Word er verdrietig van... (update blz2!)

Zaterdag vieren we ons meisjes eerste verjaardag. We hadden wel 14 uitnodigingen verstuurd om dit feestje samen met ons te vieren. Daarvan komen er nu nog maar 4 gezinnen/stellen :frowning: . De rest heeft allemaal goede excuses hoor, er zijn veel mensen nog op vakantie, maar baal elke keer weer als mensen zich af melden. Ik word er gewoon een beetje verdrietig vanā€¦ Zelfs onze allerbeste vrienden zijn op vakantie en hebben andere dingen. Ik snap het wel en ben blij dat iedereen zich netjes afmeld, maar toch :cry: :cry: . Had net zo zin in een groot feest. Vind het ook naar mijn meisje toe zo vervelendā€¦ ik weet wel dat ze het toch niet snapt, maar tochā€¦

groetjes van een beetje verdrietige Maartje

Kan me erg goed voorstellen dat, dat je verdrietig maakt! Maar ik weet niet hoe ver het van te voren is aangegeven?



Onze dochter was vorige week jarig en ik zeg het dus echt 2maanden te voren al. Ivm de vakantie periode en op die manier is t eigenlijk vorig jaar en dit jaar gewoon goed gegaan maar dus wel echt omdat ik zo optijd er mee kom. Dus dat is in elk geval een iedee voor volgende jaren.



Maar voor nu is t gewoon niet leuk! :hug:

ik kan begrijpen dat je een beetje baalt , maar geloof me het is al heel snel erg druk voor je kleintje en voor jouw ook natuurlijk!

Het word zoiezo een leuke dag , dat weet ik zeker!

alvast gefeliciteerd en veel fotos maken he!!!



:-* inge

oh meid ik ken je verdrietigheidā€¦ hier hebben we hetzelfde



met thomas zijn verjaardag was iedereen er en met die van lucas waren er een hele boel op vakantieā€¦



ik baal dr ook wel van hoor! maar ja je kan er zo weinig aan doen helaas :hug: :hug:

Wij hadden bij Luca zijn verjaardag heel veel mensen over de vloer en dat was gewoon veeeeels te druk en hij had er niks aan.

Bij zijn tweede verjaardag was het veel rustiger en daar hebben we allemaal veel meer van genoten.

Snap wel dat je die dag graag wilt delen met andere maar op deze manier kan je tenminste echt genieten van je kleine, bijna grote meid.

wat balen he. wij hebben er ook altijd last van, maar geloof me, en de rest. minder mensen is wel gezellig. echt waar. ik heb ooit 2x achtermekaar alle mensen op vistite gekregen die ik had uitgenodig. nou, ik kon net zo goed in een drukke kroeg gaan werken, ik was kappot daarna.



maar hier ook elk jaar afzeggingen. heb me er jaren geleden al bij neergelegd. niks aan te doen.



maar; heel veel plesier, en geniet lekker van je meisjes 1e verjaardag :wink:

Hmm dat verhaal van drukte en niet genieten ken ik niet. Je familie helpt je toch dan? Lijkt meā€¦



Maar wat ik wel bedenk als t iets kleiner is, kan je er wel iets veel specialers van maken omdat daar dan de ruimte voor is! Juist omdat je met minder mensen bent. Dus leuk en gaaf word t evengoed vast wel inderdaad!

HƃĀØ meidā€¦ Ik snap het helemaal hoor! Mijn meiden zijn dan welleswaar jarig op 29 en 30 mei, maar ikzelf op 5 augustus. Ook geen klap aan, komt er niemand!

Wat jammer zeg!!!

Logisch daat je beetje verdrietig bent!!!



:hug:

dat is zeker niet leuk.

ik hoop dat het ondaks alles toch een leuke verjaardag wordt voor jullie kleine meid.

:hug: :hug:

:-*

dat is een van de redenen dat ik de verjaardag van benthe wil vieren verspreid over 2 dagen ā€¦



1 dag voor famillie en 1 dag voor vrienden ā€¦



verder geef ik haar verjaardag 8 weken van te voren aan met een kaartje :thumbup:

ik snap trouwens overigens wel heel goed dat je je rot voelt :hug:

Oh, dat is ook niet leuk :hug: . De eerste verjaardag is heel bijzonder voor jullie. En dan hoop je dat iedereen die je erbij wilde hebben ook komt.



Wel alvast een fijne verjaardagsdag!

Lucas is morgen jarig en gelukkig kan iedereen morgen of overmorgen komen, maar juist bij Pepijn (5 september) zijn er veel op vakantie en dan komen er waarschijnlijk niet veel, vind het ook niet leuk, maar ja na de vakantie komen ze toch nog wel langs.

Maartje, wat vervelend zeg. Je hoopt toch dat je zoā€™n 1e verjaardag met iedereen kan vieren. Meid er is weinig aan te doen en je moet er maar het beste van maken. wedden dat het een leuke en gezellige verjaardag gaat worden!!

Vervelend zeg. Zeker omdat jullie beste vrienden er niet bij kunnen zijn.



In elk geval kan het voor kindjes van ƃĀ©ĆƒĀ©n nog best tƃĀ© indrukwekkend overkomen een heel groot feest, dus wie weet ā€œheeft het zo moeten zijnā€ Het zal in elk geval een leuk feestje worden, toch?! :hug:

:hug: snap dat je je verdrietig voelt

bij ons hadden ook een hoop mensen afgezegt en vond dat ook erg balen toen, maar achteraf gezien was het druk genoeg zo



fijne dag iig

ik heb hier ook een zomerkindje en ik herken hetā€¦



iedereen is op vakantie enz. enz.



ik doe het dus maar met de mensen die wel komen. het leuke is wel dat ie nog heel lang cadeautjes krijgt van iedereen die toen niet kon :mrgreen:

Dank jullie wel allemaal :-* Ik baalde echt gigantisch vanmiddag toen de zoveelste (met een goede reden hoor) afbeldeā€¦ En natuurlijk wordt het een leuke dag, maar ik had het gewoon anders bedacht :? . En iedereen wil nu graag de komende weken nog een keer langskomen, heel lief natuurlijk maar daar heb ik eigenlijk ook niet zo heeel veel zin inā€¦ Volgend jaar stuur ik gewoon voordat we op vakantie gaan een mailtje dat de uitnodiging nog volgt, maar of iedereen er vast rekening mee wil houden dat we dan Marlotā€™s verjaardag vieren. Een voordeel, we hebben voorlopig bbq-vlees genoeg in de vriezer!! (Hadden we net gisteren besteld, we hadden al minder genomen dan aantal mensen, maar nu hebben we nog teveel :frowning: ). Ga voor de mensen die wel komen, nu maar heeel lekkere bonbons voor bij de koffie halen en lekkere wijn enz inkopen :smiley: :smiley:

groetjes Maartje

Ja meid groot gelijk heb je! En indd volgende jaren gewoon optijd zeggen dat de data rond de verjaardag een feestje is :wink: dan komt t wat een groot feest betreft ook allemaal goedā€¦

En voor nu nadat t nu echt jammer is, word t straks vast en zeker super leuk ook :hug: