Ik woon al heel mijn leven in een dorp.heerlijk, zou never nooit in een stad kunnen aarden.we wonen nu sinds een half jaar in ons nieuwbouwhuis. We hebben het goed nar onze zijn.voorlopig gaan we dus ook niet verhuizen.misschien over enkele jaren wel 3m aanbouwen mar goed eerst mar eens de kids wat groter laten groeien en lekker van ze genieten.
Tja wij zijn van de randstad naar Drenthe verhuisd. En we willen echt nevernooitniet terug. Hier in onze wijk zijn de basisvoorzieningen zoals huisartsen, tandartsen, apotheek, fysiotherapie, vier basisscholen, winkelcentrum, en toch vlak bij de dorpen en de weilanden. Als we willen gaan we uren fietsen en dan alleen door het groen.
De eerste keer bij de bakker werd ik netjes begroet, een praatje met me gemaakt en het was vriendelijk, groenteman idem, al kon het meisje de kroten niet vinden :lol: en gewoon veel gemoedelijker.
Onze familie woont wel in de randstad. Daar gaan we geregeld naar toe. Eerste jaren kwamen ze meer hier dan nu maar het schijnt een beetje zo te zijn dat van de randstad naar het noorden verder is dan andersom, of mensen denken dat ze voorbij Zwolle van de planeet af vallen.