Youp van 't Hek was weer goooooeeeedddd!!!!

Ja hoor, wij gaan vandaag naar Youp van 't Hek!!



Maar…

We zijn de kaartjes kwijt… :wall: :wall:

Ik zoek al dagen, waar zijn die dingen toch??? Word er zo moe en verdrietig van…



We zijn bang dat we ze per ongeluk bij het oud papier gedaan hebben.

Alletwee piekeren we ons suf. Ik had ze bij de paspoorten gelegd en Marco zei dat ik ze daar niet neer moest leggen, want dan zouden we ze kwijtraken. Hebben we ze toen meteen op de veilige plek gelegd (en waar is die dan :think: ) of hebben we ze laten liggen en zijn ze dus weggegooid :doh:

Gisteren heb ik alle kasten leeg gehad en weer opnieuw ingeruimd. Ik heb overal in gekeken, maar nergens zijn de kaartjes te vinden.



Zucht…

Heb nog tot vanmiddag, dus ik ga weer zoeken!!! :?

:shock: :cry: :cry: :cry:



dat tis jammer zeg :?





ik :pray: dat je ze nog tijd vind !

Succes met zoeken, ik hoop voor je dat je ze op tijd zult vinden!

Zo Guus, jij zit er lekker snel op… :wink:

Geen idee waar ze zijn??? :mrgreen: :wink:

je hebt pb :wink: :mrgreen:

Hey Nic das balen zeg.



Wij gisteren ook al zo gebaald… Wij zouden naar een concert gaan in AHOY van UB40 … maar er is de avond er voor bij mijn zus een ongeval op het werk geweest waardoor ze toch verplicht was te werken … daar gaat het vervoer… en dus niet heen geweest. Zo balen was het. had er zo naar uit gezien





Maar euhm goed zoeken nog even Nic…



Alle laatjes ( met zooi ) buro ? Op je werk ergens liggen ?



:think: Ligt meestal op eenplek waarvan je dacht daar raak ik zeniet kwijt en liggen ze prima :? :mrgreen:



:-* en succes

Ik hoop echt dat je ze nog op tijd vindt, het zou zo zonde zijn! Meestal vind je ze dan als het concert bezig is of net afgelopen… Maar ik hoop dat dat voor jullie niet opgaat…



Groetjes,



Viratine

Bellen met het theater waar het is… Uitleggen… en misschien kunnen ze wat regelen.

Staan de kaartjes op naam? Dan kunnen ze het helemaal natrekken.

Ga ik zo ook doen, maar ze zijn pas om 9.00 uur telefonisch bereikbaar… Bedankt voor het meedenken!!!

Ik ken iemand die toevallig precies hetzelfde had 3 weken geleden. Gebeld met het theater, uitgelegd en ze mochten gewoon komen!

Oh jee, wat spannend! Ik hoop dat je ze nog op tijd vindt! :pray: Heb je ze niet in een boek gestopt of zo?

Ow! Dat is echt balen zeg…



Niet achter een laatje gevallen of geschoven. Achter een kast gevallen? Ik roep maar wat hoor.



ANders zou ik idd ook bellen en je verhaal doen. Met een lief bibberstemmetje bereik je veel :thumbup: :mrgreen:



Succes!

Lijkt me leuk even bellen en uitleggen dat je de kaartjes kwijt was…



Misschien komt Nicje dan nog wel even ter spraken bij Youp.



Veel plezier in elk geval :wink:

Oh hoe herkenbaar, ik had het met de musical Tarzan stond in de rij, om mijn kaartje te geven. Stik kaartje kwijt toen naar de kassa hun tikken gegevens in, en klaar daar is je kaartje kostte me niks extra’s





Heel veel plezier in ieder geval.

Live update…



Ik hang in de wacht voor € 0,40 per minuut… Er zijn 3 wachtenden voor me… :?



Hahaha Ruud, dat zou wat zijn, lachen, van mij mag Youpie dat wel doen hahaha



Marielle, dat geeft hoop!!!



(Edit: al 4 minuten inmiddels… Pieppiep…pieppiep

Ok die telefoonkosten heel erg prettig.

Aaaaaaaaaaah!!!



Voor € 3,50 per kaartje kunnen we duplicaatkaartjes kopen!!!

Jeeeeeeeeeeee :dance: :dance: :dance: :dance:



We gaan toch!!! :mrgreen: :mrgreen:

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:


  • gaat nu het nummer van Youp zoeken :wink: :inlove: :mrgreen:

en weer als eerrste he :wink:

:lol: :lol: :lol: :lol: