Z&K indrooglijntje ZW-test ?

Even een hele korte vraag, hebben de Z&K ZW-testen een indrooglijntje ?



Lynn is nu 6 maanden, ben nog niet ongi geweest (door BV en mijn PCOS vermoed ik).

Eens in de zoveel tijd doe ik een ovutest en zw-test, gewoon om te kijken of en waar ik ergens zit. Tot nu toe helemaal niks (zal wel door BV en mijn PCOS komen). Ging ik net lekker in bad, kom ik naar beneden, staat er ineens een MINI-streepje op mijn zw-test. Je moet echt HEEL goed kijken/scherm kantelen, in het echt zie je hem wel heeeel licht. Maar zo licht dat ik wel een indrooglijntje vermoed… (hoop ik) :shifty: Wat denken jullie ?



We zijn eigenlijk nog niet klaar voor een 2e kindje namelijk… :oops:

Ik heb het nog nooit gezien bij die testen. Spannend

Ik zal morgen wel even naar de KV hobbelen voor 2v5 euro, daar testte ik met Lynn 3 dagen voor NOD positief mee. Maar toch :shifty:



Zien jullie ook wat, of zie ik echt als enige wat ?

als ik ind. mijn laptop kantel dan zie ik een heel licht streepje, maar antwoord op je vraag weet ik niet sorry



ben benieuwd!

Ik zie idd ook een lijntje staan…



Ben benieuwd naar je andere testen straks!

Toen ik bij die testjes zo’n streepje had was ik wel echt zwanger --> Zie banner :slight_smile: , maar of jij daar nou zo happy mee bent op dit moment :shifty:



Ben benieuwd!

Stond net onder de douche, vroeg me af of het sowieso niet verstandig is om condooms te gebruiken? :shifty: ben benieuwd naar je andere testen…

@Amy82 wrote:

Stond net onder de douche, vroeg me af of het sowieso niet verstandig is om condooms te gebruiken? :shifty: ben benieuwd naar je andere testen…




Er zijn ook vrouwen die daar niet tegen kunnen.

Ik zie ook wel een licht streepje.

Heb bij deze testen overigens nooit een indrooglijntje gehad :shifty: wat natuurlijk niet zegt dat dat is uitgesloten, maar ik ken 't niet bij deze.

Ben benieuwd wat je test zegt straks :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

indrooglijntjes zijn vaak niet gekleurd en ik zie toch wel een hele lichte roze streep :shifty:

Ik wilde precies zeggen wat sassie al zegt.

Test voor de zekerheid nog een keer, twee (testen) weten meer dan 1 :wink:



Vind wel dat als jij zelf zegt dat het nu niet uit komt, je wel erg veel risico hebt genomen hoor.

Je weet dat wanneer je jezelf niet beschermt je zwanger kunt raken.



Toch veel suc6 met testen en ben erg benieuwd naar de uitslag.

Wie zegt dat we het onveilig gedaan hebben ? :wink:



Heb nog geen nieuwe test gedaan, gisterenavond laat zag ik het streepje ineens niet meer. :think:

ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik helemaal niks zie, maar het is wel echt heul heul heul licht…



nog geen nieuwe test er tegenaan gegooid?



ik snap overigens niet zo goed waarom je regelmatig zwangerschapstesten doet als je veilige sex hebt en niet zwanger wilt worden? ovulatietest snap ik om een beeld van je cyclus te krijgen, maar een zwangerschapstest? :think:

Sluit me bij Fiep aan. Al getest?

Haha word een lekker duidelijk verhaal zo…veilig sexen en toch testen??

Geloof dat je mij bent kwijt geraakt in het hele verhaal.



Maar waarom voor de zekerheid niet nog een testje?? Gewoon om zeker te zijn.

@Kwakje wrote:

@Amy82 wrote:
Stond net onder de douche, vroeg me af of het sowieso niet verstandig is om condooms te gebruiken? :shifty: ben benieuwd naar je andere testen…




Er zijn ook vrouwen die daar niet tegen kunnen.
dan is er nog genoeg andere anticonceptie die ook bij borstvoeding te gebruiken is…

Selena spannend zeg :slight_smile: heb je al weer getest ?

Ik zou zeker nog een test doen. Het komt misschien niet vaak voor, maar er is met zo’n licht streepje toch een kans op een vals positieve test.

Ik ben benieuwd

Zal zo nog een test doen, kom net terug van de fysio en was al laat, vandaar nog geen test. :wink: maar ik vermoed nu gewoon een indrooglijntje hoor.



Wat betreft AC. Condooms gebruiken we, maar niet heel consequent eigenlijk (stom i know, maar we vinden het niet zo prettig, daarom ook de ovutesten van tevoren zodat we zien of ik toch niet vruchtbaar ben… bij twijfel doen we met condoom, maar tot nu toe zijn ze altijd negatief geweest). De cerazette pil ook al geprobeerd, maar daar vloeide ik letterlijk iedere dag mee :roll: en werd zo’n issue dat ik daar mee ben gestopt. Spiraaltje etc. kan ik niet hebben gezien ik geboren ben met een tussenschot in baarmoeder en vagina wat op zo’n rare bepaalde manier zit dat iets plaatsen gewoon niet kan. En nou ja, vanwege de PCOS, borstvoeding en het feit dat m’n cyclus nog altijd op z’n gat ligt en alle testen tot nu toe hartstikke negatief bleven, doen we het niet áltijd met condoom. :shifty: Maar vanaf nu dus toch maar wel :shifty:

Je schrijft dat je het niet met condoom doet als de ovulatietest negatief is. Maar dat is niet betrouwbaar, hoor!



Stel dat je vanavond klust na een negatieve ovulatietest. Morgen kan je ovulatietest ineens positief zijn, daar hoeft niet perse een opbouw in te zitten. Je eisprong komt 1-2 dagen na de positieve test, dus dat zou dan 2-3 dagen na het klussen zijn. Zaadcellen kunnen echter soms tot een week blijven leven! Gevolg: Je hebt levende zaadcellen in je lichaam als je een eisprong hebt!



Lijkt me niet helemaal de bedoeling als je niet zwanger wilt worden. Dus die methode zou ik anders aanpakken als je op dit moment geen kindje wilt. :wink: