Ok nieuw lijf en nieuw haar heb er een lekker bobje in laten knippen, had zo’n megalast van haaruitval door een ernstig gebrek aan vitamine b12.
:shock: marielle meid, wat ben je mooi geworden.
werkelijk klasse :thumbup:
ik herken je bijna niet meer, super! wat zul jij je goed voelen
:-*
Allemachtig :shock: :shock: :shock: !! Je bent gewoon een heel ander mens! Waanzinnig mooi mens ook nog :inlove: :inlove: :inlove:
Wow, wat ga jij goed zeg, super :dance: :dance: en je haar is leukkkkkkkkkkkk
Wauw zeg wat zie jij er goed uit!!!
Heel erg knap van je. En kun je het nog een beetje volhouden? Wat zijn ne achteraf je ervaringen hiermee? Ben een beetje benieuwd naar ervaring…
Liefs, Chantal
Dit was ik dus he
WAUW Jel, wat ben je mooi :o :inlove: :thumbup: .
Wauw meid,…je ziet er echt super uit.
En die boblijn staat je heel goed :thumbup:
@Krabje wrote:
Wauw zeg wat zie jij er goed uit!!!
Heel erg knap van je. En kun je het nog een beetje volhouden? Wat zijn ne achteraf je ervaringen hiermee? Ben een beetje benieuwd naar ervaring…
Liefs, Chantal
Dat ik mezelf niet slank nog kan zien, ja op de foto maar zo in het echt in de spiegel blijf ik mezelf dik zien. Heb ook net een periode achter de rug van heel veel spugen wat ik zelf deed dmv vinger in mijn keel te stoppen. HIer word ik nu bij geholpen dat ik dit niet meer doe, dit kwam omdat ik niet meer kilo’s afviel maar echt onsjes dit is normaal maar ik werd bang. Verder mis ik gewoon heel erg het echte lekkere eten, ik moet nu altijd nadenken goed kauwen rechtop zitten, langzaam eten kleine hapjes.
En dat ik een blijvend tekort heb aan vit b12 dit word niet meer opgenomen door mijn maag. HIer krijg ik nu om de week een spuit voor en die voelen niet prettig.
Maar ik zou het zoweer doen ik heb geen spijt ervan, ben nu zelf uit de gevarenzone mijn bmi is nu gewoon overgewicht niet meer morbide obesitas.
@marielle wrote:
@Krabje wrote:Wauw zeg wat zie jij er goed uit!!!
Liefs, Chantal
Dat ik mezelf niet slank nog kan zien, ja op de foto maar zo in het echt in de spiegel blijf ik mezelf dik zien. Heb ook net een periode achter de rug van heel veel spugen wat ik zelf deed dmv vinger in mijn keel te stoppen. HIer word ik nu bij geholpen dat ik dit niet meer doe, dit kwam omdat ik niet meer kilo’s afviel maar echt onsjes dit is normaal maar ik werd bang. Verder mis ik gewoon heel erg het echte lekkere eten, ik moet nu altijd nadenken goed kauwen rechtop zitten, langzaam eten kleine hapjes.
En dat ik een blijvend tekort heb aan vit b12 dit word niet meer opgenomen door mijn maag. HIer krijg ik nu om de week een spuit voor en die voelen niet prettig.
Maar ik zou het zoweer doen ik heb geen spijt ervan, ben nu zelf uit de gevarenzone mijn bmi is nu gewoon overgewicht niet meer morbide obesitas.
En toch vind ik het onzettend knap van je dat je dit gedaan hebt!!! Klasse!!!
En wbt het zelf dik blijven zien, denk dat dat ook heel lang duurt voordat dat beeld uit je hoofd is.
Enne niet meer zelf gaan spugen he? Je bent zo goed bezig. Straks heb er nog een eetstoornis bij en meid dat wil je echt niet. Voordat je daar weer vanaf bent ben je jaren verder… (geloof me, heb er ervaring mee)
Maar kan me wel voorstellen dat je het lekker eten mist.
Maar meid ik neem mijn petje voor je af en geef je een staande ovatie!!!
Je lijkt zoveel jonger, je ziet er echt goed uit!! :thumbup:
Vormt je huid zich ook naar je nieuwe gewicht?
Wow, :-* Wat super! Je ziet er goed uit zeg, zijn dat dezelfde op de foto!!!
Wow wat knap meis :-*
Hallo zeg!!! :shock: Wat knap! Ik herken je dus (bijna) echt niet! :shock: Je ziet er goed uit meis!
En inderdaad: goed dat je er hulp bij hebt gekregen en ook dat je er hier zo openlijk voor uit komt! Dat zegt al heel veel dat je weer op de juiste weg bent! Want inderdaad: een vinger in je keel is nooit goed! Al kan ik het me voorstellen dat het moeilijk is om te zien dat het afvallen niet meer zo hard gaat! :-* :hug:
Nogmaals: Petje af meis! Je ziet er geweldig uit! :inlove:
die drie seconden dat ik met je in de lift van kidzcity stond vond ik je leuk, en dat meen ik!
Maar nu zie ik een heel ander mens op de foto, echt geweldig!!!
Wees trots op jezelf!
JEEEEEEEEE…meis, wat is dat een ander gezicht zeg!!!
Je straaaaaalt gewoon!
TOP WIJF!! :dance: :dance: :dance: :thumbup:
Ooooooooooooooh Jel, wat ben je prachtig meid :inlove:
@Kaar wrote:
Je lijkt zoveel jonger, je ziet er echt goed uit!! :thumbup:
Vormt je huid zich ook naar je nieuwe gewicht?
Een beetje niet veel dus heb nu wat loshangend vel maar als ik straks op mijn streefgewicht zit, dan wil ik me heel graag laten opereren daaraan.
Moet gewoon ff klein beetje huilen van de complimentjes, doen me goed die heb ik nu nodig thanks dames.
geweldig zeg wat je hebt bereikt!
je ziet er nu geweldig uit!!
en dat jezelf nog niet als slank zien… dat is erg herkenbaar hier!!
Weet je, ik ben eigenlijk iemand die die slankheids’dwang’ helemaal niks vindt, maar meid je bent echt een ander mens :shock: Ik zou je op straat nooit meer herkennen als ik je alleen van een jaar geleden zou kennen.
En je straalt ook helemaal. :mrgreen:
Echt helemaal geweldig :thumbup: :dance: :thumbup: