zere zwanger tieten

Hoe voelen die?? Dus; je wil zwanger worden, en krijgt opeens zere borsten en later blijkt dus dat je zwanger bent. Maar hoe voelt dat dan, die zere zwanger tieten?

Meer gevuld aan de zijkant en als je de trap afloopt ga je ze vanzelf vasthouden :lol:

Niet zoals schijven (zo zeg ik het altijd) als je ongesteld bent.

Maar in z’n geheel voller en zwaarder.

Volgens mijn vriend zijn ze nu in ieder geval weer weg… en bedankt! :roll:

ik heb nooit last van mijn borsten trouwens hoor als ik ongie word, dus ik kan me er geen voorstelling van maken…

Dan is het meer alsof er een hard stuk in zit en ik noem dat dus schijven.

Maar tijdens de zwangerschap dus voller en gevoelig (vooral dus bij bewegen en soms zelfs al als je stil ligt/zit).

Je merkt het vanzelf als het zo is… :angel:

heb het bij eerdere zwangerschappen nooit gehad hoor. Voelt nu al een paar dagen wat branderig gevoel rondom mijn tepels. Voller zijn ze bij beide zwangerschappen ook niet geworden. Maar nu gewoon al een paar dagen wat gevoeliger, beetje branderig enzo… Na ja, zal wel iets anders zijn want verder voel ik me kippies lekker!

Spannend hoor!

Hou het testtopic wel in de gaten de komende dagen :pray:

Veel potentiele zwangeren op 't moment.

Ik hoop er over een maandje weer mee te kunnen schrijven :thumbup:

Ik hoop het ook voor je meid… en dat het dan eindelijk eens goed mag blijven gaan! :pray: :pray: :pray: :pray:

@~Marion~ wrote:

Hoe voelen die?? Dus; je wil zwanger worden, en krijgt opeens zere borsten en later blijkt dus dat je zwanger bent. Maar hoe voelt dat dan, die zere zwanger tieten?

:silenced: auw… die doen dus écht zeer…

Hier is 't het ergste als ik 's ochtends wakker word en op m’n buik geslapen heb. Als ik me dan uit bed laat rollen, wil ik ze het liefste vasthouden vanwege de pijn en omdat het regelmatig voelt alsof ze zo van m’n lichaam afscheuren (vanuit de zijkant, onder m’n oksels), maar juist omdat ze zo’n pijn doen, gaat vasthouden dus niet :oops:

:think: heb jij last van stuwing gehad na je bevallingen? Zo voelt het hier een beetje…

In ieder geval, ik hoop écht voor je dat jij nu ook zere zwangere borsten hebt :-* (hoewel je ze waarschijnlijk op een gegeven moment ook wel gaat vervloeken vanwege de pijn :wink: )

Owja, bij Deanne heb ik dit ook niet gehad trouwens… ja, op 't eind, toen ik af en toe een keer een druppel melk verloor in bed, maar zo in het begin echt niet…

Ow, dan heb ik geen zere zwanger borsten hoor… Ik heb alleen een trekkerig gevoel en rondom mijn tepels is het wat gevoelig en branderig en ik heb wat van die steekjes…

De mijne waren ook meer trekkerig dan pijnlijk bij mijn 1e zwangerschap (bij de 2e last van mijn schaambot) :think:

Nooit last van gehad en nu nog niet, oef.

:wink: maar Mar, iedere zwangerschap is weer anders… dus als je dit normaal niet hebt, zou 't kunnen dat… (maar aan de andere kant kan je jezelf ook gek lopen maken zo :roll: :wink: )

gloeiende gloeiende… het wordt steeds erger… niet continue, maar die stekerige branderige pijn neem wel toe zeg…

:hug: nog 4 dagen geduld meis!

ik had dit ook eind augustus, en toen toch nog ongesteld geworden. Was zó boos op m’n lichaam dat 't me zo voor de gek gehouden had… half september, rond m’n eisprong, weer dezelfde klachten, dus ik dacht: gáán we weer :roll: maar nee, toch echt zwanger.

Vind lichamen en de signalen die ze afgeven zó oneerlijk af en toe… maar hoop echt dat jouw lijf geen spelletje aan het spelen is nu :pray:

Ik heb ook een beetje lage rugpijn én steken in lag in mijn buik; bij mij altijd een klassieke voorbode van de menstruatie… Ik mak dus maar op voor een heftige ongie ronde, als zelfs mijn boobs er nu al last van hebben! :lol: :lol:

Voelt het een beetje als electrische schokjes?

Zo wist ik bij Mirthe zonder test dat ik zwanger was.

Oja en bij alle zwangerschappen had ik hele dikke aderen ineens op mijn borsten.

Nee, geen schokjes. Het is een beetje een branderig gevoel, alsof er iets langs schuurt. Hier en daar wat steekjes achter mijn tepel. Het is ook niet voortdurend overigens… Maar goed, ik geloof wel dat mijn menstruatie er aankomt…

:dance: :dance: :dance: Vanmorgen stond ik op zonder zere zwanger tieten!! :lol: :lol: :lol:

@~Marion~ wrote:

:dance: :dance: :dance: Vanmorgen stond ik op zonder zere zwanger tieten!! :lol: :lol: :lol:

:think: :think: We gaan het zien over een paar daagjes!!

zou jij dan de eerste septemberstopper zijn die zwanger is :mrgreen: en notabene ook nog in de eerste ronde? :pray: