O ja, mijn username: marcella297
Ga toch mijn partner eens lief aankijken, die heeft een HTC even kijken of het wat voor mij is
@ClaudiaJurgen wrote:
Ga toch mijn partner eens lief aankijken, die heeft een HTC even kijken of het wat voor mij is
Let op, het is echt verslavend. Waarschuw je partner maar van te voren :lol:
zo degene die hun speel naam hebben gezet die heb ik toegevoegd. Ik geef gelijk toe ik zet soms wel eens stenen… Dus soms kan het ook best lang duren!
Kimmygirl, tot nu toe heb ik gemerkt dat je mobiel internet langzamer gaat. Meer niet.
@Kimmygirl wrote:
@Pattycoat wrote:@Kimmygirl wrote:@Cariska wrote:@Pattycoat wrote:@Rooike wrote:@Pattycoat wrote:Ik heb wordfeud alleen op mijn telefoon. Door oa wordfeud zit ik telkens in het midden van de maand op mijn limiet qua internetverbruik :oops:
Hier dus ook hihihii
En dat terwijl ik onbeperkt had, maar ja… Hi heeft er een FUP ingepropt. Wel balen dus…
hier ook onbeperkt, maar ze mogen niet zomaar in je contract veranderen toch dat je geen onbeperkt hebt? (wat is een fup?)
Fair use policy.
Een soort van regeling dat je niet overmatig gebruik mag maken van internet op je mobiel.
Dat hebben ze ook pas ingesteld toen ze naar buiten kwamen dat ze mobiel internet duurder wilde maken. En omdat ze dat bij reeds bestaande klanten niet kunnen doen, dat duurder maken, hebben ze die Fair use policy ingesteld volgens mij. Want ik had eerst nooit last van en sinds een maand of 4 krijg ik ineens die smsjes :?
Ja ik vind het ook echt vaag hoor, is toch onbeperkt? Nou heb ik er nog niet mee te maken gehad maar wat zijn de gevolgen als je er boven zit?
En toch hebben ze het al langer hoor. Even denken mijn nieuwe abbo is in augustus ingegaan en daarvoor had ik Hi! en had ik Hi, Het is heel naar van ze en erg vervelend vooral als je midden in de maand zit.
Heb nu de Galaxy S met een (echt zonder vervelende FUP) onbeperkt internet net voordat de data limiet er in kwam. Zo Blij!
ik reageer zowiezo binnen 72 uur LOL
Hier nog een verslaafde. Soms speel ik ook 10 potjes tegelijk idd.
Mijn man vond het eerst niet zo leuk aangezien ik alleen een tel met internet heb. Nu heeft hij het ook een keer gespeeld en ben ik elke keer mijn tel kwijt, hahahahaha.
O ja, ik ben: keller1980
je speelt nu tegen mij
Hier nog een verslaafd!
Hier ook :shock:
Mijn man die is pas erg, ben elke x MIJN telefoon kwijt. Hij kruipt altijd de wc op met de telefoon om rustig woordjes te kunnen leggen
‘wij’ zijn trouwens Jetamaro…
Voor wie wil, liset1982
Hier ook een verslaafde! Vind het alleen soms erg vervelend dat hij hele gekke woorden wel pakt en gewone simpele woorden niet goedkeurt!
Speel er ook zo’n 20 tegelijk, dan ben je tenminste ff bezig!
en ze blijven ook gewoon erin staan. Dus als je denkt rond 12 ik moet nu echt gaan slapen, kan de de dag erop eht potje afmaken!
Leuk… ik scrabbel ook al met kokkers:)
en idd…simpele woordjes pakt hij niet. Had net een verkleinwoord, gewoon alledaags gebruikt woord, die gaf hij aan als fout. ook een keer gaf hij eerst fout aan, toen ik clear wilde gaan drukken was hij opeens wel goed en dat leverde me een mooi zooi punten op
tips wat ik met de q of y kan? ik heb bij elk potje die letters op mijn bordje :wall:
lastig hè met die woorden.
Bij de q kan je nog qat doen en bij de y yen verder weet ik ze ook niet zo goed. Vaak gooi ik ze uiteindelijk maar weg.
yel pakt die ook en gym
sexy als je de x en y hebt doet het we lweer, maar gewoon sex weer niet…
en q kan ook qua en aqua maar meer weet ik dus niet
Q:
Qat
Qua
Quota
Qats
Aqua
Toque
Y:
Yes
Yell
Yo
Yoghurt
X:
Ex
Sax
Hex
Extra
@Dynasty wrote:
@Kimmygirl wrote:@Pattycoat wrote:@Kimmygirl wrote:@Cariska wrote:@Pattycoat wrote:@Rooike wrote:@Pattycoat wrote:Ik heb wordfeud alleen op mijn telefoon. Door oa wordfeud zit ik telkens in het midden van de maand op mijn limiet qua internetverbruik :oops:
Hier dus ook hihihii
En dat terwijl ik onbeperkt had, maar ja… Hi heeft er een FUP ingepropt. Wel balen dus…
hier ook onbeperkt, maar ze mogen niet zomaar in je contract veranderen toch dat je geen onbeperkt hebt? (wat is een fup?)
Fair use policy.
Een soort van regeling dat je niet overmatig gebruik mag maken van internet op je mobiel.
Dat hebben ze ook pas ingesteld toen ze naar buiten kwamen dat ze mobiel internet duurder wilde maken. En omdat ze dat bij reeds bestaande klanten niet kunnen doen, dat duurder maken, hebben ze die Fair use policy ingesteld volgens mij. Want ik had eerst nooit last van en sinds een maand of 4 krijg ik ineens die smsjes :?
Ja ik vind het ook echt vaag hoor, is toch onbeperkt? Nou heb ik er nog niet mee te maken gehad maar wat zijn de gevolgen als je er boven zit?
En toch hebben ze het al langer hoor. Even denken mijn nieuwe abbo is in augustus ingegaan en daarvoor had ik Hi! en had ik Hi, Het is heel naar van ze en erg vervelend vooral als je midden in de maand zit.
Heb nu de Galaxy S met een (echt zonder vervelende FUP) onbeperkt internet net voordat de data limiet er in kwam. Zo Blij!
Dus je heb sinds aug. een nieuw contract?
met nieuwe voorwaarden neem ik dan aan want ze mogen het niet zomaar veranderen halve wegen je contract (lijk mij dan)
Ik heb namelijk ook onbeperk i-net maar heb wel een brief van KPN gehad dat ik het onbeperkte i-net hou tot einde contract maar dat dat daarna niet meer zo is.
I-net op je mob. is idd. een heel stuk duurder geworden ik betaal nu maar 2,50 euro voor me i-net dat ga ik straks niet meer redden helaas.
Maar dat zie ik dan wel weer.
@Anita-1982 wrote:
Hier nog een verslaafd!
wat is jou naam?
Hier ook erg verslaafd maar als ik druk ben laat ik het ook gewoon gaan hoor daar heb ik ook geen moeite mee.
Ik speel het gewoon thuis met wifi… dan kost het me niets :mrgreen: