zere zwanger tieten

Nee… de zere tietties zijn weg, mijn rugpijn nog niet, mijn steekjes ook niet en dat zijn bij echt klassieke naderende ongie klachten, dus ik wacht op mijn menstruatie!

Ik zie een banner :inlove:

Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Zeiden die (.) en je rugpijn toch heel wat anders dan een naderende ongi :mrgreen:

Mijn (.)(.) steken ook wat en zijn ook wat ( . )( . ) en heb zo nu en dan een vlaag zuur :think: Had ik vorige maand ook, maar toen echt :twisted: voorbij zien komen. Zal dus deze maand ook wel weer een voorteken van mijn :twisted: zijn. maar waar die hoeveelheid afscheiding vandaan komt :think:

Thanks!!! Sja het wordt spannend ing!!

Hoi meiden!

Ik lees even met jullie mee… Volgende week donderdag heb ik mijn NOD dag, maar ik voel al zo vanaf de eisprong dat mijn borsten gevoelig zijn! Ook voel ik steeds een menstruatie achtig gevoel in mijn onderbuik, zou het zo zijn ??? Mijn eerste kindje Storm hebben we 2 jaar op gewacht, als dit echt gelukt is, dan is het meteen raak!

Pff, laat ik maar niet te veel hopen zeg…

Jullie super gefeliciteerd met de beebs op komst!!

Groetjes van Isis

Spannend!!!

Gefeliciteerd, Marion en ICL! :-*

vanaf wanneer gaan je borsten zeer doen? kan het zo zijn dat je meteen na de bevruchting al zere borsten krijgt? ik ben gister en eergister geinsemineerd en het lijkt wel dat mijn borsten vanaf vandaag een beetje zeer doen! kan dat nu al?

In mijn ogen kan dat ja… maar er zijn een hoop mensen (de meesten) die vinden/denken van niet…

Ik zou het eigenlijk niet weten of dat al zou kunnen. Wel geloof ik er hrilig in dat je lijf je ontzettend voor de gek kan houden als er een kans is op een zwangerschap. Afwachten dus!