Wordfeud

Wij spelen Wordfeud!!



Matsjo = bijna_30

Pearlie = ankeNbram

Mama-Desiree = DesireeB.

nachtvlinder = sallybosch

Kimmygirl = marcella297

zonnetje01 = keller1980

romata = Jetamaro

aapie = liset1982

~Melanie~ = Mrs_Janssen

Kristalkindje = vuuropaal

Karin1981 = sagitario1981

Nefarious = jelliebellyhellie

Sophie = noukie79

Kimmie1976 = Mamakim76

Myrella = myrella

Konijn = beuk 28

NoortjeP = kakel

Haha, ik speel er ook 8 tegelijk geloof ik!

ik speel het niet, kan het niet eens spelen :mrgreen:

Jaaaa…hier ook een fervente speler. Heerlijk spelletje.

jaaa, hier ook :slight_smile: maar met 4 tegelijk :slight_smile:

kan het jammer genoeg niet spelen…ben zo nieuwsgierig :roll:

Ja vind het heerlijk, ben gek op scrabbelen :lol: :lol: Normaal ook een stuk of 15 potjes tegelijk :thumbup: Maar nu heeft vriendlief de Ipad mee naar Parijs :? :? dus heb ik afkickverschijnselen :mrgreen: Morgenavond is ie weer thuis :dance: :lol:

Heerlijk spel! Ik ben redelijk verslaafd aan het raken hahaha. :thumbup:

hier ook een aanstormend talent :angel: Sinds een paar dagen, tot nu toe drie potjes tegelijk maar ben nu vrienden aan het verzamelen, vooral via mijn werk.

Vind het wel leuk maar het leuke is eraf nu… Ik word gek van dat geping heel de tijd als iemand een woord legt…

Ja, erg leuk!



Al probeer ik om niet zoveel potjes tegelijk te spelen, heb klein beetje woorden gehad met het vriendje dat ik zo gezellig ben savonds :oops:

En gelijk heeft hij natuurlijk. :shifty:

Het is een leuk en veel te verslavend spel. Ik word er gek van dat iedereen om je heen gewoon tijdens een gesprek z’n mobiel ineens pakt om het spel te spelen :hand: Of onder werktijd :shock:

@Rooike wrote:

Vind het wel leuk maar het leuke is eraf nu… Ik word gek van dat geping heel de tijd als iemand een woord legt…






Dat kun je toch uitzetten?

Hier heeft mijn vriend alleen een telefoon waar het op kan maar als het maar even kan pik ik zijn telefoon en zit ik te wordfeuden. Erg verslavend.

Dat is denk ik het lastige als het op de telefoon zit, die heb je steeds aan en bij je. Wij hebben het hier op de Ipad zitten en die zet ik gewoon uit en dan ga ik dingen doen en op een later tijdstip ga ik er even rustig voor zitten en dan ga ik al mijn spelletjes af :lol:

Hier ook een verslaafde :mrgreen:



Ik speel met collega´s en een paar KoK-ers (kim, potje doen 8)? )



Ik heb het op mijn telefoon, dus vanavond kijk ik de Voice met mijn telefoon binnen handbereik 8)

:lol: :lol: Ik zou zo graag willen :frowning: :lol: Nog maar 13 uur… dan heb ik het weer binnen handbereik :stuck_out_tongue: :mrgreen:

@Matsjo wrote:

@Rooike wrote:
Vind het wel leuk maar het leuke is eraf nu… Ik word gek van dat geping heel de tijd als iemand een woord legt…






Dat kun je toch uitzetten?






Ja door er niet op te reageren… :mrgreen:

Zou niet weten waar ik dat uit moet zetten.

@Rooike wrote:

@Matsjo wrote:
@Rooike wrote:
Vind het wel leuk maar het leuke is eraf nu… Ik word gek van dat geping heel de tijd als iemand een woord legt…






Dat kun je toch uitzetten?






Ja door er niet op te reageren… :mrgreen:

Zou niet weten waar ik dat uit moet zetten.




Ik hoor geen geping…

Kun je dat niet bij de instellingen veranderen?

@Esseke wrote:

@Rooike wrote:
@Matsjo wrote:
@Rooike wrote:
Vind het wel leuk maar het leuke is eraf nu… Ik word gek van dat geping heel de tijd als iemand een woord legt…






Dat kun je toch uitzetten?






Ja door er niet op te reageren… :mrgreen:

Zou niet weten waar ik dat uit moet zetten.




Ik hoor geen geping…

Kun je dat niet bij de instellingen veranderen?






Als iemand bij mij een nieuw woord legt hoor ik een pingetje en dan weet ik dat ze willen puzzelen.

Kan niet zeggen dat ik nog opspring om mn foon te pakken…

Ne ein het begin wel maar nu niet meer.



Ik weet niet of je dat kunt instellen, heb ik niet naar gekeken.

Zat er toch al over te denken om de app eraf te gooien.