Zet op tijd het bedje omlaag !!

Hallo dames.

Zal even vertellen wat er precies is gebeurd.

Gisteren 5 minuutjes voordat ik Talysha wakker wilde maken hoorde ik haar heeeeel hard krijsen !!

Ik ren dus naar der slaapkamer toe, en doe de deur open zie ik me Talysha op de grond liggen.

Ze is dus uit der bedje gevallen !!

De avond ervoor zei me vriend nog we moeten echt het bedje omlaag zetten, maar het was al 8 uur.

En Talysha was moe en wilde naar bed.

Dus zeggen wij dat doen we morgen wel.

Nou wel te laat dus !!

Maar ik ga verder met me verhaal:

Ik til haar op, heel haar neus werd meteen blauw met bloeduitstorting flinke schaafwond op haar neusje.

Flinke bult op de zijkant van der hoofd.

We zijn dus meteen naar de eerste hulp gereden, en werd daar onderzocht door een kinderarts.

Maar die wilde toch dat de neuroloog erbij kwam, dus die moest vanaf thuis komen.

Werd ze weer onderzocht, die onderzoeken vond ze allemaal best.

Ze was ook echt een stuk rustiger als normaal.

Dus wilde ze Talysha opnemen voor 24 uur.

Ze werd elk uur wakker gemaakt.

En vanaf 23:00 om de 2 uur.

Zoo ontzettend zielig ze moest ook echt helemaal KLAARWAKKER zijn.

Dus als ze binnen kwamen hup groot licht aan best hard praten en die oogjes maar open trekken.

En dan met een fel lampje erin

En zo ging dat heel de nacht door.

Om 11:00 uur vanmorgen kwam de neuroloog weer langs en ze mocht gelukkig naar huis.

Maar we moesten wel in de gaten houden of ze niet suf of dat ze zich anders gaat gedragen dan moeten we contact opnemen !!

Ik heb me ook echt zooo schuldig gevoeld, voelde me echt een slechte mama .Dat gevoel is nu wel een stukje minder

Dames zet A.U.B je bed op tijd omlaag !!

Want je kindje op de grond vinden I.P.V in bed wil je echt niet !!

Het kan ook slechter aflopen !!

Ach gossie :cry:

Dikke :hug: en :-* voor je meisje !

Toevallig zeiden wij vanmorgen tegen elkaar, vanavond gaat het

bedje omlaag, box ook trouwens… (en dat gaat ook echt gebeuren ! :wink: )

O meid :hug:

een dikke knuffel voor jullie allemaal :hug:

:hug: :hug:

Jeetje, wat zal je geschrokken zijn! Hele dikke :hug: voor jullie. Hopelijk is ze het gebeuren weer snel vergeten.

Goed dat je de waarschuwing hier hebt neergezet.

:hug:

Romata, ik schreef het al bij de juli-mama’s… maar hier ook nog even een dikke :hug: voor jou en Talysha! :-*

Ach, je arme meisje!!! :? :cry: :hug: :hug:

Wel heel erg dapper trouwens dat je het hier neer zet. En inderdaad goed om iedereen nog maar eens te waarschuwen.

Ook voor jou :hug:

:hug: :hug: :hug:

Oh wat schrikken lieverd! :hug: :-*

Oi oi, dat zal schrikken geweest zijn :frowning:

Wij zijn bij beide meiden snel geweest met bedjes en boxen omlaag, maar ze stonden dan ook met 8 mnd al zelfstandig :o

jeetje meis wat heavy :hug:

:hug: :hug:

Jéétje wat een schrik, dikke knuf voor je meisje :hug:

Voor degenen die het bedje nog niet omlaag hebben…doe dat alsjeblieft als je kindje kan zitten, overeind komen is zo gebeurt :pray:

Hoi,

Allereerst een dikke knuffel :hug: wat zullen jullie geschrokken zijn en je kleine meid ook :hug: hoop dat het weer wat beter met haar gaat en met mama ook, de schrik zit er nog in denk ik wel.

Beterschap hoor :-*

gr melanie

ooh goshie dikke knuffel :hug: :hug:

:hug:

ik heb het met Luna gehad dat ze eigenlijk “te lang” in het ledikant was gebleven dus die was eruit geklommen toen die in de laagste stand stond :wall: :doh: ze was toen 1 1/2

Jeetje das schrikken :hug:

He bah wat zielig zeg!

Het bedje van mijn zoontje heeft geen omhoog stand, dus heeft (gelukkig) altijd laag gestaan. Maar voor een box ofzo geld wel hetzelfde denk ik, dus ook een beetje op letten (al is die van mij nog te klein nu, maar het is wel goed om het een beetje in de gaten te houden)

Dankjewel allemaal voor jullie lieve woorden :slight_smile:

maar is 8 maand ook niet erg laat om het bedje dan pas naar beneden te zetten? hier gaan we het morgen al doen…en het is ook wel nodig