yessssssssssssss 80 kilo nu met foto pag 11

jeetje wat ga je goed!!! knap zeg!!! … vind het echt supertof van en voor je!!!

liefss :vlinder:

Top :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Die sokken…tja als je het niet gezegd had, had ik het niet gezien. Maar nee die kunnen echt niet :snooty: … :mrgreen:

Wauw super! :clap: :thumbup:

goed zeg,en wat zie je er goed uit

:dance: :dance: :dance:

:clap: :clap: :clap: :clap: :clap: goed hoor!

Je voelt je zeker ook een stuk lekkerder!

Ga zo door meis…

Leuk ook om die voor en na foto’s te zien…

Hoeveel wil je uiteindelijk wegen?

:-*

heeel knap, van jou ook! wat goed zeg zoveel kilo eraf… :thumbup:

je ziet er goed uit :thumbup:

Tjeeeeeeeee,ook al zoveel kilootjes eraf! :clap: :clap: :clap: :clap:

Diep respect voor jullie!

Liefs,

Moon

Wow meid wat goed!!!

Wat zul jij lekker in je vel zitten op het moment. Kan me voorstellen dat het een hele verlichting moet zijn.

:-* Gismo

:clap: :clap: :clap:

Wauwwwwwwwwwwwwwwww

Wat een verschil zeg! :o Goed gedaan!!! Ik ben jaloeeeeeeeers :angel: :mrgreen: :inlove: :thumbup: :clap:

Wat goed zeg :clap: :clap: !

je straalt ook gewoon he :thumbup:

je ziet er super uit zeg.

:shock: :shock: Marielle :smiley: Wat zie je er SUPER uit meis!!! wel al een pak kilootjes zeg die je kwijt bent he :o voel je je beter nu? je bent vast wel energieker nu of niet?

wat vind Quilantje van zijn mama :mrgreen: :inlove:

Wowwwwwwwwwwieeeeeeeeeeeeeeeeee!

Top meis, moet je idd wel beter voelen, bent natuurlijk van binnen dezelfde persoon gebleven en daar was natuurlijk niets mis mee hoor maar ik ben heel trots op je !! (als dat mag)

Liefs Marike

Vond je al een mooie vrouw, maar mens, je ziet er nu helemaal super uit!!! :shock:

Zo knap!!! :clap:

Vond je al een mooie vrouw, maar mens, je ziet er nu helemaal super uit!!! :shock:

Zo knap!!! :clap:

wauw wat ben jij een mooie vrouw,

je straalt helemaal…echt zo geweldig goed…geen woorden voor alleen maar RESPECT

Goed zeg, mag je heul trots op zijn! :thumbup: :clap:

Dank jullie wel voor de ontzettende lieve reacties, zelf zie ik het dus nog niet zo he ja merk het aan mijn kleren zit nu weer in maat 48 ipv 56 :shock: Maar goed in gedachten was ik nooit zo dik als dat ik werkelijk was, daarom hield ik ook niet van foto’s want daar werd ik geconfronteerd met het feit, dat ik toch echt wel zo dik was.

Ik voel me nu stukken fitter, ok op dit moment niet heb de griep :lol: maar ik kan weer zoveel meer. Sport zelfs 2 keer in de week vind er niks aan maar goed dat is een bijzaak.

Het afvallen stopt op een gegeven moment vanzelf, als je lichaam in balans is. Als je zo dik bent dan heb je heel veel calorieen nodig brandstof om die kachel brandend te houden. Nu je afvalt en steeds dunner wordt hoeft, dat op een gegeven moment niet meer dus dan is je lichaam in balans.

Mijn streefgewicht is ongeveer 70 a 65 kilo.

En ja ik weet dat ik nu wel iets strakker mag in de kleren, maar ik ben van plan om straks als ik nog meer ben afgevallen ineens heel veel kleren te kopen, anders blijf ik elke maand bezig met shoppen.

meis je ziet er echt geweldig uit, je ziet het ook heel goed in je gezicht.

ik hoop je snel te mogen volgen :-*