zeeman kleding

ik koop vaak kleertjes bij zeeman, maar vind dat ze nu echt een gafe collectie hebben voor de meisjes!!! de jongens vind ik dit keer een beetje tegenvallen, maar de meisjes echt erg leuk!!!



wou ik gewoon ff kwijt :oops:

Bedankt voor de tip, zal er weer eens even binnenlopen!

Of is het weer anders dan voor babymeisjes?

hmmm… ik vind het altijd net n iet… plus het feit dat hun roze zo vreemdekleur roze is! net er tussenin… :roll:

welke maten?



ik ga er morgen heen, lekker stadten met de meiden :smiley:

Zeeman heeft altijd leuke kleding tenminste naar ijn smaak vaak ,

heb er veel voor Weny ( en mezelf ) al weggehaald, en ook bij de WIbra ,maar daar vind ik een indere keus vaak

ik koop er ook regelmatig wat hoor…Vindt ze leuke kleding hebben, die kwalitatief gezien ook prima zijn!

Vind dat ze ook vaak leuke kleding hebben voor weinig geld alleen valt het hier erg kleinuit helaas.Dus moet dan echt 1 a 2 maten groter kopen.

De meisjeskleding is idd leuker!

Ik koop er af en toe eens wat kleding voor mijn ventje. Alleen die dingen met opdruk vind ik dan weer niet leuk., dus je moet er net even tegenaan lopen. Laatst hadden ze effen polo’s voor 1,99! En ze blijven ook nog mooi in de was ook :thumbup:

@kletsmiep wrote:

Vind dat ze ook vaak leuke kleding hebben voor weinig geld alleen valt het hier erg kleinuit helaas.Dus moet dan echt 1 a 2 maten groter kopen.




echt? ik vind het zo groot uitvallen, broeken van zeeman passen hier nooit, veel te ruim, die koop ik dus nooit daar, wel truitjes ondergoed maillots jurkjes etc…

Ik heb voor Juliëtte het paarse geruite broekje gekocht met het paarse shirt met witte mouwen met bloemetjes :smiley:

En een armband en ketting voor Amélie voor 79 cent :shock:

whaha pumba lekker hé shoppen :inlove:



ik heb laatst , welliswaar bij de wibra





1 tuinbroek spijkerstof met rose verwerkingen er in voor € 1,- gekocht

En een lange zomerbroekje in t wit van katoen voor € 1 euro

2 jurken voor wendy á 4 euro

en een jurkje voor een KoK dametje , a heel goed koop ook :mrgreen:



en voor 2 andere dames ook een broekje en passend truitje voor de zomer a 2,50 per set

dus in totaal 9 stuks kleding voor € 13 euri :thumbup:



Tja heerlijk als ik de kids dan blij kan maken :inlove: :dance:

Toen onze meid kleiner was, kocht ik er vaak kleertjes. Er zitten vaak hele leuke dingen bij en de kwaliteit valt best mee. Maar nu ze wat groter is, passen die kleertjes niet meer. De truitjes zijn te smal en de mouwen veel te lang. Ze hebben wel altijd hele leuke jasjes en die vallen behoorlijk groot. Haar eerste winterjasje kwam bij de Zeeman vandaan, nu heeft ze een roze zomerjasje. Voor een winterjas kon ik er deze keer niet slagen, jammer genoeg…

Ja ik haal er ook regelmatig leuke ladingen kleding. Alleen de maillots zijn aan de supergrote kant, maar verder zit het hier als gegoten. En goede service ook!

Mijn winterjas daar klapte ineens de rits van kapot maar ik had geen bonnetje meer. Ik mocht hem zo inleveren en kreeg mn geld terug. :thumbup:

De wibra heeft ook al zo’n leuke wintercollectie :thumbup:

Hier ook wel is even binnen stappen,voor de meisjes hebbn ze onwijs leuke dingen, voor jongens toch minder helaas.

Ik moet er tegen aan lopen om iets mee tenemen, maar dat is met meer winkels zo.

Ik koop bij Zeeman heel af en toe kdv-kleding… Niet duur, maar ook geen beste kwaliteit, prima voor een hele dag ravotten dus :wink: Het is over het algemeen toch niet echt mijn smaak.

helemaal mee eens, gisteren 2 shirtjes gescoord voor 50 cent :shock: :inlove: wist niet eens dat 't zo goedkoop was, ik ga morgen nog even terug :dance:

Ik koop hier ook regelmatig.

een van de weinige waarvan de nek wat wijd is en komen er vlekken uit die je er niet uit krijgt… ach dan is er geen man overboord (Femke knoeit nogal)… :mrgreen:



Maar vind je leuke kleren hebben

Heb laatst voor € 8,- een hele tas vol gekocht (en geen kleintje ook)

moet zeggen spijkerbroek vooor € 1,50 of shirtje voor € 0.75 kan ik niet laten liggen…

Hier ook geregeld zeeman of hans textiel… Lekker goedkoop en een waswonder ben ik niet maar dat is dan ook niet zo erg…



Ik probeer altijd wel 2 setjes ergens anders te kopen en dat netjes te houden een paar maanden…



grts patricia

Wij kopen er ook regelmatig! Leuke spulletjes hoor! :thumbup: