Ik ben na 2 regels al gestopt met het lezen van je tekst, daar draaide mijn maag al bij om…laat staan dat ik het filmpje ga kijken…
oo bah wat verschrikkelijk naar
wat een vieze smeerlappen die moeten ze zelf van de brug afgooien…
wat een arm beestje… hoop dat hij een fijn thuis krijgt…
De hond is dood.
@joseetje wrote:
De hond is dood.
toch wel ?
ik had berichten gelezen dat het beestje opgeknapt werd en hij helemaal zou herstellen…
het hondje is inderdaad helaas toch nog overleden aan zijn verwondingen (inwendig)
Ik heb het filmpje ook niet gezien. Ik lig alleen al van zon foto wakker!<br /> Ik ben jarenlang vrijwlligster geweest voor een hondenstichting, deze stichting zorgde voor honden in Spanje. Zij zorgde dat problemen daar aangepakt werden, asielen beter voorzien werden van medicaties en dergelijke.<br /> <br /> Jullie willen niet weten wat mensen met honden, katten en alle andere dieren doen! Ik kreeg iedere dag vreselijke mails binnen. Ik bespaar jullie de details! Ik lag daar echt dagen wakker van, ik ben ook moeten stoppen omdat ik het geen plaats kon geven. Vreselijk dat zo
n mensen leven.
Momenteel ben ik vrijwilligster bij een kattenopvang. Nu hebben ze laatst ook een hondenopvang opgezet en krijgen we een hond binnen die in Roemenie mishandelt is. En ook dit verhaal zal ik jullie besparen en al helemaal de foto`s. Ik ben blij dat dit meisje hier haar leven opnieuw kan beginnen maar door al die ellende is ze wel haar beide ogen verloren.
Maar laten we eerlijk zijn, deze ellende speelt niet alleen in het buitenland maar ook in Nederland. Alleen zijn hier de straffen te mild! In Amerika wordt je direct in de gevangenis gezet en krijg je een boete dat boven je hoofd uitstijgt! Terecht!
Daar mag Nederland (en andere landen) nog wat van leren.
Heb eventjes gekeken totdat ik dacht dat ze gingen gooien…
Kan daar niet naar kijken…
Zo’n arm beest, heeft geen idee wat er gebeurt…
Die brug was ook hóóg!
Gewoon te absurd voor woorden.
Tranen als ik zoiets zie…Filmpje niet gekeken.
Dat soort moeten ze stenigen, heel langzaam met veel en dikke stenen!
Bah! :evil: