Wordfeud

Maar serieus, hoe weet jij 100% zeker dat ze met helper spelen?? Zoals ik al zei speel ik eerlijk en zonder helper en ik kan gelukkig voor mezelf instaan :wink: Maar ik speel op een random bord dus ook wel eens monsterscores door heel veel bonusvakjes in 1 woord goed te benutten :thumbup: Dan zou jij dus gelijk resignen, terwijl ik gewoon eerlijk speel :think: Even los van dat je nu niet meer speelt hoor :lol:

@Mariiyelle wrote:

@Kimmygirl wrote:
@Mariiyelle wrote:
@Rooike wrote:
@Mariiyelle wrote:
Ik speelde er ook mee totdat er aantal met wordfeud helper gingen spelen… Tja, dan is de lol er ook snel vanaf :thumbup:.

Dat merk je aan de woorden die veel punten opleveren en ik zie het altijd als de ander zo ongeveer 200 punten meer heeft dan ik, dan weet ik dat de rest van het spel bij mij de WF helper ook meedoet!

Juist.. Omdat diegene na 1 woordje al gelijk op 50 punten zit. Daarom speel ik er ook niet meer mee want zo win je ook nooit door op een eerlijke manier.

Snap echt de lol van zo'n helper niet, dan is het toch niet leuk om te spelen? Waar is de uitdaging voor jezelf dan? :think:

Blijkbaar dom om de woordjes zelf niet te kunnen bedenken.
Daarom speel ik ook niet meer... Van de week online gespeeld met 2 mensen en gelijk speelde ze allebei met WF helper... Dan resign ik de boel ook gelijk. :lol: :mrgreen:

Speel dan gezellig met bekende dan mag ik aannemen dat het wel eerlijk gebeurd toch?

kom??? je was te laat lol… nu heb ik gewonnen :P:P:P

@pearlie wrote:

Bedoelde je tegen mij?? :oops: Heb veel spelletjes verloren denk ik vandaag/vanavond :shifty: Mijn vriend had de Ipad mee naar Parijs 2 dagen en gisterenavond toen ie thuiskwam zat ik te bellen en toen naar bed gegaan… Hoop spelletjes verlopen dus :doh: :doh:

yup jij hihi

zonnetje: een moeizaam potje is dit zeg! :wall:

@pearlie wrote:

Wist niet of dit Kim moest zijn of dat je met iemand anders ook aan het spelen was :lol: :lol: Maar ik gokte dat het om mij ging omdat ik te laat was :shifty: :mrgreen: Ga morgen ofzo wel even nieuwe spelletjes opstarten :angel: :lol:

@konijn wrote:

Wij spelen 2 potjes tegen elkaar hè. Heb echt slechte letters elke keer…

ga nu lekker naar mijn bedje

lol kim… zoiets heet slaapgebrek als je typfouten maakt hahaha… bedoelde dus kIm

@zonnetje01 wrote:

@konijn wrote:

Wij spelen 2 potjes tegen elkaar hè. Heb echt slechte letters elke keer…

De ene gaat nogwel, maardeander is niks, heb mooie letters maar kan ze absoluut niet kwijt

Ik ben nu ongeveer een half jaartje verslaafd 8)

Gisteren had ik een topscore van 270 punten :mrgreen: met het woordje ‘gemoed’. Dat komt omdat ik de letters kon leggen op:

dubbel woordwaarde, 2x triple woordwaarde, 2x dubbel letterwaarde

Dus ook zonder hulp-app (die ik dus niet heb) kun je leuke punten leggen!!Los van die app heb je gewoon ook geluk nodig met de gekleurde vakjes (dubbel, triple woord en letterwaarde, die extra punten opleveren)

@mariska_23 wrote:

Speel dan gezellig met bekende dan mag ik aannemen dat het wel eerlijk gebeurd toch?

Hij is er verslaafd aan geraakt :lol: … Nee maar ik ga niet elke dag, 7 dagen in de week, 31 dagen in de maand met hem spelen :slight_smile:

o jee ik heb em er ook inzitten en speel op dit moment mn eerste spelletje tegen een onbekende…het was even wennen

lekker blond, ik heb me een half uur zitten afvragen wat dl dw dl etc betent

had al een tijdje niet gescrabblet hahaha…dubbele woordwaarde, letterwaarde etc dus

maar goed, ik moet zeggen dat ik t wel erg leuk vind om te doen :lol:

Is ook heel leuk om te doen :inlove:

Ik heet Mrs_Janssen

heb je uitgenodigt ik ben vuuropaal

Komt niet binnen, ik heb jou uitgenodigd, kijken of hij het nu wel doet.

en nu nog proberen welke kokker bij welke nickname hoort op wordfeud!

Ik ben sagitario1981 bak er alleen niks van

jelliebellyhellie

:mrgreen: