X-factor

Hebben jullie Bananasplit gezien met de 3 mannen, ik heb zo gelachen!!!

Inderdaad het meiske kan zo goed zingen maar ze staat er als een tja… een paspop bij :?



Hey geen Johnny Logan voor Laurens :lol:

Jemigggggggggg…Laurens…geen Johnny Logan…wat een misser!

Ach…wat kan mij t schelen, whatever…

En dit is dan weer een typische Hollander die engels probeert te zingen 8) :thumbdown:

Whahaha Marieke, ik las PLASpop…whoehahaha!!!



Nou wie is slechter, Laurens of plaspop?

Auw!!!

Van mij mag Laurens eruit hoor!!! :thumbdown:

Zonde van het nummer :silenced:

Welke sufkop trekt Hester met haar ongemakkelijke benen dan ook nog een legging met horizontale strepen aan? :wall: :wall:

Miss zien we Laurens een keer bij GTST langskomen…hoop t niet… :eh:

Doei doei Laurens :thumbdown:

Lachen blijven Laurens…niet sjaggie worden nu… :mrgreen:

@jewel wrote:

Miss zien we Laurens een keer bij GTST langskomen…hoop t niet… :eh:


Ik vind het een goed idee!!!



Dan hoef ik hem niet meer te zien, want ik kijk al jaren geen GTST meer :mrgreen:

Volgens mij doet Angela wat achter de schermen met die Laurens of ze heeft een gehoorapparaatje nodig…jemig zeg wat een onproffessioneel commentaar! :thumbdown:

@jewel wrote:

Lachen blijven Laurens…niet sjaggie worden nu… :mrgreen:


:lol: :lol: :lol:

Zeg dat wel ja!

Whahahaha Tweet!!! :lol: :lol: :lol:

NOU IK KAN OOK WEL ZWAAIEN VANAF HET PODIUM NAAR M’N MOEDER HOOR!!!



DUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Laurens en die plastic Gooische vrouw moeder van em, kouwe kak mensen… bleh die mag eruit van mij, arrogant stuk vreten, heerlijk hoe Gordon em afzeikt dan…



Owwww en Hester idd Mip, die kleren en och ik had bijna medelijden met dr, af en toe zo een beentje bewegen en that’s it… owwww erg… mooie stem, geen totaal geen goede danseres…

@faizaa wrote:

Laurens en die plastic Gooische vrouw moeder van em, kouwe kak mensen… bleh die mag eruit van mij, arrogant stuk vreten, heerlijk hoe Gordon em afzeikt dan…




Nou inderdaad, verschrikkelijk mannetje! :wall:

@faizaa wrote:

Laurens en die plastic Gooische vrouw moeder van em, kouwe kak mensen… bleh die mag eruit van mij, arrogant stuk vreten, heerlijk hoe Gordon em afzeikt dan…



Owwww en Hester idd Mip, die kleren en och ik had bijna medelijden met dr, af en toe zo een beentje bewegen en that’s it… owwww erg… mooie stem, geen totaal geen goede danseres…




hahahahahahahahahahahahaha

Vind ook totaal niet erg, ik heb me geergerd aan vorige week, die lip van em optrekken… dat verveelde blik… bah! :thumbdown: