Youp van 't Hek was weer goooooeeeedddd!!!!

Hahahaha leuk joh!!



Wij hebben het ook leuk gehad!!

Youp was sterk, vooral het einde was hylarisch!! (nee, nee, verklap niks, voor wie nog gaat…) :wink:



Wat me echt opviel was de gemiddelde leeftijd van de bezoekers. Die lag echt hoog. 40+ zeg maar.

En daarbij was het ook grappig om te zien dat bijna alle vrouwen slank waren en er jeugdig uitzagen. Echt! Je zou bijna denken dat alle rijke oudere mannen met hun jongere slanke vriendin gingen!! :lol: :lol: :lol: :lol:



Heb me in ieder geval prima vermaakt!!



Wij voelden ons een stel boeren van ‘onder de rivieren’ :shifty:

Ik ben als puber ooit eens in Amsterdam geweest, daarna nooit meer. Wat een geweldig mooie stad! Super mooie herenhuizen!

De drukte op de weg viel ons ook nog reuze mee, alleen een ontzettend chaotische straatinrichting. Ben blij dat ik daar geen rijles gehad heb…

En zoveel mooie mensen! We gaan gauw eens naar Amsterdam om te stadten!!! 8)



Wat is het parkeren trouwens duuuuuuuuuur :shock: € 12,60 en we waren om 19.00 daar en om 23.00 reden we de parkeergarage uit. (hier betalen we geloof ik € 1,20 per uur)

ja nicje,dat einde is zeker super…had je al snel door dat het :shock: …ow nee,niks verklappen…ik pb je wel ff :mrgreen:

Jamme da tik geen kaartjes heb weten te bemachtigen… jammer want het klinkt erg leuk… Zoals vaak bij Youp is…



Celes