zeeman kleding

Ik woon bijna naast een zeeman :oops: en ik ben er dus ook geregeld te vinden, ze kennen mij en Anne er al :oops: :oops: …maar goed, ik woon in een nogal klein gehucht :angel:

Voor L heb ik er wel eens leuke dingen gekocht, maar nu voor B… Het is er gewoon niet óf ik kan het niet vinden, vind het echt helemaal niks! Toch jammer, want om die prijzen blijf je inderdaad lachen 8).

Prijzen zijn heel leuk! Ik zie er wel eens wat leuks, niet altijd en voor de oudste eigelijk nog maar geel weinig. Kwaliteit vind ik niet super :thumbdown:

Ik koop nooit bij de zeeman, of wibra of hans textiel.

Ik vind het flut kwaliteit :oops:

Ik koop dan liever iets leuks bij de HEMA, H&M of zelfs 2e hands.

@victoria wrote:

Ik koop nooit bij de zeeman, of wibra of hans textiel.

Ik vind het flut kwaliteit :oops:

Ik koop dan liever iets leuks bij de HEMA, H&M of zelfs 2e hands.




Kwaliteit is minder dat klopt. maar probeer maar een kleren te vinden met een wijde nek, knoopjes of rekbaar in de nek. (vooral vanaf mt 92)

Helaas zijn de meeste kleren voorbereid op kindjes met kleine hoofdjes.

Vooral bij merkkleren is die heel moeilijk.

Nou heeft Sophie geen groot hoofd, maar je kunt ook bloesjes dragen of vestjes!

Ik heb er vandaag even snel 2 longsleeves voor de jongens, een broek en een shirt voor Roos gekocht. Was 3 euro kwijt :mrgreen:

Heb niet vaak te klagen over de kleren van de zeeman, kijk vtv altijd wel goed wat ik koop!



Zwembroekjes van Tijgetje en Poeg of spongebob helemaal TOPPIE!



Verder voor Vera meer als voor Tim als zijn de buitenspeel spijkerbroeken altijd van prima kwaliteit! Heb geen klagen over de kwaliteit.

En voor de prijs maakt het ook niet echt uit of je het na 5 x dragen weg kunt mikken hihihi

@victoria wrote:

Ik koop nooit bij de zeeman, of wibra of hans textiel.

Ik vind het flut kwaliteit :oops:

Ik koop dan liever iets leuks bij de HEMA, H&M of zelfs 2e hands.




toch niet helemaal mee eens, heb laatst denk nu zo’n 3 maanden terug, een spijkerbroek voor 20 euro gekocht voor lucas bij de h&m, en toch komen de knieen er al door heen, en hij heeft hem echt niet dagelijks aan met dit weer



gelukkig heeft ieder zijn eigen oordeel, vind het wel grappig, want toen ik nog jong ( ugh) was moest ik toch niks van zeeman aan hebben :naughty: en nu ik vind het echt een hele leuke winkel,



heb trouwens ook 2 maillots gekocht maar die zitten harstikke goed!

maar heb idd ook wel eens gehad dat de maat absoluut niet klopt, iris heeft nu maat 86, maar soms moet ik het echt met 80 doen en soms is 86 nog een week of 3 passend te houden…erg vreemd die maten, maar dat ik bij elke winkel zo vind ik!

Heb zelfs pas 2 shirtjes voor mijzelf gekocht a 2,50 ps en een gebreide paarse jurk met legging voor 15 euro en dat in een grote maat. Probeer dat maar eens bij Miss Etam oid te krijgen voor dat geld.

Voor kinderen vind ik de zeeman echt 3 keer niets.

Het is wellicht niet mijn smaak.

Daarbij ben ik het met Vic eens. Ik vind de kwaliteit vaak te slecht.

Er kan vast wel eens een berg tussen zitten wat prima is, maar over het algemeen vind ik het niets.

Maar goed, daar betaal je natuurlijk voor (of juist niet voor :slight_smile: )…



Voor mijzelf daarintegen :dance:

Ik koop er onderbroeken, truitjes, ik heb er zelfs een paar (zomer)broeken van. Jurkjes, dingetjes, trutjes…



Prima hoor. Ik let wel op de ‘kwaliteit’ maar die schijnt voor volwassenen beter te zijn… :think:

Ik vind de kwaliteit wel redelijk hoor. Ik koop er vaak maillots voor mijn dochter en die blijven altijd langer mooi dan die van andere merken. Ook kleertjes blijven hier meestal netjes.

Ik kijk er wel regelmatig, soms zit er wat leuks tussen, vaak ook niet.

De kwaliteit vind ik niet echt geweldig, maar gezien het tempo waarin Laura groeit, hoeft het ook maar een paar maanden mee te gaan, dus dan vind ik de prijs belangrijker dan de kwaliteit eigenlijk.

De meeste kleding voor Laura koop ik trouwens bij C&A.

@victoria wrote:

Ik koop nooit bij de zeeman, of wibra of hans textiel.

Ik vind het flut kwaliteit :oops:

Ik koop dan liever iets leuks bij de HEMA, H&M of zelfs 2e hands.




Helemaal mee eens. :angel:

Bovendien vind ik de pasvorm echt 3x niks, veel te kort en te wijd. Ik heb 2 supersmalle meisjes, dus ik hoef het hier echt niet te kopen…

Hans Textiel heeft nu ook echt een hele leuke najaarscollectie voor meisjes, ik heb er bij wijze van uitzondering nu wel een geweldig winterjasje voor mijn jongste gekocht, maar normaal gesproken koop ik er alleen af en toe sokken, ondergoed en pyama’s.

Hema vind ik wel top, trouwens! Goede kwaliteit en pasvorm voor weinig geld. :thumbup: H&M vind ik erg wisselend.

ik heb er al paar keer een shirtje weggehaald bv met dora erop, 1 keer wassen en dora dr ogen waren er niet meer , daarna verdween al gauw haar mond en nu heeft ze halve armpjes

Nou zo extreem heb ik het nog nooit meegemaakt.

En wij kopen best vaak bij Zeeman, Hema, Hans Textiel niet (vanwege de smalle nekjes) maar ik je kunt natuurlijk wel verschil qua kwaliteit merken tussen bv zeeman of Mexx… (maarja 1 shirt van Mexx, daar kan ik er 3/4 bij Zeeman kopen).

Hema vind ik ook goed, alleen vind ik bij hun de keuze niet altijd even mooi, hou niet zo van dat aparte en drukke (zoals ze nu hebben).



Hier was er bij ons op de basisschool een lerares die kinderen die kleren van zeeman of Wibra kochten zebrakindjes , nou dat vind ik dus helemaal niet kunnen, vooral niet voor een lerares.

Maar kijk maar eens waar de meeste mensen kinderkleren halen. vooral in deze tijd.

Ik haal er vaak leuke dingetjes weg en dat de kwaliteit minder is boeit ons niet echt :shifty:

Als ik zie hoe snel Ryan zijn broeken sloopt in de speeltuin bijvoorbeeld dan ben ik blij dat het geen Mexx is oid.

Nina is al net zo’n durfal als haar broer aan het worden dus ook bij haar zal de kleding geen lang leven hebben :inlove:

Vind overigens dat de meisjeskleding vaak veel leuker is dan de jongenskleding bij Zeeman, dat dan weer wel.

Hoi,





Hier ook weinig zeeman of wibra meer nu ze groter word… kwaliteit is inderdaad minder maar van de heme ook niet altijd al te best, bijde romper bij die labels komen vaak gaatjes :thumbdown:

ach de ene keer hebben ze er wel wat en de andere keer niet, ik ga altijd wel even spieken :wink: :thumbup: maar dan vind ik de wiebra qua kwaliteit nog beter dan zeeman :think:



sokken heb ik van andere merken vaak, omdat die zo mooi blijven :thumbup:







gr mel

@Noasmama wrote:

@victoria wrote:
Ik koop nooit bij de zeeman, of wibra of hans textiel.

Ik vind het flut kwaliteit :oops:

Ik koop dan liever iets leuks bij de HEMA, H&M of zelfs 2e hands.




Helemaal mee eens. :angel:

Bovendien vind ik de pasvorm echt 3x niks, veel te kort en te wijd. Ik heb 2 supersmalle meisjes, dus ik hoef het hier echt niet te kopen…

Hans Textiel heeft nu ook echt een hele leuke najaarscollectie voor meisjes, ik heb er bij wijze van uitzondering nu wel een geweldig winterjasje voor mijn jongste gekocht, maar normaal gesproken koop ik er alleen af en toe sokken, ondergoed en pyama’s.

Hema vind ik wel top, trouwens! Goede kwaliteit en pasvorm voor weinig geld. :thumbup: H&M vind ik erg wisselend.




Grappig, want ik heb net bij Zeeman 3 shirtjes gekocht die juist goed zitten bij mijn dunne meid :thumbup: Het hangt er echt vanaf daar, heb ook shirtjes in mijn handen gehad waar Kaylee 2 keer had ingepast (in de breedte dus haha). Maar de kwaliteit is idd niet zo goed, daarom worden deze shirtjes hier vaak gebruikt voor het buiten spelen en zo :mrgreen:

Ik koop alleen echte buitenspeel kleding, ondergoed, sokken en pyjama’s bij de zeeman o.i.d.

De meeste kleding die mijn jongens in de kast hebben hangen is merk, (pointer, eager beaver, salty dog, gaastra, jottum, cottonfield enz) ik zie dus ook duidelijk verschil als ik iets gewassen heb wat merk is of wat van de zeeman komt.

Ik moet wel zeggen dat ik sinds Lucas naar de basisschool ga, goedkopere merken broeken ben gaan kopen want die verslijt hij zo snel, en kunnen dus niet door naar Pepijn en Merlijn. Maar op shirten bezuinig ik niet, dat is het voordeel van 3 jongens :stuck_out_tongue: het wordt toch wel gedragen, is het nu niet door Lucas dan wel door een van zijn broertjes.

Ik ben ook wel erg overdreven, want ze hebben echt super veel kleding in de kast in alle kleuren van de regenboog, snap dus nooit zo goed als mama’s van jongens zeggen dat er zo weinig keus is in jongens kleding en in kleuren, maar goed nu ga ik wel heel erg offtopic :mrgreen: