Ach wat verdrietig… Heel veel sterkte morgen :hug:
sterkte…
:kaars:
Zo wat een klote ochtend was het zeg!stond al jankend op en toen uitgebreid afscheid met de kids genomen waarbij we ook allemaal aan het huilen waren,toen de kinderen weg gebracht en naar de dierenarts,daar aan gekomen vroegen ze wat kan ik voor jullie doen dus ze wisten niet waar voor we kwamen,wij alles uit gelegt toen zei ze heb je dit en dat al geprobeert,ze snapte niet dat de andere dierenarts dit niet had geprobeert en gezegt had dat er niets meer aan te doen as,ik was al van de kaart maar toen helemaal.Ik was gewoon overdondert,nou ja wij hadden de keus al gemaakt dit was geen leven meer zoals het de laatste dagen ging ze lag alleen maar benauwd te zijn en ieder uur naar buiten.
Ze kreeg een spuit in haar bil dat deed heel zeer dat vond ik echt erg daarna mogt ze nog bij mijn maar ze was dus al binnen een minuut onder nacose,toen kwam de arts later weer terug ik gevraagt of ze vond dat wij een hond in lieten slapen die nog te redden was hier had ze niet echt een antwoord op,ze vond dat als wij vonden dat als ze geen dierwaardig bestaan meer had we de juiste beslissing namen.Nou ja toen kreeg te dus de andere spuit en was ze zo vertrokken.Had niet verwacht dat ik zo erg van slag zou zijn.
Maar het heeft wel een vervelende nasmaak net of ik haar nog beter hadden kunnen maken maar ze kon niet meer wat jammer was was dat dus de andere arts er niet was want anders had die het 1 en ander uit kunnen leggen.Zelf denk ik wel dat we een goed keus hebben gemaakt en dat het goed is zo,maar heb zo raar gevoel leeg enzo
och, meis, wat jammer dat het zó moest lopen…
het afscheid nemen is al erg genoeg en dan nog op deze wijze…
Als je maar voor ogen houd, dat het het beste was voor haar…
jeetje,
Ben er zelf even stil van…
lieve knuffel voor je ! :hug:
Gerda
:hug: :hug: dikke knuffel hoor
kweet dat honden echt bij je gezin horen, en als je dan via een andere arst of assistent ook nog dat gene vertellen wat je hierboven schrijft :evil:
meid denk waarom je hem uit zijn lijden hebt laten verlossen, daarvoor ben je een echte dierenvriend!!!
nogmaals een hele dikke knuffel!
:hug: :hug:
Pff wat naar dat het zo gelopen is.
Je voelt je al onzeker over zo’n beslissing, en dan zo’n dierenarts, bah.
Ik heb 2 katten laten inslapen en bij beide dacht ik achteraf, had ik het maar eerder gedaan.
Een geliefd dier laten inslapen dat beslis je niet zomaar, jullie beslissing was echt juist, ook al voelt het op het moment ‘supreme’ zo onzeker.
:hug: