X-factor

@faizaa wrote:

Laurens en die plastic Gooische vrouw moeder van em, kouwe kak mensen… bleh die mag eruit van mij, arrogant stuk vreten, heerlijk hoe Gordon em afzeikt dan…



Whoahahaha, tis toch erg hé. Ik denk niet dat ie dat stukje strax graag terugziet :mrgreen:

@Tweet wrote:

@faizaa wrote:
Laurens en die plastic Gooische vrouw moeder van em, kouwe kak mensen… bleh die mag eruit van mij, arrogant stuk vreten, heerlijk hoe Gordon em afzeikt dan…



Owwww en Hester idd Mip, die kleren en och ik had bijna medelijden met dr, af en toe zo een beentje bewegen en that’s it… owwww erg… mooie stem, geen totaal geen goede danseres…




hahahahahahahahahahahahaha




Zow he, en die mama van Hester met dr paarse houthakkers blousje… hahahaha…



:silenced: :silenced: :silenced: :silenced:

@Mip wrote:

@Tweet wrote:
@faizaa wrote:
Laurens en die plastic Gooische vrouw moeder van em, kouwe kak mensen… bleh die mag eruit van mij, arrogant stuk vreten, heerlijk hoe Gordon em afzeikt dan…



Whoahahaha, tis toch erg hé. Ik denk niet dat ie dat stukje strax graag terugziet :mrgreen:



Plastic Goosche vrouw zwaait enthousiast met vlaggetje.. :sick: :thumbup: :sick:

Is een Zeeuwse vrouw he :mrgreen:

hihihihi

oh wat zijn wij heerlijk judgemental :P:P:P:P :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

@faizaa wrote:

@Mip wrote:
@Tweet wrote:
@faizaa wrote:
Laurens en die plastic Gooische vrouw moeder van em, kouwe kak mensen… bleh die mag eruit van mij, arrogant stuk vreten, heerlijk hoe Gordon em afzeikt dan…



Whoahahaha, tis toch erg hé. Ik denk niet dat ie dat stukje strax graag terugziet :mrgreen:



Plastic Goosche vrouw zwaait enthousiast met vlaggetje.. :sick: :thumbup: :sick:

Is een Zeeuwse vrouw he :mrgreen:


Ze is dus nog nepgoois ook! :mrgreen:

:mrgreen:

Rachel doet Johnny…

Ze is weer blond!

Zonde… :?

Yesssss…blond…staat d’r zoveel mooier!!!

Veel aparter en minder hard…

Plaspop whoehahahahahahah

en plastic goois whahahahahaha.



Johnny Logan komt dus zelf nog langs :smiley:



En Rachel zingt dus het nummer van hem. Maar mijn hemel wat ziet ze eruit :shock:

Mja, ik vind dat donkere persoonlijk wel veel mooier…

Kleding vond ik niet mooi, niet flatteus…



Maar ze zong wel SUPERRRRRR!!!

Ze heeft het wel mooi gezongen :thumbup: Ik vind mezelf zo soft

vergeleken met jullie vandaag :lol:

@jewel wrote:

Yesssss…blond…staat d’r zoveel mooier!!!

Veel aparter en minder hard…




Ja vind ik ook, veel beter! Is dat niet haar eigen haarkleur?

Net een engeltje he die stem…



Hahaha hoorden jullie dat Stacey zei dat ze dit nummer aan 1 van haar jongens had willen geven… :angel:

Zowwwwwwwwwwwwwwwww hehehe Gordon heeft gelijk, homo’s hebben smaak he… en blond is zooooooveel mooier… Jammer van dat witte bustier, ze is daar te blank voor en hij stopt op haar heupen, net waar ze wat extra vlees heeft… desondanks, goed gedaan, ben helemaal fan van Rachel… :inlove:

@Brigitte wrote:

Ze heeft het wel mooi gezongen :thumbup: Ik vind mezelf zo soft

vergeleken met jullie vandaag :lol:




Hahahaha maakt niet uit hoor, miss doe je de volgende keer ook mee! :stuck_out_tongue:

Lisa, ben benieuwd… :inlove:

@jewel wrote:

@Brigitte wrote:
Ze heeft het wel mooi gezongen :thumbup: Ik vind mezelf zo soft

vergeleken met jullie vandaag :lol:




Hahahaha maakt niet uit hoor, miss doe je de volgende keer ook mee! :stuck_out_tongue:


Mijn hormonen zijn vandaag in een wat rustiger vaarwater :wink: :lol:

@faizaa wrote:

Zowwwwwwwwwwwwwwwww hehehe Gordon heeft gelijk, homo’s hebben smaak he… en blond is zooooooveel mooier… Jammer van dat witte bustier, ze is daar te blank voor en hij stopt op haar heupen, net waar ze wat extra vlees heeft… desondanks, goed gedaan, ben helemaal fan van Rachel… :inlove:




Ja he…ben t met je eens ditkeer, wat een wonder he 8)

Kleding was idd TE…

Blond staat haar inderdaad beter maar ik moest wel even omschakelen hoor. En die kleding :snooty:

Goh mijn tieten zien er nu ook zo uit :lol:

Maar ze zong weer fantastisch!!!