Is er iemand die ervaring heeft met de loopfietsen van Yipeeh? We willen er eentje kopen voor noa’s verjaardag. Hij is een stuk goedkoper dan andere loopfietsen, dus ik vraag me af of hij misschien ook minder goed is.
Oh die is leuk kan je mischien een pb doen waar je die gevonden hebt :mrgreen:
oh die is echt leuk :inlove:
ze zeggen dat ze sneller kunnen fietsen ( zonder zijwieltjes) als ze op dit soort fietsjes hebben leren balanceren :thumbup:
zag hem gisteren in de speelgoedwinkel en moet zeggen, zag er leuk en stevig uit.
dus…
Bart Smit verkoopt ze nu online;-)
Geweldig die loopfietsjes…Mijn zoontje heeft er 1 gehad met 2 jaar en 2 maanden.
En hij gaat nu super rap!!!
Als hij er gewoon stevig uit ziet zou ik zeggen kopen.
Bedankt voor de reacties!
Bij bart smit is ie nog 10 euro duurder dan het adres dat ik heb. Ik kan natuurlijk wel even gaan kijken bij bart smit want dat is wel wat dichterbij.
Ik vind het een leuk fietsje maar op een fietsje zonder dat plankje hebben ze wel meer bewegingsvrijheid met de beentjes. Ik denk dat die handiger zijn dan deze. Denk dat ze steeds tegen het plankje gaan.
Ik vind het een leuk fietsje maar op een fietsje zonder dat plankje hebben ze wel meer bewegingsvrijheid met de beentjes. Ik denk dat die handiger zijn dan deze. Denk dat ze steeds tegen het plankje gaan.
Ja dat had ik ook al bedacht, daarom zoek ik ook mensen die dit fietsje kennen uit eigen ervaring.
Mag ik vragen waarom je een loopfiets koopt en geen gewone? Of heb je die al? Anne kreeg nog voor haar 3e verjaardag een 16inch fiets, daarvoor had ze een 12inch gehad maar die was kapot gegaan (goedkoop prul). Ze fietst nu al een paar maandjes zonder zijwielen.
Als ze jonger was geweest had ik begrepen waarom je een loopfiets zou kopen, maar ze is nu toch best op een leeftijd voor een gewone fiets, of zie ik het verkeerd? (BTW ik zie het nut wel van een loopfiets, maar dan voor kinderen van 2 tot 3 jaar of zo). Help me uit de droom als ik verkeerd denk
mama van anne de meeste kindjes fietsen met 4 + jr pas zonder zijwieltjes.
Mama van Anne, die loopfietsen, zeker die houten, zijn echt vanaf 3 jaar! Kes kreeg hem voor zijn derde verjaardag en ik zie bij mijn gastkinderen dat eerder dan 3 ook echt nog geen nut heeft.Ze kunnen er gewoon nog niks mee. (Bovendien paste Kes er eerder dan 3 jaar ook nog niet op). Kes heeft er 10 maanden op “gefietst” en heeft toen zonder zijwieltjes op zijn gewone fiets leren fietsen. Maar los fietsen voordat ze 4 jaar zijn is eerder uitzondering dan regel hoor.
Lente heeft trouwens een loopfiets van babywalz, en daar kon ze wel al op toen ze 2+ was. En ze is niet gek lang ofzo. Ook heb je houtenversies die je kunt verstellen in hoogte en ook wel vanaf 2 kunnen.
@mama van anne wrote:
Mag ik vragen waarom je een loopfiets koopt en geen gewone? Of heb je die al? Anne kreeg nog voor haar 3e verjaardag een 16inch fiets, daarvoor had ze een 12inch gehad maar die was kapot gegaan (goedkoop prul). Ze fietst nu al een paar maandjes zonder zijwielen.
Als ze jonger was geweest had ik begrepen waarom je een loopfiets zou kopen, maar ze is nu toch best op een leeftijd voor een gewone fiets, of zie ik het verkeerd? (BTW ik zie het nut wel van een loopfiets, maar dan voor kinderen van 2 tot 3 jaar of zo). Help me uit de droom als ik verkeerd denk![]()
Noa heeft een gewone fiets, maar de fietsbeweging gaat bij haar niet soepel, vandaar dat ik denk dat dit loopfietsje wel goed is voor haar ontwikkeling. Ze ging ook erg laat lopen (twee weken voor haar tweede verjaardag), dus ik denk dat deze beweging wel goed is voor haar. Haar motorische ontwikkeling is ook niet gelijk aan die van een kind van 3 jaar. Vandaar dat ik zo’n fiets wil en geen gewone.
Ik ken zelfs kindjes van 6 die nog zijwieltjes hebben, ze leren het toch allemaal ooit hoor. Maakt niet uit wanneer. Kan ook gewoon niet willen of niet durven zijn.
Het is of het een eerst of het ander. Vlug met praten ander vlug met fietsen, maakt niet uit.
Als jouw kindje graag een loopfiets wil … gewoon doen wat je zelf prettig en praktisch vind.
Aan ons zie je ook niet meer wanneer we iets wel of niet konden.
Veel plezier ermee, heb zelf geen ervaring met een loopfiets voor je.
Petri
Ik begrijp het, prima, vroeg het me alleen af
@sensje wrote:
Ja dat had ik ook al bedacht, daarom zoek ik ook mensen die dit fietsje kennen uit eigen ervaring.
Wij hebben zelf niet dat loopfietsje maar wel 1 met een pankje.
Deze zit totaal niet in de weg met fiets en op/af stappen.
@Yona wrote:
http://www.loopfietswereld.nl/Loopfiets_Cruiser.htm
Deze is het
Die heeft onze dochter ook en géén last vna het plankje hoor!
Stef was ook een late loper en (nog steeds) niet sterk in zijn motorische ontwikkeling. Hij heeft sinds hij twee is een loopfiets en dat heeft vooral zijn balans en zelfvertrouwen enorm opgekrikt. Op zijn ‘motor’ voelt hij zich echt heel wat en hij houdt het uren vol. Ik ben ervan overtuigd dat zijn loopfiets maakte dat zijn balans zo goed werd dat hij met twee jaar en acht maanden kon fietsen zonder zijwieltjes (inmiddels vertikt hij dat trouwens).
Ik vond het de prijs meer dan waard.