Wordfeud

MISSCHIEN leuk idee om een lijstje te maken met nicknaam KoK en daarachter nn wordfeud??

Ik heb t nog nooit gespeeld. Mn vriend had mn telefoon al een aantal keer gejat om het te downloaden en te spelen. Dus nu heb ik de nickname maar gewijzigd in eentje voor ons samen, kan ik het ook eens proberen!

Ik zie net dat mn schoonzusje heeft gereageerd, dus ik ga het eens proberen :smiley:

@pearlie wrote:

MISSCHIEN leuk idee om een lijstje te maken met nicknaam KoK en daarachter nn wordfeud??

Ja leuk!

Of het nou een goed idee is is ten tweede hahahaha!

Oke, vul maar aan!

Matsjo = bijna_30

Ik haal net 117 punten tegen Karin :mrgreen: met het woord “orgel”

ik speel ook fanatiek

ben noukie79

Vanaf morgen ben ik er weer :angel: En ik ben wel voor een lijstje hoor :lol: :lol: :lol:

Mamakim76

En hub gaat pas over een maand weer weg (als het goed is) dus de komende maand ben ik er weer gewoon :angel:

Ik heb alle namen die ik ben tegengekomen in dit topic op pagina 1 gezet.

Wel zo makkelijk.

ik heb het ook op mijn telefoon, maar ben er niet echt goed in. Voordeel is wel dat ik de tijd kan nemen om een goed woord te vinden om neer te leggen :mrgreen: mijn spelersnaam is myrella

Ik ben beuk 28

Matsjo, het is mYrella, anders is ze niet vindbaar :lol: :lol: :-* Wel super dat het er staat allemaal, kan ik morgen op mijn gemak eens even gaan toevoegen :stuck_out_tongue:

@Kimmie1976 wrote:

Matsjo, het is mYrella, anders is ze niet vindbaar :lol: :lol: :-* Wel super dat het er staat allemaal, kan ik morgen op mijn gemak eens even gaan toevoegen :stuck_out_tongue:

Oja :wall:

Heb het al aangepast.

:lol: :lol: :lol: Zo en nu ga ik echt naar bed :zzz: :zzz: :zzz:

:-*

wow ben ook maar naar bed gegaan wel even het geping uitgezet voor ik ging slapen wahaha

dit is wel erg verslavend :roll: :lol:

ik zal de anderen ook nog even toevoegen :lol:

dus als vuuropaal je uitnodigt ben ik dat

en don t worry, ik ben sleeecht :mrgreen:

Valt mee hoor, ik ben alleen goed als ik nooie letteers heb. Kimmie… Heb je geaccepteerd…

mag ik er ook bij…

een heel erg verslaafde genaamd … kakel

Je staat erbij NoortjeP!

Weet waar je aan begint hoor, ze is heel goed! :smiley:

Wie? Noortje?

Dan oefen ik eerst nog even wat :mrgreen:

Ik ben ook helemaal verslaafd.

Heb ook geen hulpapp, dat vind ik niet leuk om te gebruiken, maar ook niet om tegen te spelen.