Zet op tijd het bedje omlaag !!

gossie, naderhand geen problemen meer gehad?

@romata wrote:

Hallo dames.



Zal even vertellen wat er precies is gebeurd.

Gisteren 5 minuutjes voordat ik Talysha wakker wilde maken hoorde ik haar heeeeel hard krijsen !!

Ik ren dus naar der slaapkamer toe, en doe de deur open zie ik me Talysha op de grond liggen.

Ze is dus uit der bedje gevallen !!

De avond ervoor zei me vriend nog we moeten echt het bedje omlaag zetten, maar het was al 8 uur.

En Talysha was moe en wilde naar bed.

Dus zeggen wij dat doen we morgen wel.

Nou wel te laat dus !!

Maar ik ga verder met me verhaal:

Ik til haar op, heel haar neus werd meteen blauw met bloeduitstorting flinke schaafwond op haar neusje.

Flinke bult op de zijkant van der hoofd.

We zijn dus meteen naar de eerste hulp gereden, en werd daar onderzocht door een kinderarts.

Maar die wilde toch dat de neuroloog erbij kwam, dus die moest vanaf thuis komen.

Werd ze weer onderzocht, die onderzoeken vond ze allemaal best.

Ze was ook echt een stuk rustiger als normaal.



Dus wilde ze Talysha opnemen voor 24 uur.

Ze werd elk uur wakker gemaakt.

En vanaf 23:00 om de 2 uur.

Zoo ontzettend zielig ze moest ook echt helemaal KLAARWAKKER zijn.

Dus als ze binnen kwamen hup groot licht aan best hard praten en die oogjes maar open trekken.

En dan met een fel lampje erin

En zo ging dat heel de nacht door.

Om 11:00 uur vanmorgen kwam de neuroloog weer langs en ze mocht gelukkig naar huis.

Maar we moesten wel in de gaten houden of ze niet suf of dat ze zich anders gaat gedragen dan moeten we contact opnemen !!



Ik heb me ook echt zooo schuldig gevoeld, voelde me echt een slechte mama .Dat gevoel is nu wel een stukje minder



Dames zet A.U.B je bed op tijd omlaag !!

Want je kindje op de grond vinden I.P.V in bed wil je echt niet !!

Het kan ook slechter aflopen !!




Weet precies wat je voelt jammergenoeg…

Melinda is gisteren van de commode gevallen en moet ook 24 uur ter observatie blijven :cry:

@San 27 wrote:

Weet precies wat je voelt jammergenoeg…

Melinda is gisteren van de commode gevallen en moet ook 24 uur ter observatie blijven :cry:




:hug: :hug:

aaaah wat sneu :frowning:

beterschap met jullie kleine meid…!! :-*

Oh meid, wat schrikken joh. Hoe is het met je meisje?

Het is nu al 5 maanden geleden en heeft er gelukkig niets aan overgehouden :slight_smile:

Lees dit nu en heb al een paar keer deze week gedacht dat Mara haar bedbodem omlaag moet. Ze zit al zelfstandig en probeert nu ook zelf te gaat zitten. Ook trekt ze zich steeds op aan de rand van haar ledikant.

Ze ligt nu in haar bed, maar ik heb meteen de schroevedraaiers uit de schuur gehaald en ga het doen als ze uit haar bed komt.



Bedankt!!! :thumbup:

Onze kleine uk daar staat het bedje nog op de hoogste stand, maar zodra mevr gaat rollen gaat direct het bedje omlaag…

Hmm Yari is nu 8 maanden inderdaad, misschien ook maar eens bedje omlaag doen voor het geval dat…,

hier staat een bedje al omlaag sinds jayson aan werk ging maken om te gaan tijgeren, hij was toen ongeveer 6 maanden.

Inmiddels alweer een tijdje geleden zie ik, gelukkig is het goed afgelopen. Eigenlijk moet je het doen zodra je je afvraagt of het nodig is.



Hetzelfde geld voor het traphekje. Bij mijn schoonzus hadden ze die inmiddels wel al in huis, maar nog niet opgehangen. Haar vriend (vader van nichtje) was bezig met de was, hield mijn nichtje goed in de gaten en had de trap gebarricadeerd met de was :think:

Je snapt het al, nichtje is sneller dan normaal, papa grijpt mis en ziet zijn dochter de trap af vallen :shock:

Ook een nachtje doorgebracht in het ziekenhuis (en mijn schoonzus was net dat weekend met vriendinnen weg en kon vanaf schiphol de volgende ochtend gelijk door naar het ziekenhuis)

Ook dit is gelukkig goed afgelopen, al moet mijn nichtje het voorlopig met 2 ondertandjes minder doen. Maar niets ernstigs dus.



Ik zie zo vaak gevaren die met name bij kersverse ouders die nog niet zo ver zijn, nog niet gezien worden. Ik snap dan ook echt niet dat er niet gelijk actie ondenomen wordt.



Komend weekend ga ik weer eens langs bij mijn zus (neefje is 1 geworden) en eigenlijk ben ik wel heel benieuwd of zij al iets aan hun traphekje gedaan hebben en de trap naar zolder (met name de onderste trede kun je ook naar beneden vallen)

Ze hadden al een traphek ivm de gehandicapte zoon van mijn zwager. Echter is hij al groot en staat het bestaande traphekje gewoon te hoog.

Nu weet ik ook dat mijn zwager niet graag geboord ziet worden in zijn huis en zijn ze in mijn ogen veels te gemakkelijk met dit soort dingen. Het zou mij dus niet verbazen als er niets aan is gedaan. Maar toch :wall:



ik hoor de excuses al. Hij speelt toch nooit boven, Ik ben er altijd bij etc etc. zucht :x

(en helaas kan ik nog wel meer voorbeelden opnoemen) :twisted:



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

ik zag je topic maar wat een schrik moet dat geweest zijn

gelukkig is het allemaal goed afgelopen!!

ik zie trouwens ook dat de knuffel op de foto hier lynn haar lievelingsknuffel is!!