Word er verdrietig van... (update blz2!)

maartje een dikke knuffel van jesse en mij :hug: probeer er toch een leuke dag van te maken :hug:

Maartje hier precies hetzelfde hoor! Ook een hoop afzeggingen maar uiteindelijk bleef er nog een groep van 25 over wat super druk was.

Ik denk alleen dat het uitsturen van de uitnodigingen zo vroeg voor haar verjaardag de mensen niet zal weerhouden van op vakantie te gaan. tenminste als ze er wel rekening mee houden dan is dat super lief van ze hoor maar van onze vrienden of familie kan ik dat niet verwachten. Stel dat ze precies in die week voor een leuke prijs op vakantie kunnen tja dan ben ik niet boos als ze die aanbieding pakken. Dat is nu eenmaal met een zomer kindje.



Bij ons komen een aantal vrienden komende zaterdag en zondag alsnog. Ach we hoeven geen boodschappen meer te halen :wink: er ligt nog genoeg in de vriezer.



Het wordt vast aslsnog een prachtige dag voor Marlot. Ze zal een versierde kamer binnenkomen en daar stralende ouders en grote broer zien met allemaal kado’s en natuurlijk de vrienden en familie die wel komen :-*

maartje dikke knuffel hoor meid :hug: kan me goed voorstellen dat je je rot voelt hoor!



hier komen er volgend weekend ook niet erg veel voor kaja’s verjaardag, maar goed we hebben ook niet heel veel mensen uitgenodigd.



maar goed daat heb jij nu niets aan je baalt en kan goed geloven dat je er verdrietig van wordt!



Liefs :-* :hug:

Lenneke

is idd niet leuk…we hadden het ook bij Dave’s verjaardag…mensen waren met wintersportvakantie…zelfs mijn vriend zijn zus…ik was echt zwaar teleurgesteld…die 1e verjaardag is zo belangrijk voor de ouders (kind weet het zelf toch niet)

nu is ze zelf zwanger…en ik hoop dat zij volgend jaar niet hetzelfde mee maken…dat mensen niet komen, maar het fatsoen hebben om langs te komen.



ach ja…het was best gezellig…Dave heeft het echt enorm naar zijn zin gehad…juist omdat het lekker rustig was.

Ach meis :hug: :-* ik weet hoe je je voelt,ik had voor het dopen van Jayden 60 uitnodigingen + geboortekaartjes verstuurd,van zeker 40 mensen heb ik niks gehoord,(niet eens een kaartje gekregen om ons te feliciteren)er heeft er maar 1 afgebeld, ik werd er ook verdrietig van,maar nu weet ik wel wie nooit van mij meer een uitnodiging/kaartje krijgt :evil:

Jippie,mijn ouders belden net met een superverrassing!! Ze komen maandag uit Frankrijk over voor 3 dagen speciaal voor Marlot’s verjaardag :dance: :dance: . (Een broer van mijn moeder heeft een camping in de Pyreneeen en mijn moeder doet daar het restaurant. Dus zijn ze van april tot oktober in Frankrijk :frowning: ). Ik moet dan wel werken (werk op een basisschool en kan niet “zomaar” vrij nemen voor mijn dochter’s verjaardag,) maar zorg dat ik maandag lekker snel naar huis ga!! Het mag dan zaterdag niet heel erg druk worden, maandag doen we het lekker over met mijn ouders :inlove: :inlove: . Heb meteen mijn broer gebeld, die komen maandag lekker mee de restjes opeten. Maartje is helemaal heppie :mrgreen:

groetjes maartje

Wauw Maartje nou dat is nog eens een te gekke verrassing!!!

Ja dat is flink balen als iedereen afzegt… Het is wat dat betreft gewoon een rotmaand om in jarig te zijn… Kan me ook voorstellen dat je er geen zin in hebt dat ze daarna allemaal om de beurt nog langs komen, dan zit je alsnog tijden in de drukte…



Ik ben blij voor je!!! :-*

Wat leuk! Super zeg!

Maartje super verassing zeg dat je ouders terug komen uit franktijk voor 3 dagen!!!



Voel met je mee hier ook een groot feest willen geven.

Maar meer dan de helft heeft al afgezegt, snap het wel…maar toch.



Liefs Natascha

Fijn voor jullie :thumbup: Ondanks datje moet werken wordt het toch nog heeeeel leuk, :-* lekker hoor!

:-* voor bijna jarig Marlot-tje, want ik ben dan ook op vakantie

:wink:

Juud

Ha fijn maartje!



Ik ken het wel hoor, ik ben 8 augustus jarig. Ik heb verjaardagen gehad dat er maar 2 mensen kwamen :oops: . Dan wil je die eigenlijk ook afbellen omdat het zo toch nergens op slaat. Mijn oplossing is nu dat ik een beetje in de gaten hou wie er allemaal op vakantie zijn en zijn het er teveel dan gaan we gewoon met ons gezinnetje verjaardag vieren ipv een feestje. Misschien voor jullie ook een idee voor de volgende keer?



(opa’s & oma’s laten zich niet weghouden natuurlijk, maar die nodig ik dan gewoon later een keertje uit)

gelukkig toch nog een leuke verrassing… maandag maar extra genieten dan :smiley:

Wat fijn dat je ouder komen geniet er van

Jammer dat het zo moet gaan, maar wel fijn dat je ouders komen! Leuke verrassing zeg! Geniet er lekker van en veel plezier!