Zeer schokkend

VILNIUS - Nadat er op verschillende internetsites een schokkende video verscheen van een man die een hond van een brug gooit, zijn woedende dierenliefhebbers online een grote klopjacht gestart

de beelden is te zien hoe de dierenbeul met de weerloze hond onder zijn arm over een brug loopt terwijl hij wordt gefilmd door twee andere mannen. De man gooit de hond naar beneden, waarna het arme dier gewond en jankend op de grond blijft liggen. Vervolgens stopt de cameraman met filmen.

De video verscheen op verschillende websites, waarna een zoektocht naar de mogelijke dader werd gestart. Het incident zou in Litouwen hebben plaatsgevonden en op diverse sites verscheen al een naam van de mogelijke dader. Daarnaast verschenen er links naar sociale websites waar de man zou zijn aangemeld. Sommige van deze profielen zijn inmiddels gewist. Op Facebook werd een groep gestart om de daders te vinden.

Ook een nieuwszender besteedde aandacht aan de video en heeft een kopie naar de poltiie gestuurd

Ik ga het filmpje niet bekijken, want tranen krijg ik van de tekst alleen al, wat een zieke, zieke mensen lopen er toch rond :evil: :evil: :evil: Zou hem graag in mijn handen krijgen en de twee lafaards die erbij waren ook, vind het te afschuwelijk voor woorden :cry: :thumbdown:

Vraag me soms echt af in wat voor wereld ik leef :wall:

Mijn maag draait al om bij het lezen van het bericht, dus ik ga dat filmpje ook niet bekijken.

Als ze die dader vinden dan moeten ze hem zelf van een brug gooien! :twisted:

Ik heb gekeken tot het moment dat ik dacht dat hij bijna zou gaan gooien. Toen heb ik hem snel weggeklikt, ik kan er niet naar kijken!

Wat afschuwelijk zeg!

Van brug gegooide hond leeft VILNIUS

• De hond die van een brug werd gegooid door een dierenbeul maakt het naar omstandigheden redelijk. Het beestje werd gevonden door een voorbijganger. Bij een dierenarts bleek de hond diverse botbreuken te hebben.

Ik snap ook echt niet dat er mensen zijn die dit gewoon kunnen.

Toen ik het filmpje zag had ik de tranen in mijn ogen staan, hoe kun je dat toch doen een onschuldig dier van een brug afgooien.

Fijn dat het hondje nog leeft, maar wat moet dat beestje toch een pijn hebben…

Hoop dat het beestje een goed leven krijgt nu. Zou het hondje zo in huis willen nemen…

Pfff die jongens moeten ze zwaar straffen, echt heeel zwaar…

Zulke mensen zijn echt niet in orde…

Die moest je naakt vastbinden en elke dag even een taser op zn zak zetten…

Ik word woest als ik zoiets lees… smeerlap…

kijk t filmpje trouwens niet, kan ik heel slecht tegen

Wat verschrikkelijk om te zien… :shock: :cry:

Wel vreemd dat je die persoon gewoon kan toevoegen op facebook… :think:

Walgelijk :thumbdown: Arme hond… :cry:

@Bietje wrote:

Wel vreemd dat je die persoon gewoon kan toevoegen op facebook… :think:

Ik lees nu dat men niet zeker is dat het om Valdas Baranauskas

gaat, alleen lijkt hij erg goed op dat walgelijk persoon! :evil:

omg!!

tranen lopen langs me wangen hoe kun je nou toch zo ziek zijn om zon arm hulpeloos diertje kwaad te doen!!

die vent moeten ze van de hoogste brug afgooien die er bestaat en lekker laten liggen!!

OMG :shock:

heb het filmpje gekeken, die vent moeten ze zelf maar van die brug afgooien :wall: .

Arme hondje :cry:

Tegen beter weten in toch het filmpje gekeken. :cry:

Snap niet hoe sommige mensen kunnen denken. Hoop dat ze voor het hondje een lief huisje kunnen vinden.

:shock: :shock: ik zal hem es van de brug gooien

De dader die dit gedaan heeft is inmiddels gearresteerd, hopelijk krijgt ie een goede passende straf…

Op een site op internet zei al iemand, ik weet een passende straf…

hem van een brug af gooien :silenced:

OMG, ik had t filmpje nog niet gekeken, maar mijn maag is nu wel 10 keer omgedraaid, die twee achterlijke idioten die het filmpden mogen ze van mij ook van die brug af gooien.

Want een normaal mens zou dit niet toestaan, nee nog lekker door gaan met filmen.

Het arme beestje ligt beneden nog te kwispelen ook zeg :frowning: :frowning: :frowning:

Ik ga dit dus ook echt NIET kijken VERSCHRIKKELIJK!!!

Ik heb hem ook niet gekeken, maar mijn man vertelde het

De personen die erbij betrokken zijn moeten ze ook van die brug gooien vind ik

Ze mogen hem, en ook de gasten die filmen van de brug smijten! :twisted:

Heb het filmpje wel gezien, en me maag, draait om, vind het zo sneu, stelletje *@ allemaal scheldwoorden die niet op KoK getoont mogen worden &@…