Yipeeh loopfiets

@Dame wrote:

Stef was ook een late loper en (nog steeds) niet sterk in zijn motorische ontwikkeling. Hij heeft sinds hij twee is een loopfiets en dat heeft vooral zijn balans en zelfvertrouwen enorm opgekrikt. Op zijn ‘motor’ voelt hij zich echt heel wat en hij houdt het uren vol. Ik ben ervan overtuigd dat zijn loopfiets maakte dat zijn balans zo goed werd dat hij met twee jaar en acht maanden kon fietsen zonder zijwieltjes (inmiddels vertikt hij dat trouwens).

Ik vond het de prijs meer dan waard.

Dat is precies de reden dat ik zo’n fiets wil aanschaffen. Ik ga hem dadelijk bestellen. Gisteren het fietsje in het echt gezien in de speelgoedwinkel maar wel bijna 2x zo duur. Hij wordt dus nu via internet besteld en heel makkelijk aan huis afgeleverd!

Wij hebben ook zo’n idee loopfiets. Met plankje maar daar heeft hij echt geen last van. We hebben gekocht nog voordat hij 2 was maar nu is hij bijna 3 en nog speelt hij er supergraag mee. Ding is ook mee op vakantie meegeweest, hij scheurt er echt mee :thumbup:

Die van ons was deze: Mini viper Hi-ten, toen voor 39,95

kunnen ze met dat plankje het fietsje dan ook als step gebruiken?

wij willen er eentje vragen voor Stijn z’n verjaardag, dus vandaar :wink:

Sensje, hadden ze die fiets ook in andere kleuren? Dan heb ik wel interesse in een link!