Zandkasteel

@Biebels wrote:

Volgens mij heeft koning Koos de kinderen ontvoerd omdat hij ze niet mocht zien na de scheiding. Wie gaat er anders in een zandkasteel wonen? Ze zijn gewoon ondergedoken :mrgreen:



Enneh… Dena: tekkeltje EO-gericht? :think: :lol:




Ja ken je ze niet? Zijn van die kleine , langlijvige hondjes?? :mrgreen:



(ik pas het aan… :shifty: )

:lol: :lol:



ja dat tikkeltje EO dat is toch wel het understatement of the year :angel:



Ik denk dat wij in het vervolg even een fruitpauze inlassen tussen de teletubbies en het zandkasteel :roll:

Amélie vindt Het Zandkasteel nu ook leuk, maar ik krijg de kriebels van die Elly met haar Wiebelwagen BRRRRR! En die twee (domme) kerels :sick: Ik zet 'm dan maar ergens anders op, gelukkig hebben we nu digitale tv en kijkt ze vaak naar Nick jr. en Babytv.

@miekske wrote:

Ik vind het wel meevallen… Kinderen willen zich, net als volwassenen, graag identificeren… Ik denk dat ze dat best goed doen…



Kijk bij de teletubbies gaan ze daar net iets te ver in en bij de tweenies waar Jake de jongste is, vind ik het niveau te hoog…



Ik merk dat dan ook aan mijn kinderen, ze haken af… Bij het zandkasteel doen ze dat niet…




ja idd dat valt mij ook op.

ethan had eerst alleen maar wat met de teletubies, hij kon ook alleen maar de korte klanken wat hun zeggen ook alleen zeggen. nu vind hij het zandkasteel ook leuk omdat hij nu ook meer praat en de woorden die hun zeggen kan na zeggen.

tweenies vind hij wel leuk maar kijkt er niet zo geintereseerd na als de andere 2 progamma`s.

ik vind overgens de tweenies een erg druk progamma er gebeyrt te veel in een korte tijd en de beelden gaan ook te snel.

Ik moet wel lachen om dit topic - toevalllig hadden mijn vriend en ik het ook vanochtend over die wiebelwagen en dat wij daar zo bij afhaken. Volgens mij is zij Elly van Elly en Rikkert en dat was vroeger zo’n evangelisch duo.



Heb weer wat geleerd over de verhoudingen in het zandkasteel :mrgreen: Erger me er verder niet zo aan. Het valt me wel op dat lasse afhaakt bij de filmpjes van Teletubbies. En hij heeft onlangs een dvd gehad en wat blijkt in verhouding veel filmpjes en natuurlijk de herhalingen :wall:

@Bella wrote:

Ik moet wel lachen om dit topic - toevalllig hadden mijn vriend en ik het ook vanochtend over die wiebelwagen en dat wij daar zo bij afhaken. Volgens mij is zij Elly van Elly en Rikkert en dat was vroeger zo’n evangelisch duo.




dat weet ik wel zeker.......

Ik vind het zo jammer dat Het Zandkasteel en de Tweenies voor mijn gevoel zoveel op elkaar lijken. Ik vind het wel tijd worden voor iets nieuws… Vooral omdat het 5 dagen per week hetzelfde is.

Ik vind die stem ook heel vervelend. (is het niet dezelfde als van Boots van Dora. Want daar erger ik mij er minder aan)…



Zandkasteel is volgens mij echt vanaf 3 jaar. :think:



Elly en de wiebelwagen is echt afschuwelijke tv.

In plaats van dat ze nu een mooi bijbels verhaal verteld, vind ik het nu zo dwingend.

Amélie haakt ook af als er filmpjes komen bij de Teletubbies enzo. Vanmorgen vroeg ze: waar zijn Tubbies nou? :mrgreen:

Hier wordt graag gekeken naar de tubbies (afgehaakt bij de filmpjes, misschien moeten we eens massaal gaan mailen dat ze die eruit gaan knippen?)



Wiebelwagen erger ik me rot aan dus bij voorkeur gaat die af. Ik erger me al aan de geloofsdingen die in de andere programma’s zitten ik bepaal zelf wel hoe ik mijn kind godsdienstig opvoed.



maar zandkasteel vindt ze weer helemaal fantastisch! Dus wel balen dat die Elly ertussen zit. Gelukkig is die wiebelwagen is maar tijdelijk, was een paar maanden terug ook.

hier nog gèèn tv :shifty:



ik ken elly en de wiebelwagen ook helemaal niet :oops:



Heeeeel af en toe staat zandkasteel ofzo wel eens op …maar totaal geen interesse …

Ben liever buiten met de kleine :slight_smile:



wel kijken we megamindy :inlove:

@Kiddo wrote:

Hier wordt graag gekeken naar de tubbies (afgehaakt bij de filmpjes, misschien moeten we eens massaal gaan mailen dat ze die eruit gaan knippen?)




Jowena vind de filmpjes dus wel superleuk :mrgreen:
Ze vind het erg intresant om andere kindjes op tv te zien!!!