Zeer goede buggy

Dames welke tips hebben jullie voor een goede buggy.



Ik heb nu de bugaboo, maar die gaat nu helaas de deur uit.



WIllen geen kinderen meer en het is makkelijker om gewoon een buggy te hebben.



Maar ik wil wel een goede, waar je einden mee kunt lopen, een stevige, sterke stabiele buggy.



Welke is goed? Ik heb geen idee, zie vanalles maar weet niet wat goed is.



Hij hoeft trouwens niet mee op de fiets.



Alvast bedankt~!

Ik heb de x-adventure vibe. Is prima voor korte afstanden maar niet voor lange. Hij stuurt namelijk vrij zwaar. Dus die raad ik je iig af.



Ik hoor nog steeds goede verhalen over de quinny buzz.

En quinny heeft dacht ik ook een nieuw model. Weet alleen even niet hoe die eruit ziet. Maar die schijnt ook lekker te rijden.

de buzz is echter geen buggy :shifty: maar een volledige wandelwagen.



Ik heb de zapp en als vervanger voor ook hier de bugaboo vorig jaar, zweer ik erbij.

Hij rijdt net zo soepel als de bugaboo, ook met 1 hand te sturen en Mies zit er prinsheerlijk in.

Ik vind hem ook stevig.



Alleen voor in het bos is geen enkele buggy echt fijn.



Waarom houd je de bugaboo niet gewoon als hij toch niet op de fiets hoeft. Hij is zo compact dat je hem zo in de auto hebt.



Maar wil je toch iets anders dan zou ik kijken voor de zapp of de quinny senzz… die is wel duur, maar die lijkt me wel erg fijn als compacte buggy.



Ik denk als je bugaboo gewend bent, gewone buggy’s als maclaren enzo alleen maar tegenvallen.

Hier in elk geval wel…



zapp rules hier en met de bike carrier gaat hij hier ook mee op de fiets :thumbup: :dance:

wij hebben de maclaren… vind deze erg fijn. stevig en rijdt licht…

De NUNA buggy!!! is erg aan te raden… Stuurt als een tierelier. De enige na delen zijn het kleine boodschappenmandje, hebben wij opgelost door zo’n boodschappen netje aan de buggy te bevestigen en dat hij niet prettig rijdt in het bos, maar welke buggy doet dat wel??

hier ook de MacLaren, lekker stevig, makkelijk te besturen ook!



he Pitje, nieuwe avatar! :inlove:

@Amy82 wrote:



he Pitje, nieuwe avatar! :inlove:






mocht wel he… na een jaar… weet helaas nog niet hoe ik bewegende voor elkaar krijg… anders ga ik nog vaker showen… :inlove:

chicco lite way :thumbup:

Supersimpele Koelstra, we gebruiken hem nu een half jaar ofzo, en ook echt vaak, ook in het bos, is niet stuk te krijgen. Ideaal ding :slight_smile:

Koelstra heb ik ook maar die is puur voor op de fiets, ik vind dat voor eventjes oke maar eigenlijk vind ik het een rot wagen… :eh:



Dus het is puur ter vervanging van de bugaboo.

Die kan je bijna niet vervangen maar probeer het.



Van de zapp hoor ik vaak dat die nogal onstabiel zijn en snel omvallen, is dat ook zo?



Kan nog niet echt een keuze maken vind het erg lastig.

De zapp valt om als je er dingen aanhangt.

Qua rijden en besturen is de zapp wel heel fijn.

Hij neemt weinig ruimte in.



Voor simmigen is het een nadeel dat hij niet in de ligstand kan, dus als je kindje graag in slaap valt in de wagen dan is het waarschijnlijk geen goede optie.

Ik heb de maclaren.

Kan mee op de fiets, kan ik de ligstand. Kortom superwagen :thumbup:

Nou… je wilt niet weten wat ik er op leg (op de kap) en aanhang :shifty:

Hij gaat elke vrijdag mee naar de markt.



Maar zolang mijn 11 kilo kind er in zit, kan er ook zo’n 11 kilo aan :angel:



Ik vind hem niet meer of sneller omvallen dan een standaard buggy.

Maar ja… die ligstand moet je kunnen missen. Mies slaapt niet in de buggy en die enkele keer dat hij wel heel moe is legt hij net als in de auto zijn koppie opzij en snurkt alsnog.



Dus ik kan zonder ligstand prima uit de voeten.



Zowieso kan de maxi cosi er ook op en zo hebben we ook veel rondgereden toen hij net 1 jaar was en nog in de mc pastte. Kon hij toch een beetje liggen en dutten.



Van koelstra heb ik de twin versie gehad, maar wat een butkwaliteit zeg. Dat ding kraakte en piepte en liep al snel stroef.

Maclaren hebben we de triumph gehad. Maar die overleefde een vliegtuigtochtje niet. En voor de zapp had ik een topmark nijntje buggy. Daarover was ik best tevreden, goede kwaliteit voor minder dan 100 euro en lekker hoog.

Maar ik kon hem niet met 1 hand sturen en dat is zeker met meer kinderen, die ook regelmatig een handje willen van mama, toch een nadeel.



De zapp kan ik desnoods aan het middenstangetje sturen en dus altijd wel een handje vrij.

Nadelen zijn idd het ontbreken dan van een ligstand en hij is wat lager (cm of 3) en dus voor lange mensen minder geschikt (hoewel ik de lange papa’ s op t schoolplein ook lyrisch hoor zijn over de zapp)

De mutsy spider is dat wat??



Die kun je wel in hoogte duwstang verstellen…

Dank alles voor de antwoorden.



De mutsy spider heb ik ook naar gekeken, dat lijkt me wel een goede wagen. Heeft iemand daar ervaringen mee.



Mijn zoon is dik 13 kilo dus dan valt het wel mee met het omvallen, de zapp lijkt me ook wel een goede optie.

Net zoals je zegt Cell met 1 hand besturen is heel handig en slapen in de wagen doet hij niet en anders gaat hij wel zijn hoofd opzij leggen.

N.a.v. je “wensen” is de Nuna buggy misschien wel iets! Ik zit er zelf ook naar te kijken en ondanks dat ik hem qua “mooiheid” niet zou kiezen is hij wel van alle gemakken voorzien! :thumbup:

Ik ben ook groot fan van de Quinny Zapp. We hebben hiervoor een MacLaren gehad (wel een vrij oude hoor, van schoonzus geweest en haar jongste is inmiddels al 6) en een simpele van de Prenatal, maar de Quinny vind ik echt duizend maal fijner. Ik hang er ook vanalles aan, al zeiden ze in de winkel idd dat dat niet kan :roll: Sterre zat in de Quinny gewoon veel lekkerder dan in die andere buggíes. En hij stuurt veel lekkerder. Nog nooit omgevallen hier trouwens hoor. Haha, ik zou het wel weten, wil echt geen andere buggy meer :thumbup:

de nuna is ook niet mijn ding… maar is idd van alles voorzien…

Ik weet het nog niet…



Mn wandelwagen heb ik voorlopig nog… dus denk ik lees nog even verder :wink:

zit hier elke keer weer te aarzelen wel of niet een zapp… lekker makkelijk en klein voor erbij.



Maar vind ze zo duur die krengen :shifty:



Bij de jongste had ik het zeker makkelijk gevonden… zeker toen ik vanwege mijn bekken nog met de auto ging naar school. Even cosi erop klikken en klaaaaar.



Dat kan bij de spider dan weer niet geloof ik? (die hebben eigen merk stoeltje).

mutsy is wel mixbaar met maxi cosi :wink:

Dus dan zou je er adapters bij moeten kunnen kopen :think:



Ik ga voor een goede buggy zodra bekend is wanneer mn wandelwagen weg gaat :angel: