Youp van 't Hek was weer goooooeeeedddd!!!!

sorry, last van mezlef vandaag :oops: :roll: :doh: :shifty:

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Hahaha Miepmiep Guus…

Je stalkt me gewoon!! :silenced: :-*

weet je wat ik met dat soort dingen doe?

als ik de kaartjes binnen heb en ik leg ze ergens neer zet ik in mijn agenda bij de dag van de voorstelling waar ik ze neergelegd heb… heel handig

Kijk! Dat is nog eens service :thumbup:



Veel plezier bij Youp

Dat is slim Judith!!



Ik plakte de kaartjes/loten altijd op de kalender.

Maar we hebben nog geen nieuwe, dus tja…



We gaan met de trein (sentiment) naar Amsterdam, ben benieuwd hoeveel we gaan merken van de stakingen… :think:

We zijn er trouwens van overtuigd dat we de kaartjes weggegooid hebben… Ze kunnen echt niet ergens liggen, heb ALLES nagekeken, 3 keer :?



(de kaartjes voor Herman Finkers liggen er ook bij :silenced: Dus, dat is mijn volgende project… Theather bellen vrees ik :angel: )



Ach ja, we gaan!!!

wat ik ook wel eens doe als ik iets niet kan vinden dan ga ik wat anders zoeken…

want meestal als je iets anders zoekt vind je datgeen waar je daarvoor naar op zoek was…

dus ik ga gewoon wat anders zoeken en dan vind ik meestal allerlei andere dingen :mrgreen:

ik doe ze oko ijnm ijn agenda… dat is erg makkelijk wn zo raka je ze neit kwijt hoor…



Heb je al wat nieuws meid?

hehe ik geef meestal belangrijke kaartjes aan mijn ouders, die stoppen ze dan in de kluis :P( gegarandeerd dat je ze terug vindt!)



In elk geval fijn dat je nu wel kaartjes hebt, al kost het wel weer extra… maar is beter als het helemaal moeten weggooien…



Ligt het niet toevallig tussen oude post?(heb ik hier ook nog wel eens)

Geloof me meiden, we hebben het HELE huis gehad.

Alle kamers van voor naar achter doorzocht.



De post ligt in 1 la, die la hebben we alletwee goed nagekeken.

Voordeel is wel dat de kast in de woonkamer weer opgeruimd is.



Voordeel met z’n gestructureerde man, is dat alles wel aardig opgeruimd is hier. Dus erg veel kans dat het nog ergens ligt is er niet.

We hebben nog een aantal maanden voor we de kaartjes van Finkers nodig hebben, dus ik zoek braaf verder… :angel:

:frowning: balenmeid… ik hoop dat je ze via de kaartverkoop alsnog kan krijgen



celes

We kunnen reservekaartjes halen…

(heb ik vorige bldz al getypt :dance: )



Dus, wij gaan naar Youpie hoor :mrgreen: :dance: :clap: :mrgreen: :dance: :clap:

Joepie, Nic gaat toch nog naar Youpie!!!

Hihi.

Fijn dat het zo nog geregeld kon worden!

Veel plezier vanavond!



Ik ga zelf naar de Fryske Music Night.

Dat zegt de niet-Friezen onder ons waarschijnlijk niet zoveel, maar het is wel erg leuk.



Henk Westbroek, Dana Winner, Xander de Buisonjé komen ook.

Ze gaan ook in het Fries zingen, ben benieuwd.

Hepie en Hepie komen ook, maar dat is dan voor ons weer een mooie gelegenheid om een plaspauze in te lassen, hihi.



Liefs Esther :**:

Veel plezier, en dan zul je zien dat je van de week de kaartjes van Youp weer terugvindt.

Dat overkomt mij dus altijd… :doh:

Ben ook altijd van alles kwijt :doh: … zitten ze niet in je portemonnee of agenda of handtas??? Zijn altijd de laatste plaatsen om te kijken maar toch… Wedden dat je ze morgen vind… liggen ze er ineens…

ga je naar de schreeuwstorm nicje???

wees dan maar blij dat je reservekaartjes hebt…de show is werkelijk ssssssssssssssuper! :dance: meer ga 'k nie verklappen,veel plezier vanavond! :mrgreen:

Oh ik heb dat gehad met een concert van Guus Meeuwis :wall: Ik had eerst kaarten voor vrijdagavond, maar toen kwam er oppeens iets tussen. Ik had de kaarten op marktplaats gezet en zat nog op reactie te wachten. Mijn man besloot de kaarten weg te geven aan vrienden en dezelfde avond had ik een bod op die kaarten via mp :twisted:



Ik had inmiddels kaarten voor de zondagmiddag. Drie inmiddels, want nu kon Emma ook mee en die is een reuze fan. Vrijdagavond smsen onze vrienden tijdens het concert waar we zitten zondags…ik zoeken naar de kaarten en ja hoor weg!!! Emma had op de envelop getekent en waarschijnlijk heeft een van ons die krabbels bij het oud papier gedaan.



We konden nog nieuwe kaarten kopen, helaas wel weer voor de volle mep! Uiteindelijk hebben we dus 8 kaarten betaald voor het concert, maar het was wel een megagaaf concert.

Oh wat balen!!!

Dat is het nadeel van concertkaartjes. Gelukkig staan theatherkaartjes wel op naam :mrgreen:



Heb net lekker gebadderd en nu nog even optutten en onze reis gaat beginnen!!! :dance:

En, leuk feesie gehad Nic?

Wij wel in Leeuwarden (FMN)!!!

Ik wist niet dat Annemarie Jorritsma zo goend kon zingen!

Het dak ging eraf, haha.



Liefs Esther :**: