Zandkasteel

Oef ik ben chagrijnig vanmorgen :evil: Eerst al dat gewiebel van die wiebelwagen :roll: En dan nu het Zandkasteel : Ik word gek van Toto, die stem ! :? :sick: :evil:

Ik geloof dat we een spelletje gaan doen en de tv gaat uit !





Ik vind mezelf nu ook een vreselijk zeurende moeder :oops:

Mág de tv weer eens een keer aan, zit mama te zeuren :?

O ik vind zandkasteel juist leuk… en Kaylee ook, die is helemaal gek op toto :lol: Maar Elly gaat er hier ook af :hand:

Hmmm… Hier genieten ze juist echt van! Ze dansen mee, kijken en luisteren… Helemaal leuk!

HIer is Zandkasteel ook favoriet…ach ik ga altijd wat anders doen en probeer er niet naar te luisteren en dat gaat :thumbup:

Hier is het zandkasteel ook helemaal leuk. En de middelste zingt als liedjes mee met de wiebelwagen. Ik vind het prima. Ze krijgt er niks van toch!!!

Ik erger me ook aan het Zandkasteel. Ze praten zo kinderachtig. Ik heb liever dat ze gewoon praten. Dan zou Lucas er meer van leren. Straks gaat hij het nadoen.



Maar wat ik echt dom vind is Tweenies. Ik kan daar echt niet tegen.

Ik vind het Zandkasteel ook leuk voor de kinderen hoor, ik betrap mezelf er vaak genoeg op dat ik het liedje zit te zingen :slight_smile: Maar dat stemmetje van Toto,daar irriteer ik soms me soms gewoon aan als ik een maandagmorgengevoel heb :eh:

Soms heb ik van die rare dingen…

wiebelwagen vind ik ook niet leuk, maar zandkasteel wel. Mischa vind hetzelfde als mama gelukkig.

Nee zandkasteel mag hij wel kijken hoor, en het liedje zong ik net ook nog voor hem toen hij zwaaiend het winkelcentrum verliet



( als mama zegt in het winkelcentrum we gaan naar huis, gaat hij naar iedereen zwaaien :inlove: )

hoii



hier ook iemand die zich scheel ergert aan de wiebelwagen… maar die meid vind het leuk djus ik ga dan maar boven stofzuigen of de wad doen… zandkasteel vind ik wel grappig dat liedje blijft alleen ontiegelijk lang in je hoofd hangen hahaha

zandkasteedl hier ook echt favoriet.

ze zingt ook met alles mee

haha en ikke ga dan maar ff kokken



de wiebelwagen gaat hier ook niet aan maar ze vind het ook niet leuk dus dat scheelt weer.

ze komt altijd zeggen mama daar is het weer das saai

Hihi, zandkasteel, inderdaad leuk programma voor de kleintjes, maar ik ben het toch wel heel erg eens met Karin2 hoor… Die stem van Toto :doh: .

Maar dat heb ik wel met meer kinderprogramma’s…

Bumba, teletubbies noem maar op. Ach, natuurlijk mogen ze er wel naar kijken, (ze kijken alleen naar Ned.3) maar ik kijk dan even niet mee :wink: .

maar hoe zit dat nou?

koning koos he… is dat hun vader? oom?

en die sassa? die is vast van een andere vader, want ze was eerst blank er werd gaandeweg steeds donkerder :eh:



ik snap de familieverhoudingen niet zo :roll: :mrgreen:

Even navraag gedaan bij mijn zoon:



Koning koos is de vader, Sassa en Toto zijn zijn kinderen…



Toen vroeg ik, waar is de mama dan??



Oh, die hebben ze niet…



Volgens mij is de moeder overleden… Sassa heeft het daar wel eens over, dat ze haar moeder mist…

En die toto praat zo slecht, maar hij lijkt me ouder dan 4 gezien z’n lengte… :mrgreen:

Toto is een jaar of 2 1/2 …Hooguit 3… Hij is nl wel eens bezig om zindelijk te worden… :wink:

Maar voor een kind van 3 praat hij ook slecht dan toch?? Ik vind het jammer dat ze hem zo slecht laten praten want daar leren kids niet van.

Ik vind het wel meevallen… Kinderen willen zich, net als volwassenen, graag identificeren… Ik denk dat ze dat best goed doen…



Kijk bij de teletubbies gaan ze daar net iets te ver in en bij de tweenies waar Jake de jongste is, vind ik het niveau te hoog…



Ik merk dat dan ook aan mijn kinderen, ze haken af… Bij het zandkasteel doen ze dat niet…

telutubbies vind Mischa erg leuk, maar die filmpjes tussen door niet… dan haakt hij af.

Joost (en ik :mrgreen: ) vinden het Zandkasteel ook erg leuk.

Ik erger me wel mateloos aan de wiebelwagen. Vind het ook een tikkeltje te EO-gericht… :shifty:

Volgens mij heeft koning Koos de kinderen ontvoerd omdat hij ze niet mocht zien na de scheiding. Wie gaat er anders in een zandkasteel wonen? Ze zijn gewoon ondergedoken :mrgreen:



Enneh… Dena: tekkeltje EO-gericht? :think: :lol: