Wonderolie en nog meer bakerspraatjes

Hoi meiden,

Wie heeft wonderolie geprobeerd en wat zijn jullie ervaringen?

uuuuuuuuuuuuber ranzig alsof je vloeibare make up eet , je gaat er gigantisch van aan de schijteritus en bij mij werkte het niet…

heb maar 1 theelepeltje genomen en ik zweer het nu ik het er weer over heb :sick: :sick: ik proef het weer en die brokin mn keel is er ook weer brrrrrrrrrr.

nooit geprobeerd . Lijkt me ontzettend smerig !

en waarom proberen je bevalling in gang te zetten ?

heb geduld. :mrgreen:

:lol: :lol: :lol: Haha dat is duidelijk :lol: :lol: :lol:

Ik las er wat dingen over en was benieuwd hoe jullie ervaringen waren. Zelf denk ik dat de kleine komt wanneer hij wilt.

Wat toevallig kiki!

Ik heb het vanochtend gekocht. Heb er 4 apotheken voor af moeten rijden, want het is bijna nergens meer te krijgen. (De echt ouderwetse dan).

Mijn eigen apotheek wilde het me niet meegeven.

Maar uiteindelijk andere apotheek gevonden en heb inmiddels de 2 eetlepels dosering op. Ik moet zeggen: :thumbup: prima spul voor als je eens echt leeg wilt zijn haha. Inmiddels ben ik dat wel geloof ik. Het is enorm smerig, ik vond het echt vloeibaar plastic, maar vloeibaar make up komt ook goed in de buurt. Als je het inneemt begint het na ongeveer 1,5 uur een beetje te werken. Je krijg geen heftige buikpijn of zo maar wel even een x een flinke kramp. Of het wat gaat doen… geen idee…

Kost trouwens 2,50 bij de apotheek. Dus das de hele wereld niet. I keep you posted…

2 eetlepels :o :shock:

*** gaat ff een emmer pakken , voelt het alweer opkomen******

:sick: :sick: :sick:

volgens mij heb ik er echt een trauma van overgehouden

@nathaliehvdominique wrote:

2 eetlepels :o :shock:

*** gaat ff een emmer pakken , voelt het alweer opkomen******

:sick: :sick: :sick:

volgens mij heb ik er echt een trauma van overgehouden

Ik ging bij de 2e lepel ook bijna over mijn nek hoor. Het is echt smerig. Maar, ach… Baad het niet, dan schaad het niet. Ben wel leeg nu :smiley:

ik had een beetje zitten googlen op wonderolie en de meeste reakties waren best wel negatief , daarom deed ik maar een bietje en dat was al genoeg om giga sprot in de wc te krijgen. ik raad je wel aan om nu maar gewoon te wachten en niet nog meer in te nemen , zeker lezende wat de referenties zijn over wonderolie , zou toch maar gewoon lekker voorzichtig blijven hoor.

en het komt wanneer het komt , ooit zal het er toch uit moeten he , hahaha dus echt nog heeeeel lang hoef je niet meer te wachten.

ik had een beetje zitten googlen op wonderolie en de meeste reakties waren best wel negatief , daarom deed ik maar een bietje en dat was al genoeg om giga sprot in de wc te krijgen. ik raad je wel aan om nu maar gewoon te wachten en niet nog meer in te nemen , zeker lezende wat de referenties zijn over wonderolie , zou toch maar gewoon lekker voorzichtig blijven hoor.

en het komt wanneer het komt , ooit zal het er toch uit moeten he , hahaha dus echt nog heeeeel lang hoef je niet meer te wachten.

Ik was ook van plan om het hierbij te laten. Te veel laxeren is heel slecht. Je moet namelijk wel je vochtverlies compenseren op die manier.

Ik heb het voordeel ermee, dat ik maar 1x per week naar de wc kan tegenwoordig, dus voor mij is het al een enorme opluchting om een keer goed leeg te zijn want die normale laxeertroep werkt niet. Dus als deze dosering behalve het leeg spoelen niks doet, dan zegt het al genoeg. Dan is een twee keer niet nodig.

@Nijn wrote:

Ik was ook van plan om het hierbij te laten. Te veel laxeren is heel slecht. Je moet namelijk wel je vochtverlies compenseren op die manier.

Ik heb het voordeel ermee, dat ik maar 1x per week naar de wc kan tegenwoordig, dus voor mij is het al een enorme opluchting om een keer goed leeg te zijn want die normale laxeertroep werkt niet. Dus als deze dosering behalve het leeg spoelen niks doet, dan zegt het al genoeg. Dan is een twee keer niet nodig.

heel goed :thumbup: :wink:

Maar, ik zal laten weten of het dat doet wat men hoopt dat het doet… :wink:

:smiley: Nijn, ik ben erg benieuwd!

Maar waarom wou je eigen apotheek het niet meegeven?

Klinkt wel heerlijk even de darmen legen.

@kiki1987 wrote:

:smiley: Nijn, ik ben erg benieuwd!

Maar waarom wou je eigen apotheek het niet meegeven?

Klinkt wel heerlijk even de darmen legen.

Omdat er dus schijnbaar een kern van waarheid in dat spul zit. Zij vonden dat de bevalling niet geholpen mag worden door zoiets als wonderolie. Dus ik kreeg het gewoon niet mee. Maar goed… ik ben geen opgever, dus na 4 drogisterijen en 3 apotheken had ik het uiteindelijk toch bemachtigd. De vrouw van de laatste apotheek zij ook: “Je bent het zeker zat he? Succes, mij heeft het geholpen”

Maar even de boel legen is heerlijk! Maar je hebt wel echt een strippenkaart op de wc dan… Ik ga niet meer van huis in ieder geval :smiley:

:lol:

Als ze het niet mee willen geven waarom hebben ze het dan in de winkel :think:

Hoe heet het eigenlijk? want ik ken het alleen als wonderolie, of heet het ook echt zo :oops:

@kiki1987 wrote:

:lol:

Als ze het niet mee willen geven waarom hebben ze het dan in de winkel :think:

Hoe heet het eigenlijk? want ik ken het alleen als wonderolie, of heet het ook echt zo :oops:

Het heet ook echt wonderolie. Is alleen bij de apotheek verkrijgbaar en niet elke apotheek heeft het.

Als je het echt wil hebben en je bent bang dat ze moeilijk doen; dan bel je dus gewoon even een apotheek, vraagt of ze het hebben en of ze in het systeem kunnen zien of er nog een andere apotheek is die het op voorraad heeft. Vervolgens dus naar die andere apotheek gaan :wink:

In principe wordt wonderolie over het algemeen gebruikt om te laxeren. Dus daar verkopen ze het voor.

Is er verder niemand die het gebruik heeft?

Ja ik!

Gekocht bij reform winkel (de tuinen). Vond het ook gigantisch smerig. Heb het eind van de ochtend ingenomen. Op dat moment zonder resultaat.

Toen ik 's avonds weeen kreeg ben ik me wel helemaal gaan leeg s…n. Had al aambeien nog voor ik aan het echte werk begon.

Nee voor mij geen wonderolie meer. Niet omdat ik het smerig vind. Maar vanwege het risico op de baby.

Zal nu denk ik wel weer aan de echte kruidentheetjes gaan zoals frambozenblad, braamblad en vrouwenmantelthee.

Nijn toevallig aan het bevallen?

Ik heb het hier nog steeds in huis staan, helemaal potdicht :shifty:

Had het gekocht en toen hoorde ik verhalen over dat het slecht zou zijn voor de beeb en dat je er flinke diarree van kon krijgen.

Nou nee mij niet gezien dus :hand:

Tsjees… dat lijkt mij smerig! Ik heb gehoord dat je het ook best mag mengen in een sapje of iets dergelijks! Succes!