Ik heb testjes van sensitest gebruikt en die zien er hetzelfde uit als die van jou. Na een test om 7 uur 's ochtends dacht ik dat hij negatief was… drie uur later had ik ook ineens zo’n heeeeel vaag lijntje. Net zoiets als die van jou. Dus ik gok er toch op dat je zwanger bent. :think: Op de website van Sensitest staat zelfs expliciet vermeld dat deze testen geen indrooglijntjes kunnen krijgen. Dus een streep is een streep, hoe licht hij ook is. Ik heb de volgende dag een digitale cb test gedaan en die gaf aan ‘zwanger, 1-2 weken’. Ben benieuwd naar je volgende test.
Dat je bv geeft wil niet zeggen dat je niet zwanger kan worden hoor! Ik zou voor de zekerheid nog een test doen als ik jou was.
Nou, nog 1 gedaan, en die is hartstikke negatief. :lol:
Zal toch een indrooglijntje zijn geweest dan.
Gelukkig voor jou
Maareh, denk dat je hier wel wat van hebt geleerd
Fijn voor je dat die negatief is…maar idd dit is vast een goede wake-up-call!!
Gelukkig voor jou was de test negatief. Dit overkomt je vast niet nog es
Fijn dat je test negatief was!
Wat zit iedereen hier op kok toch snel met hun oordeel klaar zeg, beetje jammer :?
Dat heet vrijheid van meninguiting…en dat is niet alleen op Kok zo geloof ik!
En ik denk ook niet dat het een oordeel is maar een welgemeend advies, aangezien Selena zelf aangeeft nog geen 2de te willen
Misschien vrijheid van meningsuiting, maar je hoeft toch niet overal van te zeggen wat je ervan vind??
Haar vraag was puur de zwangerschapstest. Er word niet gevraagd of iedereen even een advies wil geven over de gemeenschap.
Sorry, maar ze is oud en wijs genoeg om zelf te bedenken dat ze zwanger kan raken door gemeenschap zonder anticonceptie.
Ze moet zich verandwoorden, omdat ze af en toe een zwangerschapstest doet. Maar goed, zal wel aan mij liggen!!
Bij iemand die anticonceptie gebruikt, is het aannemelijker dat het een indroogstreepje is.
Vandaar dat het wel een normale vraag is of iemand wel/geen anticonceptie gebruikt, dan kunnen degene die reageren de situatie makkelijker beoordelen.
@~Kiara~ wrote:
maar je hoeft toch niet overal van te zeggen wat je ervan vind??
en wat doe jij nu dan? toch ook zeggen wat je ergens van vindt? :angel:
We leven in steeds meer in een wereld die gebasseerd is op leugens en fabeltjes dus wees blij dat we hier onze ongezoute mening durven te geven.
En zo hard vind ik “onze” adviezen niet hoor, tis eigen meer een soort van achtergrondinfo verzamelen voor het geven van een juist advies!
Ik snap ook wel dat je af en toe test als je twijfelt.
Wij waren ook aan de durex maar er ligt nu een klein mannetje van 2,5 maand in de wieg