X-factor

@joseetje wrote:

Ik zit nu Hester te kijken.

Ik vind haar ogen altijd zo dik opgemaakt.

Ze wordt er zo sloom van vind ik.




En haar lippen TE rood, beetje minder zou van mij wel mogen en zou haar ook mooier staan.



Er zit echt veel talent tussen.



Singoff had wat mij betreft tussen K.L.E.M en Whatever gemogen, beide zwak.



En Whatever/Buurman en Buurman mijn hemel ik hoop echt dat die meiden beseffen dat ze puur op dat vreselijk irritante gedrag van ze doorzijn. Vocaal vind ik ze niet sterk, tweestemmig zingen ze ook geregeld uit de toon.



Ik ga op dit moment voor euh… tja dan toch Rachel, Roan en Lisa.

Die drie vind ik toch echt het beste!

@joseetje wrote:

nee snap hem niet.

Wie vond je nu wel en niet goed?


Jennifer vodn ik niet goed en KLEM niet en Whatever niet een vond Irma ook een beetje door de mand vallen.

oh en Laurens… wat een balletje is dat zeg. de looks vind ik ook tegen vallen bij hem hoor. zo’n lekker ding is het niet.

dus … die mogen allemaal de komende weken weg :smiley:





oh dan de finale Rachel en Lisa :dance:

bij Irma ging echt iets niet goed met de band. Ik hoorde het al tijdens het zingen. Zonde… ook sneu trouwens.



Die strijd tussen Gordon en Erik is trouwens vooropgezet volgens mij :think:

@jet wrote:

bij Irma ging echt iets niet goed met de band. Ik hoorde het al tijdens het zingen. Zonde… ook sneu trouwens.



Die strijd tussen Gordon en Erik is trouwens vooropgezet volgens mij :think:




ja ERik zei dat de meiden huilden door Gordon. in het filmpje hoor je ze ook zeggen dat iedereen BOE ging roepen en dat dat natuurlijk niet leuk is.

maar die strijd is volgens mij afgesproken.

je zag van te voren Angela en Stacey ook even smoezen. die hebben vast gezegd. jij KLEM jij Hester en dan een ex eee quo… jee hoe schrijf je dat… :think:

Volgens mij ging het prima met de band van Irma hoor, ze had gewoon verkeerd ingezet , foutje bij het tellen volgens mij

@Jubbes wrote:

Volgens mij ging het prima met de band van Irma hoor, ze had gewoon verkeerd ingezet , foutje bij het tellen volgens mij




ik kijk het effies terug :slight_smile:

@JannieElmo wrote:

@Jubbes wrote:
Volgens mij ging het prima met de band van Irma hoor, ze had gewoon verkeerd ingezet , foutje bij het tellen volgens mij




ik kijk het effies terug :slight_smile:




hoor volgens mij niks aparts.

irma zong idd minder maar volgens mij ook omdat ze niet zichzelf was en zich inhield omdat dat geadviseerd werd bij het repeteren… ze moest het niet te ingewikkeld maken ofzo… maar ja vond dus meteen dat ze minder zong.



hester vond ik er idd niet uit zien. leek wel een clown :silenced:

en die hakken idd (ik zou dr ook niet op kunnen dansen) en zij dus ook niet vandaar dat ze ook op dr plaat ging :lol: :lol: sorry hoor! maar ik kwam dus echt niet meer bij :mrgreen: :wink:



klem dr uit :thumbup: gelukkig maar want het leek daadwerkelijk helemaal nergens op!



buurman&buurman zijn de volgende hoop ik :wink:

Ik ben niet echt een Hester fan. Net een opblaaspop. Zo stond ze ook op het podium, als een levenloze pop. Jammer, want ze heeft haar stem wel mee. Staat ze daar een megarocknummer te zingen ( niet echt een nummer naar mijn smaak, maar goed) heeft ze welgeteld een keer kaar arm en een keer haar been bewogen en dat terwijl ze nog geen minuut vantevoren had verkondigd dat ze meer ging bewegen :lol:

Die stond echt letterlijk stijf van de zenuwen. Niet echt de Xfactor, denk ik.



Klem ben ik ook niet van onder de indruk. Ik vind ze zo nep.



Gordon’s gedrag vond ik kinderachtig en nergens op slaan. Wat is die man afgegaan gisteren, zeg!

Ik ben nooit een Erikfan geweest. Ik snap niets van zijn motivaties en ik vind zijn commentaar over het algemeen meer gericht om de concurerende juryleden te bekritiseren, dat dat er ook maar iets opbouwend in zit voor de artiest, maar ik vind het niet meer dan logisch dat hij voor zijn eigen categorie gaat.



Bij buurman, ehhh sorry, whatever heb ik het gevoel dat ik naar de minplaybackshow zit te kijken. Ik oefende vroeger ook de hele dag een act met mijn vriendinen, om dan vervolgens op te treden voor onze ouders. :mrgreen:



Zo lekker, ook even commentaar mogen spuien :lol:



Wat heeft Lisa een waanzinnige stem. Heerlijk om naar te luisteren!

Lisa , die kan pas zingen !!!



Ik vind K.L.E.M ook niks en vind het eigenlijk wel terecht dat ze er uit zijn. Maar Hester haar optreden vond ik ook niet zo goed. Er zat helemaal geen uitstraling in het gezicht en dan word haar verteld dat ze meer moet bewegen op het podium , krijg ze een herkansing, doet ze het nog niet. Die mag er van mij ook wel uit de volgende ronde.



Welke ik ook wel aardig vond is rev n roz ( die twee donkere jongens met het meidenlied hihihi)

@tijgertje1982 wrote:





Welke ik ook wel aardig vond is rev n roz ( die twee donkere jongens met het meidenlied hihihi)




Rev 'n Roz kunnen wat mij betreft beter gaan synchroonzwemmen :silenced:

k mis harry eigenlijk wel…

@konijn wrote:

k mis harry eigenlijk wel…




die deed nog wel z’n ding he :slight_smile:

helemaal goed :thumbup:

En zitten we er alweer klaar voor?

Jaaaaaaaaaaaaaa heb er zin innnnnn…



Mijn man naar vrienden, ik met een dekentje op de bank…

Kids op bed…

Ga nog even poepen en dan kunnen we… :dance: :dance: :dance:

Ikkuh wel…!

Zometeen een lekker koud glas cola light inschenken, wat japanse mix en ik kan er tegen!

Jaaaa, ik zit er ook weer klaar voor, met afstandsbediening, kan ik mooi

tijdens de Carlo en Irene show even zappen :wink:

@faizaa wrote:

Jaaaaaaaaaaaaaa heb er zin innnnnn…



Mijn man naar vrienden, ik met een dekentje op de bank…

Kids op bed…

Ga nog even poepen en dan kunnen we… :dance: :dance: :dance:




Oh wat ben je toch ook een heerlijk mens he :lol: :lol:



Mijn vriend is naar het voetbal, Naatje slaapt en ik zit er ook helemaal klaar voor :dance:

Owww jij ook lekker alleen op de bank dus… fijn he…



He, ik was niet zo’n luigiano fan hoor, maar hij deed het wel goed vond ik, ik kreeg gewoon tranen hoor, zong het echt voor zn mama he…

:inlove:

Gordon ziet eruit als Godfried Bomans :shock: