ze rolt!

O yes, ze rolde zich zomaar om gisteren! Niet in op jacht naar een stukje speelgoed, maar gewoon zo van 'ach weet je wat, ik ga eens op mijn buik liggen". Ze keek er heel cool bij, alsof het doodnormaal was :inlove: :mrgreen:

Go Lara :dance: Go Lara :dance: Go Lara

Yeah!! Leuk zeg. Maaike ook ook (lijkt me ook zo leuk :smiley: ). Misschien kan Lara het even voor komen doen :mrgreen: .

Gefeliciteerd!!!Mooi om te zien he? Mijn moppie trekt er nog steeds zo’n supercooool gezicht bij. Geweldig. Vaak kijkt ze dan mijn kant op als ik haar weer de hemel in prijs, met een blik van: Is er iets? Je doet zo druk!

:inlove: :inlove: :inlove: Oh, daar kan ik zo van genieten!

Wat goed ennneeee weet je? Joost ook sinds gisteren :dance: :dance: Alhoewel hij zich wel aan de spijlen van de box verder op zijn buik trok… :think: :wink:

juiuiuiuiui!!!

Onze dochter is pas 4 maanden en vanmiddag vond ik haar opeens ook op haar buik. Ze was al wel een paar dagen druk bezig om het te proberen en vlak voor haar fles van half 1 vanmiddag lag ze heel lief op haar zij te slapen.

Zo zijn er bij de feb. mama’s nog een aantal die al omrollen van de rug naar de buik…Zijn wij dan zoooo vroeg??? :oops: :oops:

@Netty wrote:

Onze dochter is pas 4 maanden en vanmiddag vond ik haar opeens ook op haar buik. Ze was al wel een paar dagen druk bezig om het te proberen en vlak voor haar fles van half 1 vanmiddag lag ze heel lief op haar zij te slapen.

Zo zijn er bij de feb. mama’s nog een aantal die al omrollen van de rug naar de buik…Zijn wij dan zoooo vroeg??? :oops: :oops:

haha ja netty jullie zijn zo vroeg… met vier maanden hoeven ze dat echt nog niet te kunnen…

Hier toch ook hoor, omrollen met 4 maanden en een week. Ik stond ook versteld. :shock:

ik had horen geschreven maar t moest natuurlijk hoeven zijn :wink:

Uhmm Shannon die rolde gisteren ineens om van haar rug naar haar buik. Ze is 3 maanden en 23 dagen gister :inlove: Echt ineens gewoon een rol… we zaten op balkon met een vriend en we kijken een beetje naar Shannon en ineens rolt ze om :inlove:

:inlove: :inlove: :inlove:

Hier rolde Mik met 6 maand en 1 week elke dag, daarvoor wel eens “per ongeluk” terug van buik naar rug gaat nu nog steeds af en toe “per ongeluk”

Wanneer kan een kindje zich van buik naar rug rollen?

Nica is nu 7 weken en rolde zich vanavond wel 4 keer terug naar haar rug wanneer ik haar op haar buikje legde. Ze deed ook echt pogingen om terug te rollen maar daarvoor zat haar armpje nog in de weg. Ik vind het wel erg vroeg maar vier keer achter elkaar toeval?? :think:

Groetjes Gemma.

Kaylee heeft in de laatste twee weken twee keer van buik naar rug gerold. Of het per ongeluk was of niet, geen idee :lol:

Vanochtend heeft Shannon zich omgedraaid vanaf haar buik naar haar rug :inlove:

LENA: LEUEUEUEUEUEK!!! Het wereld ontdekken gaat verder!! Voor dat je het weet hobbelt ze je hele kamer rond en verder…! :inlove:

hahaha leuk he…

Dave ook hup van buik naar rug en rug naar buik…en lachen dat hij doet :inlove:

Mom2B: jij hebt gewoon een wonderkind :thumbup: .

En het is heel gek, maar Lara is weer opgehouden met rollen. Ze heeft het een paar keer gedaan en toen vond ze het wel mooi geweest. Ik heb het al weken niet meer gezien… Als ze iets wil hebben, kan ze er ook wel bij als ze op haar zij gaat liggen, dus voor haar hoeft het niet :think: .

Ze kan nu wel los zitten, ook een prestatie!

En als ik haar neer wil zetten, strekt ze steeds haar beentje en gaat ze staan. Ik moet haar in evenwicht houden, maar ze houdt zichzelf omhoog. Ze probeert zich ook op te trekken, maar dat kan ze nog niet. Desondanks werkt ze zichzelf helemaal in het zweet om het voor elkaar te krijgen…

Wat gaat ze hard he Lena :inlove: En dat rollen… je weet nu dat ze het kan :wink:

En Lara, los zitten wauw goed hoor meisje :inlove: :thumbup:

Joh, die Lara van jullie is gewoon een enorm efficient kind: leert iets en gebruikt het pas weer als het nodig blijkt… haha! :mrgreen: :thumbup: