zaterdag laten we onze hond inslapen!pag 2

Ik hoop echt dat de dierenarts een positieve uitslag heeft

Het is altijd klote als je een dier moet zien lijden en dan “de” keuze moet maken die je eigenlijk helemaal niet wil maken…

Veel sterkte. :hug: :hug:

Nou alles heeft niet mogen baten,ze gaat op het moment erg hard achteruit en de dierenarts kan niets meer voor ons doen,is waarschijnlijk toch darmkanker,ze is ook opeens onze jessie niet meer,ze is heel nerveus en trilt alleen maar,gisteren dus de knoop maar doorgehakt en een afspraak gemaakt voor zaterdag.

Vind het zo moeilijk ben zo verdrietig ze is 10 jaar lang mijn maatje geweest,maarja zo heeft ze eigenlijk ook geen leven en takelt ze alleen maar af.

ach meis :hug:

Oh wat erg !

Heel veel sterkte met afscheid nemen… :hug:

ooohhh vreselijk :cry: …heb zelf ooit een hondje moeten laten inslapen en moet er niet aan denken het met bassimo ooit opnieuw mee te maken!

Veel sterkte en hopelijk kan hij rustig bij jou inslapen!! :-*

Och jeetje… Wat moeilijk zeg!

Zelf hebben we onze poes in moeten laten slapen begin vorige maand, ze ging opeens ook hard achteruit, nadat er een grote tumor in haar darmen ontdekt werd. Wat een vreselijke beslissing is het he… :hug: En dan moet jij hem in 1 jaar tijd 2 keer nemen… En je andere poes ook nog missen :frowning:

Geniet nog even van je maatje die laatste 2 dagen. Laat Jessie nog maar even goed voelen hoe lief je haar vind, kruip maar lekker veel bij haar (of zij bij jou, ik weet niet hoe groot ze is :slight_smile: )

Alvast heel veel sterkte voor zaterdag, en natuurlijk ook veel sterkte voor de tijd daarvoor en daarna :hug:

heel veel sterkte :hug:

Oh wat sneu :frowning:

Ik vind het wel erg dat je zo lang moet wachten tot zaterdag.

Veel sterkte meis. :hug:

Heel veel sterkte! :hug: :-* :cry:

:hug:

@Karin2 wrote:

Euh dat wilde ik zelf,wilde het graag samen met mijn man doen en ik moet nu 3 dagen werken dus de eerste optie was zaterdag of gistereen maar dat vond ik zelf erg kort dag vandaar.

:cry: :cry: :cry:

Veel sterkte vast… ik weet hoe moeilijk het is… :hug:

@M@@ike wrote:

@Karin2 wrote:

Euh dat wilde ik zelf,wilde het graag samen met mijn man doen en ik moet nu 3 dagen werken dus de eerste optie was zaterdag of gistereen maar dat vond ik zelf erg kort dag vandaar.

Ja dat is begrijpelijk, sterkte!

Heel veel sterkte :hug:

Ga nog lekker veel knuffelen met Jessie deze dagen

:hug:

Wat zielig!

Sterkte morgen :hug:

aaah meissie :hug:

ik weet hoe groot het gemis kan zijn… het is toch een familielid geworden door de jaren heen…

heel veel sterkte morgen… :-*

:hug: :hug: :hug:

:hug: sterkte het is altijd weer een groot verlies :kaars:

Oh wat moeilijk he…het verdriet is heel groot, ik weet waar je doorheen moet… :cry:

Jullie hebben de goede beslissing genomen, ook al is het nog zo moeilijk.

Heeel veel sterkte en een knuffel voor lieve Jessie

Heel veel sterkte morgen, een goede keus voor jullie schat, maar o zo moeilijk…ik zal aan jullie denken.