yessssssssssssss 80 kilo nu met foto pag 11

@eisblume wrote:

Weet je, ik ben eigenlijk iemand die die slankheids’dwang’ helemaal niks vindt, maar meid je bent echt een ander mens :shock: Ik zou je op straat nooit meer herkennen als ik je alleen van een jaar geleden zou kennen.

En je straalt ook helemaal. :mrgreen:

Echt helemaal geweldig :thumbup: :dance: :thumbup:

Daar had ik ook nooit wat mee, maar ik heb het voor mijn kinderen gedaan ik wil nog heel lang met Quillan mee. En dat was niet gelukt met dit overgewicht kan nu zelf door de knieen bij hem zitten.

Wat geweldig meis! Je ziet er echt super uit, echt heel erg veranderd maar dan op een positieve manier! :thumbup:

Jel: wat een knappe meid ben je zeg, en ik vind het lichte haar beter bij je passen.

ongelofelijk hoe slank je bent nu zeg!!! Toppie hoor mag je trots op zijn

Wat een fantastisch resultaat en wat een prachtige vrouw staat daar op de foto! :-*

@marielle wrote:

Moet gewoon ff klein beetje huilen van de complimentjes, doen me goed die heb ik nu nodig thanks dames.

:-:-

Jeeeeuj :shock: Ik herken je maar amper zeg!!

Wat ben je prachtig !!! Je straalt :thumbup:

:shock:

Je bent een mooie vrouw Marielle. :smiley:

Je bent prachtig! Echt, heb maar 1 woord; PRACHTIG!! :-*

Top meid! Je ziet er zooo mooi uit! Stralend! Mooi stel, jij samen met je mooie mannetje Q. ! :inlove:

tjeemig zeg wat een verschil met die foto die je erna plaatst!

Petje af hoor.

Geweldig gevoel moet dat geven lijkt me.

Wat een doorzettingsvermogen en wat een discipline :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Je was al een knappert en bent dat nu nog steeds!

Geweldig ook hoe je haar zit!

Nogmaals veel bewondering voor je :thumbup:

Jel van binnen ben je altijd al prachtig…je hebt nu het lijf wat daarbij past…het staat je meid…je straalt…zo hoor jij te zijn…

Ik weet zeker dat Luna :vlinder: zo trots is dat jij op deze manier zorgt dat je langgggg bij haar broertje kan blijven op een gezonde manier…

Luna :vlinder: wacht op jullie,als jullie oude besjes zijn…Q is degene die je nu hard nodig heeft en jij zorgt dat dat nu gebeurd!

Jullie toekomst wordt top!!’

:-*

lief gezegd!

maar zo de waarheid! een plaatje…

Wauw je bent prachtig :clap: :clap: :clap:

Je straalt meid, wat heerlijk voor je :inlove:

En je haar lekker blond houden zo :wink:

Je ziet er geweldig uit meid!!! :clap: :clap:

Onwijs goed van je zeg!

Ik wou dat ik jouw doorzettingsvermogen had!

:clap: :dance: wauw, prachtig mooi! :thumbup:

:-* hazze

Super mooiiiiiiii :clap: :clap: :clap: :clap:

Mooi gezegd, Sas!! En zo waar!!

Sjemig, Jel, wat een mooie vrouw ben je zeg!!! :shock:

Vind het echt onwijs knap van je… de moed, de discipline, je doorzettingsvermogen!!!

:clap: :clap: :clap:

1 november ga ik het je nog eens vertellen!!! :wink:

@renzosmam wrote:

Jel van binnen ben je altijd al prachtig…je hebt nu het lijf wat daarbij past…het staat je meid…je straalt…zo hoor jij te zijn…

Ik weet zeker dat Luna :vlinder: zo trots is dat jij op deze manier zorgt dat je langgggg bij haar broertje kan blijven op een gezonde manier…

Luna :vlinder: wacht op jullie,als jullie oude besjes zijn…Q is degene die je nu hard nodig heeft en jij zorgt dat dat nu gebeurd!

Jullie toekomst wordt top!!’

:-*

Dat lukt alleen jou he om mij om dit vroege tijdstip al in tranen te brengen. Dank je wel lieverd

Dames echt ik had ook geen doorzettingsvermogen om al die dieten te doen, daarom deze operatie nu word het me gewoon verplicht door mijn lichaam ik kan niet meer eten ook al wil ik dat soms wel.

:clap: :clap: Wat een discipline en doorzettingsvermogen.( ik geloof toch dat je dat ook nodig hebt na een maagverkleining hoor, 't gaat niet vanzelf!) Daar mag je zó trots op zijn! Niet veel mensen doen je na denk ik zo.

Enne…

je bent een mooie vrouw Jel! :inlove:

Lekker hé, even door de metamorfose bij de kapper. Krijg je weer nieuwe zin van stel ik me zo voor.

Wow wat zie je er goed uit Marielle! Super gedaan! :-*

@Mip wrote:

:clap: :clap: Wat een discipline en doorzettingsvermogen.( ik geloof toch dat je dat ook nodig hebt na een maagverkleining hoor, 't gaat niet vanzelf!) Daar mag je zó trots op zijn! Niet veel mensen doen je na denk ik zo.

Enne…

je bent een mooie vrouw Jel! :inlove:

Lekker hé, even door de metamorfose bij de kapper. Krijg je weer nieuwe zin van stel ik me zo voor.

Zo echt wel voel me voor het eerst sinds lange tijd weer een beetje trots op mezelf.