X-factor

Yes Klem weg,maar wat een ruzie tussen Gordon en Erik!

Gordon is wel recht voor zijn raap, maar had het gewoon rustig kunnen brengen en niet a la public Erik aan moeten vallen met een scheldwoord L*L.



n ze is inderdaad een stijve hark, ik vind haar niet sympathiek overkomen. Volgens mij echt heel erg onzeker en nerveus!



Liefs,

Moon

Ik ben nog steeds boos dat die domme buurman en buurman er nog inzitten , ik vind ze dom en vocaal ook helemaal niet sterk :?



Nee ze hadden er van mij meteen uitgemogen!!!



En ik kom zelf uit Eindhoven dus daar ligt het niet aan :angel:

Ik vind alleen dat de jury elkaar heel erg afzeikt erg jammer :o



Dan kan je zeggen tja het is tv maar nee zo hoort het niet vind ik :?

ow j ik ben Liza(of met een s?) fan :inlove: en Roan :inlove:

ja Roan… hmmm wat een heerlijke vent met een heerlijke stem…

Buurman en Buurman die moeten er echt uit, wat een stel ‘niet zo slimme meiden’



Die Hester is volgens mij zo onzeker en nerveus waardoor ze zich niet durft te laten zien. Maar ze kan wel zingen zeg…

Zit nu de herhaling te kijken om internet.

Goede deelnemers.

Maar die belachelijke strijd tussen de juryleden :silenced:

vond tusen Hester en KLEM Hester ook veruit de beste.

snapte ook niet eigenlijk dat ze in de sing off kwam

ze danste dan wel niet zo goed enzo maar wat wil je op de schoenen en inderdaad was ze volgnes mij ook op van de zenuwen.



whatever vind ik dan veel minder en ehm… dat andere meisje ook. niet Lisa maar dan die andere van Gordon :smiley: snap je hem nog :slight_smile:

nee snap hem niet.

Wie vond je nu wel en niet goed?

Klem eruit, prima :thumbup:

Hoezo is de naam veranderd van Buurman en Buurman? Ik heb wat gemisd geloof ik… :think:

Hester heeft een geweldige stem, maar haar presentatie is erg slecht. Maar goed, daar kan men aan gaan werken toch? Ik vind dat ze haar hier zowiezo wel wat beter in hadden kunnen begeleiden. Een klein choreografietje erbij had geen kwaad gekund.

En wat een heibel tussen die juryleden zeg…ik kan me voorstellen dat Erik zijn groep niet wil afvallen. Alhoewel ik Gordon ook kan begrijpen. Maar goed, de manier waarop was eh… :silenced:

Verder blijf ik erbij dat de haarkleur van Rachel zoveel minder mooi is dan het blonde wat ze had. Ze ziet er nu heel gewoontjes uit, jammer.

De groepen zijn van naam veranderd. Rev n Ross heette eerst ook anders, en Buurman en Buurman heet dus nu Whatever.

Klem vond ik ook het minste. als geheel vind ik de jongens het minste, die Laurens, Luigiano en die andere (weet de naam niet eens) daar spat het niet vanaf.

Ik vind Jennifer bij de jonge meiden ook niet zo geweldig, Irma viel een beetje tegen, Roan is echt leuk! en Rachel is ook top, maar vind de haarkleur iets minder sprankelen ofzo.

Ik vind het op het einde ook heel rommelig en gekunsteld, gaan ze de jury ook op het podium zetten, dat wordt zo gemaakt ofzo?

Heb het idee dat die hele jury strijd een soort van gimmick is. Hoeft van mij dan weer niet. Erik die gaat zeggen dat de tranen van de KLEM meiden komen omdat Gordon hem afzeikt? :eh: :think:

Lijkt me dat je gewoon teleurgesteld bent omdat je eruit ligt.

Maar goed, ze waren ook gewoon de minste in de sing off.



Laurens had wat mij betreft ook naar huis gemogen hoor.

Ik zit nu Hester te kijken.

Ik vind haar ogen altijd zo dik opgemaakt.

Ze wordt er zo sloom van vind ik.

Ja precies!

Die wordt qua styling helemaal een kant op gezet die ze zelf niet fijn vind en dan schiet het zijn doel voorbij

Maar dat slaperige haar met die lange lok half over haar ogen had ze toch echt ook al tijdens de audities.

En ik geloof dat haar ogen gewoon zo zijn. Naja, niet zo zwart een dik aangezet, maar ze heeft van zichzelf niet echt een wakkere blik.



Wel een pracht van een stem trouwens! Als zij wat meer power durft te laten zien zou het zó goedkomen met haar.

Maar als dat van haar zelf zo is, dan ga je als visagiste toch proberen om haar gezicht opener te krijgen?



Ik moet wel zeggen dat er dit jaar groot talent bij zit.

Maar dat gekibbel van die juryleden is echt storend.

Als dat zo door blijft gaan stop ik straks met kijken.

Ik luister nu naar Irma…vind het voor het eerst niet zo heel mooi.

@joseetje wrote:

Ik luister nu naar Irma…vind het voor het eerst niet zo heel mooi.




Nee, zonde hé

Maar ging dr nou iets mis met die band?

Daar is verder niet meer op doorgegaan.

Je zou het idd denken, zij zingt al zo lang en treedt ook op dus je zou ervan uitgaan dat ze dat wel kan horen.

Maar heb niemand er meer over gehoord.

Ik kan die sing off nergens vinden?