Ze slaapt niet in haar bedje

Ow wat herkenbaar meid,… Broes was ook een heel vervelende, huilerige baby.

Bij hem begon het allemaal na 5 weken…

Ik hoop dat jullie een oplossing vinden voor jullie en jullie meisje, dit is zooo zenuwslopend hé… :hug: :-*

!Wij hebben dit met Lars ook gehad. Alle deskundigen zeiden dat het krampjes waren. Wist ik veel, werd ook voor het eerst moeder. Mijn moedergevoel zei steeds wel dat het niet alleen krampjes waren. Lars wilde ook niet op zijn rug liggen, liggend op mijn borst met buikje tegen me aan vond hij prettiger. Op eigen initiatief zijn we naar een chiropractor gegaan, met na 1 keer al een heel ander kind. Krijsen werd huilen en hij werd troostbaarder. Ook werd het overstrekken veel minder. Het bleek dat Lars last van zijn nekje had (Kiss-syndroom). Ik zou eens een afspraak maken. Baat het niet, het schaadt ook niet!

Sterkte, want het is sloopend zo’n huilend kindje :hug: !

@Happy mommy wrote:

Laten huilen is echt geen optie. Ze jammert niet of iets dergelijks. De kleine meid krijst. En dat blijft ze volhouden. Ik heb haar op aanraden van mijn familie één keer laten huilen maar na een half uur (ja, echt een half uur :oops: ) was ze compleet over haar toeren en kon ik het niet meer volhouden. De arme meid heeft daarna nog zeker een kwartier na liggen snikken.

:frowning:

Ow ow, volg je hart en ga niet af wat familie zegt. Mijn familie kwam ook met dat advies. Ik stond te snel naast zijn bedje en bladiebladiebla. Lars en ik werden er beiden niet gezelliger van. Het voelde totaal niet goed. Toen heb ik gevraagd of ze niet meer ongevraagd advies wilden geven en het me op mijn manier te laten doen.

Sterkte, ik weet maar al te goed wat een huilend kind met de moeder en de vader doet. Geef het een beetje tijd, het komt vast goed!