Zeer goede buggy

@pooh wrote:

mutsy is wel mixbaar met maxi cosi :wink:

Dus dan zou je er adapters bij moeten kunnen kopen :think:


oh zat net nav dit topic even te zoeken en kwam alleen tegen dat die met het safe to go stoeltje kan.... nou ja als daar ook de cosi op kan... vind in hoogte verstelbaar en die kan kiepen ook wel interessant klinken...

Volgens mij kan de spider niet met MC hoor, alleen met een ander autostoeltje (zal dan wel safe2go zijn? :think: )

De titanium breeze/snooze kan ook met maxi cosi, die heb ik nu!

De adapters van mutsy kunnen alleen een safe to go op.

Ik dacht dat er misschien ook adapters waren voor de mc, want dat is wel zo met de wandelwagens van mutsy.



Neem ik mn woorden terug om verwarring te voorkomen :mrgreen: :wink:

Ik heb de zapp en de koelstra, maar met rijden wint de zapp toch wel met ruime voorsprong. Met 1 hand is i makkelijk te besturen, is heel klein op te vouwen, en ziet er (vind ik, heb de rood/paarse) gewoon veel mooier uit. Bij de koelstra schop ik regelmatig tegen de wieltjes aan als ik er achter loop. Bij de zapp heb ik dat probleem nog nooit gehad.



We hebben de koelstra echt voor erbij gekocht en als we op vakantie gaan, zodat hij dan wel plat kan en als i stuk gaat is het uiteraard ook heel jammer, maar liever die dan de zapp. En als kindjes echt moe zijn dan zullen ze ook vast wel in slaap vallen in de zapp. Onze dochter slaapt ook meestal in de auto als de stoel nog gewoon rechtop staat.

Ik heb een titanium breeze gehad en vond deze buggy niet prettig sturen met 1 hand. De Nuna stuurt geweldig!! Die is met 1 pink nog te besturen, ook met mijn 13kg zware zoon erin.



Ook op deze buggy kun je de mc bevestigen en hij is mee te nemen op de fiets.

Ik ben er verliefd op, heb er nog geen moment spijt van gehad.

Hier is het de nuna geworden :dance: :thumbup:

Bevalt de nuna, pooh?? Ik wil 'm denk ik ook!

Ja ik zweer erbij!



Met 1 hand bestuurbaar, ik vind hem te vergelijken met mijn mutsy wandelwagen.

Het enige nadeel, als ik die moet noemen :mrgreen:

De voetenzak glijd weg omdat hij alleen vast om de gordel zit.

mandje is wat klein.



maar voor de rest :thumbup:

Top, je bent tot nu toe de 3e die er helemaal bij zweert… het wordt 'm hier denk ik ook… ondanks dat ik het een lelijk ding blijf vinden :lol:

Ik heb hem ook niet gekozen op zijn uiterlijk :lol:



Maar de kwaliteit gaat dan toch voor alles :thumbup:

@pooh wrote:

Ik heb hem ook niet gekozen op zijn uiterlijk :lol:



Maar de kwaliteit gaat dan toch voor alles :thumbup:


Precies! :smiley:

Wij hebben de Zapp. Ik zwoer erbij, maar met mijn jongste vind ik hem net iets minder. Ze is een enorme klimmer en ik kan hem dus niet uitgeklapt ergens laten staan. Wanneer ze erin klimt, klapt ie om naar achteren. Maar ik weet niet of er buggy’s zijn die daar uberhaubt tegen bestand zijn…

En mijn oudste wil mijn jongste vaak kusjes geven en duwt de Zapp dan ook makkelijk omver. Ik was de eerste keer maar net op tijd. Volgens mij valt de Zapp dan weg op het stuur en komt mijn jongste niet met haar achterhoofd tegen de grond, maar ik blijf nu dus altijd de Zapp vasthouden en wanneer ik hem niet gebruik, klap ik hem voor de zekerheid direct in.



Verder een fijne buggy. Lekker klein en licht om te vervoeren en rijdt heerlijk en soepel.

wijnanda… hier hebben wij ook van die klimmers…



maar de maclaren blijft wel staan… behalve als ze er rechtop in staan dan kukkelt die wel achterover…

Lianne klimt op commando in de buggy :mrgreen:

Hij kiept niet om.

Ik was benieuwd naar de Nuna. Kende deze niet. Heb dus even gegoogeld, maar ik vind hem helemaal niet zo lelijk. Vind hem wel leuk eigenlijk. :smiley:

Alleen jammer dat er niet zo heel erg veel keus is voor de kleuren.

Mocht er iemand interesse hebben in een titanium snooze van 5 maanden oud :shifty: dan hoor ik het wel he :angel: incl adapters voor de MC!

hier ook de nuna en ik vind m geweldig. Stuurt super licht heeft een beetje een lig stand (was de reden om deze te nemen ipv de zapp)

Mandje is erg klein maar ja dat is niet anders ja kan er wel beoodschappen aanhangen doormiddel van tashaken of een boodschappennetje.

hier ook een klimmend kind en de buggy valt echt niet om, rijd eerder wag als ie niet op de rem staat.

vind de zapp ook steeds minder ideaal. Bij de eerste echt geweldig, maar bij de tweede wordt ik er steeds onhandiger mee. Eva Lynn klimt dus ook, ding kiept altijd om dus moet ook ingeklapt zijn als hij niet gebruikt wordt. En de stoeptegels hier in het achterpad langs onze achtertuin liggen zo rot dat (waarschijnlijk iedere buggy) ik telkens mezelf klem rij in die gleuven van de tegels en botst en stoot :roll:



maar voor in de winkels etc ideaal. heb er een boodschappenmand bij gekocht, past ook best veel in.

ik had een quinny zap maar daar zitten ze zo beroerd in het tuigje zit zo raar bevestigd dat je een 1 jarige er amper normaal in kan zetten.

Ik heb nu een maclaren quest wat een fantastische buggy stabiel sterk licht en een mandje onderin en hij kan in ligstand

Hallo allemaal,

Wie weet of de Nuna buggy geschikt is voor in het vliegtuig en kan er ook een meerij plankje achter (lascal buggy board maxi)?
Of zijn er anders tips?
Moet ook de buggy van het hele kinderwagen gebeuren vervangen (maxi cosi mura 4).
Ik heb een Koelstra Simba, deze zou dan ook weg gaan. Kan geen meerij plankje achter en vind deze eigenlijk ook niet soepel/fijn genoeg rijden.
Bedankt alvast!