Kun je zelf voelen of je bmm al verstreken is en of je ontsluiting hebt? Moet vast wel mogelijk zijn maar ik bedoel hoe? En wat voel je dan?
ik weet niet of je vingers lang genoeg zijn :mrgreen: 8) :think: …
onhandige positie, giga-buik die in de weg zit…neuh, ik denk dat het niet gaat
laat je je partner voelen :mrgreen:
als je al een keer bevallen bent dan staat je bm altijd een beetje open
je voelt duidelijk een spleetje
als je gewent bent om je cyclus te volgen den merk je gedurende je cyclus ook dat hij de ene keer hard is en minder open staat en als je in je vruchtbare periode komt word hij zacht en staat hij meer open
ik heb het uitgeprobeerd en heb duidelijk gevoeld
ik neem aan als dat je ontsluiting hebt dat dat spleetje steeds breder word … tenminste dat neem ik aan… heb het tijdens mijn zwangerschap nooit geprobeerd althans :think:
@Karin1981 wrote:
laat je je partner voelen :mrgreen:
Dat wil hij vast wel :lol: :thumbup:
Maar zit hij dan helemaal achterin?
Ik voel voorin nl ook iets wat ik normaal nooit voel, maar kan daarachterlangs wel dieper. Wat ik voel is een soort ding met een gaatje waar een vingertopje in past :oops:
oooh ik durf nu echt niet met mn vinger naar binnen, kan dat gewoon
dat is opening in je bmm :mrgreen:
Cool :mrgreen:
Knollie dat kan gewoon ja.
Lag me toen ik vannacht wakker lag gewoon af te vragen of het al anders zou zijn van binnen. Aan de buitenkant onder voelde het ook al zo anders, dus was nieuwsgierig 8) dus even gevoeld. We hebben ook gewoon seks en dat is meer dan een vingertje hoor
dat jullie dat durven, ben je niet bang dat je daarmee de bevalling opwekt? niet de seks bedoel ik dan, maar daar voelen met je vinger
als je vrijt zal je het vast daar ook wel raken, maar toch, misschien toch maar eens proberen
bij voelt het daaronder helemaal niet anders, ziet er ook niet anders uit.
Misschien hoop ik dat wel een beetje :oops: voel me ook wel een beetje stiekem nu.
Maar ben ook 2 weken verder dan jij he? Dit is ook iets van de afgelopen dagen hoor. Voor vannacht was ik ook nog niet op het idee gekomen…
kan me best wel voorstellen hoor dat je op dat idee komt
hoef je je niet voor te schamen
@Noor82 wrote:
Kun je zelf voelen of je bmm al verstreken is en of je ontsluiting hebt? Moet vast wel mogelijk zijn maar ik bedoel hoe? En wat voel je dan?
ja dat kan :oops:
ik kan het hoofdje voelen aan de binnenkant
maar hoe je voelt of het verstreken is geen idee
ik weet wel dat het bij mij zacht is en geen hard puntje dus denk zelf dat er wel al wat gebeurt is maar over 2 weken weet ik het
@Noor82 wrote:
Misschien hoop ik dat wel een beetje :oops: voel me ook wel een beetje stiekem nu.
Maar ben ook 2 weken verder dan jij he? Dit is ook iets van de afgelopen dagen hoor. Voor vannacht was ik ook nog niet op het idee gekomen…
ik heb bij nikki ook gevoeld en daardoor de slijmprop verloren met 38 weken maar het wekte de bevalling niet op hoor
en strippen is echt wroeten de vliezen los maken nou dat lukt ons denk niet
haha vanaf maandag ga ik ook harder voelen :oops:
ik zat mij toevallig het zelfde af te vragen :mrgreen:
Het kan dus wel maar ik denk dat ik helemaal niet weet wat ik moet voelen dus als ik al iets voel dan weet ik eignelijk nog niets :think:
okeeeeeeeee interessant!!
Maar hoe kom je in hemelsnaam helemaal daar. Mijn Vk ging mij een aantal weken geleden toucheren en had echt het idee dat ze zowat in mijn slokdarm zat te poken. :think:
Oh wat een verademing dit topic :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Ik heb namelijk ook zelf gevoeld toen ik veel last had van voorweeën bij Joon de laatste weken en toen ik dat bij een controle vertelde aan de dienstdoende gynaecoloog zat deze mij echt aan te kijken of ik debiel was ofzo :shifty: Ze vroeg ook hoe ik daar nou toch bij kwam om te gaan voelen :oops: Voelde me echt een beetje :oops: :oops: :oops: Maar zei ook dat ik gewoon benieuwd was hoe het nou voelde zo tegen het einde en of ik idd al kon voelen of er iets gebeurde door al die voorweeën :think:
Maar goed, ik weet het dus in zoverre niet dat ik nooit ontsluiting heb gehad :lol: Maar mij vertelde ze toen wel dat een pinktopje heel normaal is en dat je bmm altijd ietsjes openstaat aan de onderkant, hij is dus niet strak gesloten. Dat gebeurt pas iets hogerop
Maar wat ben ik dus blij dat ik niet de enige gek ben hier :lol: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Voor een ieder die ook op expeditie wil gaan :mrgreen: zorg eerst dat je goed je handen hebt gewassen en geen lange nagels hebt.
Indien buik te groot is om dit liggend bij jezelf te doen, kun je op je hurken gaan zitten als een kikkertje, knieën goed uit elkaar en dan voelen maar!
Succes :mrgreen:
@Sooki wrote:
Voor een ieder die ook op expeditie wil gaan :mrgreen: zorg eerst dat je goed je handen hebt gewassen en geen lange nagels hebt.
Ik blijf er mooi uit 8)