zeeman kleding

Ik vind juist Hema altijd slechte kwaliteit hebben… Heb daar al verschillende truitjes gekocht die na een paar keer wassen erg slobberig werden en allemaal bolletjes op de truien hadden…

Daarintegen koop ik wel ondergoed bij de Hema, sokken en Veron zijn spijkerbroeken of andere lange broeken…

Maar truien dus niet meer…

Heb vandaag geshopt bij oa de CenA en de Jola, heb voor 165 euro

• 5 truien (jola)
  • 3 vesten (jola)
  • 7 onderbroeken (c&a)
  • 5 paar sokken (c&a)
  • winterjas (c&a)
  • winterschoenen (scapino)

En hij had nog 4 goede spijkerbroeken liggen en nog 3 minder goeie dus hij ken er weer even tegen… Ik wacht met smacht op de kinderbijslag van Januari, dan mag ik weer…

(de vorige keer heb ik braaf gewacht tot oktober en toen hadden ze al nauwelijks iets meer vandaar dat ik nu alles al heb gekocht en dus keuze genoeg had)…

grts patricia

@babylover wrote:

Ik vind juist Hema altijd slechte kwaliteit hebben… Heb daar al verschillende truitjes gekocht die na een paar keer wassen erg slobberig werden en allemaal bolletjes op de truien hadden…

Daarintegen koop ik wel ondergoed bij de Hema, sokken en Veron zijn spijkerbroeken of andere lange broeken…

• 5 truien (jola)
  • 3 vesten (jola)
  • 7 onderbroeken (c&a)
  • 5 paar sokken (c&a)
  • winterjas (c&a)

En hij had nog 4 goede spijkerbroeken liggen en nog 3 minder goeie dus hij ken er weer even tegen… Ik wacht met smacht op de kinderbijslag van Januari, dan mag ik weer…

(de vorige keer heb ik braaf gewacht tot oktober en toen hadden ze al nauwelijks iets meer vandaar dat ik nu alles al heb gekocht en dus keuze genoeg had)…

grts patricia

eerst komt oktober nog kinderbijslag hoor :think:

Maar ehhh goede deal :thumbup: jij kan ook bij de shoppers gaan zitten :mrgreen:

@melanie wrote:

@babylover wrote:

• 5 truien (jola)
  • 3 vesten (jola)
  • 7 onderbroeken (c&a)
  • 5 paar sokken (c&a)
  • winterjas (c&a)

grts patricia

eerst komt oktober nog kinderbijslag hoor :think:

Maar ehhh goede deal :thumbup: jij kan ook bij de shoppers gaan zitten :mrgreen:

heb dus nu alvast oktober opgemaakt, nou ja op 35 euro na dan… :lol:

Kan je nog meer shoppen :angel:

gr mel

Toen onze meid er pas was had ik veel kleedjes van bij Zeeman. Wibra vind ik echt niets. :oops:

Nu ze ouder is en dus de kleedjes langer kan aandoen koop ik het meeste bij Prémaman (voor de Nederlanders niet gekend :mrgreen: ) of van C&A of af en toe eens van een duurder merk zoals “Lief!”. (vooral als het uitverkoop is :mrgreen: )