Yaz 24+4 ervaringen?

Wie o wie gebruikt deze pil?



Ik heb veel (negatieve) ervaringen met allerlei hormonale anticonceptie. Na een teleurstellend mirenagebruik van 10 weken kreeg ik nu deze pil voorgeschreven.



het is een nieuwe pil, dus veel ervaringen zal ik niet hoeven verwachten, maar wie o wie gebruikt deze pil?

Dit topic is veel gelezen, maar niemand heeft gereageerd.

Waarschijnlijk omdat het zo nieuw is 8) …



Ik heb er ook geen ervaring mee, maar ben wel erg nieuwsgierig naar de jouwe :mrgreen: . Ben de ‘gewone’ pil namelijk erg zat, ik voel me echt veeeeel beter als ik 'm niet slik.

Ja hier 1!

Ben net begonnen met de eerste strip :mrgreen: Dus kan je nog niet echt zeggen wat mijn ervaring is. Zal je op de hoogte houden :wink:



Enige nadeel van de strip zelf is dat ze moeilijk uit te drukken zijn en ik er dus al bijna 1 heb zien verdwijnen in het afvoerputje :roll: :lol:

nou Smurf, dan kunnen we elkaar op de hoogte houden hihi,… want ik begin vanavond!

IKKE :smiley:



Yaz 24+4 = :thumbup:



Ik heb voor mijn zwangerschappen allerlei combinatiepillen gebruikt en had elke maand gemiddeld 10 dagen hooffdpijn, waarvan zeker 2 a 3 dagen migraine. Vreselijk!



In oktober/november 2006 gestopt om zwanger te worden, vrij snel zwanger geraakt, oktober 2007 bevallen van Pete, tussendoor aan condooms (en goed geluk), vanaf maart 2008 weer voor een brusje, vrij snel weer zwanger geraakt, februari 2009 bevallen van Luc en Stan. Totaal dus 2,5 jaar geen last gehad van migraine, zalig.



Ik wilde geen combinatiepil meer en was eerst met Nuvaring begonnen. Vreselijk! Ik kreeg weer last van migraine, minder zin in seks en tijdens de seks voelde we dat ding zitten.