Wordfeud

Ik ook! Echt verslavend.

Ik denk dat dat het nieuwe woord van 2011 wordt…wordfeuden :wink:

Ik heb wordfeud alleen op mijn telefoon. Door oa wordfeud zit ik telkens in het midden van de maand op mijn limiet qua internetverbruik :oops:

@Pattycoat wrote:

Ik heb wordfeud alleen op mijn telefoon. Door oa wordfeud zit ik telkens in het midden van de maand op mijn limiet qua internetverbruik :oops:






Hier dus ook hihihii

@Rooike wrote:

@Pattycoat wrote:
Ik heb wordfeud alleen op mijn telefoon. Door oa wordfeud zit ik telkens in het midden van de maand op mijn limiet qua internetverbruik :oops:






Hier dus ook hihihii


En dat terwijl ik onbeperkt had, maar ja… Hi heeft er een FUP ingepropt. Wel balen dus…

ik lees niks anders op hyves en fb over dat spel…ik begrijp dat het een soort scrabble is? Ik begin er maar niet aan…scheelt weer een verslaving hahahaha

Is inderdaad scrabble.

Hier ook verslaafde :oops:



Vind het heerlijk 's avonds in de reclameblokken, dan even wat woorden neerleggen, meldingen uit en dan zie ik in het volgende reclameblok wel weer verder.

Meiden,



Ik wil ook wordfreud op mijn mobieltje. Hoe doe ik dat?



Groetjes,

Monique

Heb je Android? Dan kan ik het je wel uitleggen, heb zelf nl android dus geen idee hoe het met nokia market zit precies

@Kimmygirl wrote:

Heb je Android?




Euhhhh…galaxy S heb ik, volgens mij is dat toch android?

:oops: :oops: :oops:

Ja :slight_smile:



Heb je wel eens apps gedownload in de Android Market?



Zo niet; zie je dit icoontje staan ergens in je menu?



Edit plaatje werkte niet, dan maar een linkje van een plaatje



http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSYMSHSkk4UPRjgmbpA1zNyFG7NpqtJ_kxc0Qi7c_R5pexfiFMbiQ

MIjn man en ik zitten samen op mijn telefoon te wordfreuden hahaha… en ik hebgeen internet maar gebruik wifi. dus in huis altijd wel internet maar buiten huis moet ik net geluk hebben of ik op een openwifi stuit…



owja wil je spelen dan uhm ben ik ankeNbram

@Pattycoat wrote:

@Rooike wrote:
@Pattycoat wrote:
Ik heb wordfeud alleen op mijn telefoon. Door oa wordfeud zit ik telkens in het midden van de maand op mijn limiet qua internetverbruik :oops:






Hier dus ook hihihii


En dat terwijl ik onbeperkt had, maar ja… Hi heeft er een FUP ingepropt. Wel balen dus…




hier ook onbeperkt, maar ze mogen niet zomaar in je contract veranderen toch dat je geen onbeperkt hebt? (wat is een fup?)

@Cariska wrote:

@Pattycoat wrote:
@Rooike wrote:
@Pattycoat wrote:
Ik heb wordfeud alleen op mijn telefoon. Door oa wordfeud zit ik telkens in het midden van de maand op mijn limiet qua internetverbruik :oops:






Hier dus ook hihihii


En dat terwijl ik onbeperkt had, maar ja… Hi heeft er een FUP ingepropt. Wel balen dus…




hier ook onbeperkt, maar ze mogen niet zomaar in je contract veranderen toch dat je geen onbeperkt hebt? (wat is een fup?)




Fair use policy.



Een soort van regeling dat je niet overmatig gebruik mag maken van internet op je mobiel.

hier ook een verslaafde, had op een gegeven moment 20 spelletjes lopen :oops: nu iets minder maar als iemand een spelletje wil doen: DesireeB. is mijn naam.



o, en de geluidjes kun je via je instellingen uitzetten :wink:

het is toch alleen voor den Iphone en andriod toestellen?

want hier eentje met een Nokia en dacht altijd dat ik het dan niet kon spelen

Ah, dat wist ik niet maar ik googelde er net even op en inderdaad alleen iphone en android toestellen. :frowning:

@Kimmygirl wrote:

@Cariska wrote:
@Pattycoat wrote:
@Rooike wrote:
@Pattycoat wrote:
Ik heb wordfeud alleen op mijn telefoon. Door oa wordfeud zit ik telkens in het midden van de maand op mijn limiet qua internetverbruik :oops:






Hier dus ook hihihii


En dat terwijl ik onbeperkt had, maar ja… Hi heeft er een FUP ingepropt. Wel balen dus…




hier ook onbeperkt, maar ze mogen niet zomaar in je contract veranderen toch dat je geen onbeperkt hebt? (wat is een fup?)




Fair use policy.



Een soort van regeling dat je niet overmatig gebruik mag maken van internet op je mobiel.




Dat hebben ze ook pas ingesteld toen ze naar buiten kwamen dat ze mobiel internet duurder wilde maken. En omdat ze dat bij reeds bestaande klanten niet kunnen doen, dat duurder maken, hebben ze die Fair use policy ingesteld volgens mij. Want ik had eerst nooit last van en sinds een maand of 4 krijg ik ineens die smsjes :?

ja ik!!!



ik zal straks een iedereen toevoegen :mrgreen:



ik ben sallybosch

@Pattycoat wrote:

@Kimmygirl wrote:
@Cariska wrote:
@Pattycoat wrote:
@Rooike wrote:
@Pattycoat wrote:
Ik heb wordfeud alleen op mijn telefoon. Door oa wordfeud zit ik telkens in het midden van de maand op mijn limiet qua internetverbruik :oops:






Hier dus ook hihihii


En dat terwijl ik onbeperkt had, maar ja… Hi heeft er een FUP ingepropt. Wel balen dus…




hier ook onbeperkt, maar ze mogen niet zomaar in je contract veranderen toch dat je geen onbeperkt hebt? (wat is een fup?)




Fair use policy.



Een soort van regeling dat je niet overmatig gebruik mag maken van internet op je mobiel.




Dat hebben ze ook pas ingesteld toen ze naar buiten kwamen dat ze mobiel internet duurder wilde maken. En omdat ze dat bij reeds bestaande klanten niet kunnen doen, dat duurder maken, hebben ze die Fair use policy ingesteld volgens mij. Want ik had eerst nooit last van en sinds een maand of 4 krijg ik ineens die smsjes :?




Ja ik vind het ook echt vaag hoor, is toch onbeperkt? Nou heb ik er nog niet mee te maken gehad maar wat zijn de gevolgen als je er boven zit?