Zet op tijd het bedje omlaag !!

Dikke knuffel voor Talysha :hug: Hoe gaat t nu met haar, al wat van de schrik bij gekomen ?? En natuurlijk dikke knuffel voor jou :hug: Ik weet hoe je dan kunt schrikken.



Bij ons is toen Savannah nog babay was het bed plots uit elkaar gevallen, met Savannah erin :? Ik was toen ook behoorlijk geschrokken



Hier staat t bed vanaf dat Jana 5 maanden was op de middelste stand, De box ook op middelste stand, binnen kort gaan ze ook weer alle twee op de laagste stand :wink:

@merel33 wrote:

maar is 8 maand ook niet erg laat om het bedje dan pas naar beneden te zetten? hier gaan we het morgen al doenā€¦en het is ook wel nodig






Waarom laat???

als je kind nog niet zit, rolt of iets anders doet, waarom zou je dan het bed omlaag zetten?

@NoortjeP wrote:

@merel33 wrote:
maar is 8 maand ook niet erg laat om het bedje dan pas naar beneden te zetten? hier gaan we het morgen al doenā€¦en het is ook wel nodig






Waarom laat???

als je kind nog niet zit, rolt of iets anders doet, waarom zou je dan het bed omlaag zetten?


Nou, vandaag gaat je kindje misschien nog niet zitten maar wat als hij vannacht inƃĀ©ĆƒĀ©ns een ingeving krijgt?

Nina kon tot eergisteren bijvoorbeeld nog niet op de bank klimmen en 3 keer raden wie er inƃĀ©ĆƒĀ©ns op de bank zat en er af kukelde?

Weet je, Nina stond al met 8 maanden en liep langs de tafel, als Stan nu nog niets doet wil dat nog niet zeggen dat ie over een half uur nog niets doet, het kan sneller gaan dan je verwacht dus ik vind 8 maanden rijkelijk laat net als Merel :-*

ja sorry het was echt niet gemeen bedoeld hoor.begrijp me niet verkeerdā€¦

het ene kindje is ook het andere kindje niet natuurlijkā€¦



hier ging het vandaag ook zo bvā€¦floris kan net een paat daagjes fatsoenlijk omrollen en vanmiddag zo uit het niets begon meneer te kruipenā€¦(poging tot) ik wist niet wat ik zagā€¦dus het kan zo snel gaan allemaal .dat bedoel ik er mee te zeggen :-*

@NoortjeP wrote:

@merel33 wrote:
maar is 8 maand ook niet erg laat om het bedje dan pas naar beneden te zetten? hier gaan we het morgen al doenā€¦en het is ook wel nodig






Waarom laat???

als je kind nog niet zit, rolt of iets anders doet, waarom zou je dan het bed omlaag zetten?




Ik wil je niet beledigen, maar ik vind dit zƃĀ³ ontzettend naiefā€¦ Je denkt toch niet dat je kindje het meldt als hij ineens kan zitten/rollen/iets anders doen? Waarom zou je daarop wachten? :think:

@Tamara30 wrote:

Dikke knuffel voor Talysha :hug: Hoe gaat t nu met haar, al wat van de schrik bij gekomen ?? En natuurlijk dikke knuffel voor jou :hug: Ik weet hoe je dan kunt schrikken.



Bij ons is toen Savannah nog babay was het bed plots uit elkaar gevallen, met Savannah erin :? Ik was toen ook behoorlijk geschrokken



Hier staat t bed vanaf dat Jana 5 maanden was op de middelste stand, De box ook op middelste stand, binnen kort gaan ze ook weer alle twee op de laagste stand :wink:




Dankjewel Tamara :-*



Ja zijn nu wel van de schrik bekomen.

Maar brr dan schrik je echt wel, je voelt je schuldig van hier tot en met Tokio.

Oeh lijkt me ook dat je daarvan geschrokken bent.

De box heb ik maar 2 standen, en die staat al een week of 2 a 3 naar beneden.

Tsja wat is laat.

In ons geval is het te laat !!





Maar het 1 kindje is sneller als de ander, je kunt er niets van zeggen vind ik.

@romata wrote:

Tsja wat is laat.

In ons geval is het te laat !!





Maar het 1 kindje is sneller als de ander, je kunt er niets van zeggen vind ik.


En jammer genoeg is het een waarschuwing voor andere moeders wat jou is gebeurt :hug:

Dus dan is het niet zo vreemd toch als er adviezen worden gegeven?

Juist omdat het ene kindje het andere kindje niet is zeggen Merel33 en ik dit, ik heb er twee, de oudste is 5 en daar heb ik ook al het nodige mee meegemaakt. (Denk aan een zoon die van de commode afrolde bijvoorbeeld)

Ehā€¦ Stan doet echt wel van allesā€¦ tijgeren, zitten, enzā€¦ Hier is nu alles laag!!!



Ik heb het ook niet over mezelf met die reactieā€¦ zuchtā€¦ altijd maar dat aanvallen in een bericht.







Er zijn genoeg kindjes die nog erg passief zijnā€¦ en dan ga je rond 8 maanden/9 maanden nadenken om toch maar alles naar beneden te doen.





Maar ik vind die reactie eerder een aanval naar de ts. Dat ze er maar eerder wat aan had moeten doen.

Ach Romata, ik lees dit nu pas. Wat een schrik zeg! Ik kan me voorstellen dat je wel even van slag was. Wat goed dat jullie naar de eerste hulp zijn gereden. Wel rot hƃĀØ dat ze Talysha dan steeds wakker moeten maken, net als ze lekker ligt te slapen (al is het wel noodzakelijk).

Hopelijk gaat het gauw weer beter met haar, dan kunnen we weer van haar mooie fotoā€™s genieten :wink: :-*

Hoe is het nu met je kleine meisje?

@Daantjuh wrote:

Hoe is het nu met je kleine meisje?




Ja goed :slight_smile:

Ze is weer helemaal de oude :mrgreen:.



Gelukkig maar.



vind het lief dat je het vraagt :-*

Ja je zult wel verschikkelijk geschrokken zijnā€¦ Pff moet er niet aan denkenā€¦ Gelukkig gaat het weer goed met je meisje :-*

@NoortjeP wrote:

Ehā€¦ Stan doet echt wel van allesā€¦ tijgeren, zitten, enzā€¦ Hier is nu alles laag!!!



Ik heb het ook niet over mezelf met die reactieā€¦ zuchtā€¦ altijd maar dat aanvallen in een bericht.







Er zijn genoeg kindjes die nog erg passief zijnā€¦ en dan ga je rond 8 maanden/9 maanden nadenken om toch maar alles naar beneden te doen.





Maar ik vind die reactie eerder een aanval naar de ts. Dat ze er maar eerder wat aan had moeten doen.




Que??? Aanvallen??? Beetje jammer ditā€¦Ik heb mijn berichten even terug gelezen en werkelijk waarā€¦ik zie niƃĀ©t waar ik je aangevallen heb Noortjeā€¦

Maar jaā€¦zal welā€¦ :frowning:

@Daantjuh wrote:

Ja je zult wel verschikkelijk geschrokken zijnā€¦ Pff moet er niet aan denkenā€¦ Gelukkig gaat het weer goed met je meisje :-*




Ja indd je schrikt je echt een ongeluk hoor, zie der nog steeds op de grond liggen :?



Er gaat echt van alles door je hoofd heen op dat moment :frowning:

Hier staat het bedje al een maand omlaagā€¦

En de box vorige week omlaag gezet beter te vroeg dan te laat

ja precies soms zie ik hier wel eens kindjes die met 10 a 11 maanden niet eens de box of bed omlaag hebben, schrik daar dan echt van.



Majaā€¦

Bed omlaag, niet als je kind kan zitten, dat kan al te laat zijn.



Hier is het bed omlaag gegaan en de box ook toen hij zo goed en frequent om ging rollen dat hij ook zijn benen gebruikte om af te zetten tegen de spijlenā€¦ toen dacht ikā€¦ als je kan afzetten, kun je ook krachtzetten, krachtzitten=potentie tot klimmen

Dat was met een goede 6 maanden alā€¦



Dikke knuf voor jullie en heel goed dat je naar het ziekenhuis bent gegaan, ik heb nog niet zo lang geleden een artikel gelezen over verborgen hersenletsel na vallen bij jonge kinderenā€¦ :thumbup:

Romata, nav je topic heb ik vorige maand zijn bedje en box allemaal omlaag gezet. Dat bleek ook ā€˜netā€™ op tijd want hij is nu heeeel druk bezig met willen gaan staan. Onze dondersteen is niet van het kruipen, omrollen was hij ook niet echt snel mee maar nu hij zitten zo leuk vind en zo goed kan wil hij meestal zitten in de box en op de grond. Tja en eenmaal zittend in de box trekt hij zich wel ineens tot staan op! :o Mal kereltje hebben we. Vermoed dat hij het kruipen mss wel helemaal gaat overslaan gezien zijn gedrag. En bij het naar beneden zetten van alles ook gelijk maar stopcontactbeschermers aangeschaft, lade en kastjes-sloten. En bij de speelgoedwinkel (voor de leuk meer gni gni) van die heerlijke foampuzzelmatten. :lol: Wij zijn nl van de makkelijk beneden met onze laminaatvloer. Heerlijk qua onderhoud maar zo lastig voor hem. Hij glijdt met zijn voetjes en mss dat dit zijn kruipen wat meer kan stimuleren.

Last maar niet leastā€¦verrek wat gaat dat sneeeeeeel allemaal! :shock: :silenced:

Quinten is nu bijna 11 weken maar loop dus nu al idd met de gedachte om het bedje omlaag te doen. Gelukkig is alles weer goed met de kleine meid. Denk dat ik er snel aan ga beginnen om het bedje omlaag te doen.

Niet dat ie erg druk is in bed maar idd ze doen ineens dingen waarvan ik denk huh dat kan je nog niet. toch wel dus. volgens mij oefenen ze stiekem sā€™nachts