MIjn moeder kreeg het vroeger van haar huisarts op recept, ze was op 18 oktober uitgerekend van min broer, hij kwam er mar niet uit, zelfs met 42 weken niet. Met 44 weken dus eigenlijk 10 maanden is mijn moeder pas van hem bevallen, nadat de oen het hele flesje wonderolie leggedronken had ( verhaal heb ik van mijn ma )
Mijn broer heeft er gelukkig niks aan over gehouden, wist trouwens ook helemaal niet dat het schadelijk is voor de beeb.
Is eigenlijk net zo iets als de bitter lemon en de ananas harten die ze de mensen aan raden, daar van is het risico dus dat de beeb in het vruchtwater gaat poepen, en ik wist dat dus ook niet,kan tot nu toe geen ananas meer zien, ruiken of proeven ( had 3 van die harten op) en het werkte voor geen meter.
Meisje is pas met 42 weken geboren
Nou omdat ik vandaag dus echt al de hele tijd de drang heb om naar de wc te gaan maar niet kan, net een klein beetje ingenomen
:shifty: :sick: :shifty: :sick: :shifty: :sick:
nooit meer!
En werkt het alleen op de achterkant? Of begin je ook echt weeen te krijgen?
ik heb er geen ervaring mee, maar dacht ik ga het hier eens lezen, maar ik kom niet meer bij hier, wat een toestanden en dat na 1 theelepel haha
maar nog geen beeps
:mrgreen:
wonderolie als martel methode
In Italië werd, tijdens het fascistische regime van Benito Mussolini, het onder dwang toedienen van grote hoeveelheden wonderolie een veelgebruikte methode om tegenstanders van het regime en andere mensen die zich volgens de fascisten misdroegen (zoals dronken mensen) te martelen[bron?]. De wonderolie veroorzaakte in de toegediende doses (vaak ongeveer een liter) ernstige diarree .
dusssssssssssssss
@jane wrote:
wonderolie als martel methode
In Italië werd, tijdens het fascistische regime van Benito Mussolini, het onder dwang toedienen van grote hoeveelheden wonderolie een veelgebruikte methode om tegenstanders van het regime en andere mensen die zich volgens de fascisten misdroegen (zoals dronken mensen) te martelen[bron?]. De wonderolie veroorzaakte in de toegediende doses (vaak ongeveer een liter) ernstige diarree .
dusssssssssssssss
:lol: daar kan ik me best in vinden, om te martelen :mrgreen:
@kiki1987 wrote:
En werkt het alleen op de achterkant? Of begin je ook echt weeen te krijgen?
Wel naar de wc gemoeten indd, maar voor de rest alleen maar bloedje misselijk. Geen wee te bekennen :lol:
Ik heb het gebruik bij bijna 42 weken (voor de 40 weken iets willen nemen om op te wekken snap ik sowieso niet) en ik heb dr spijt van…
Bij mij heeft het een kotsende en leeg scheitende bevalling opgewekt met als resultaat Nova. Gelukkig heeft zij er geen last van gehad. Buikpijn bij het leven! Echt niet tof als er bij iedere wee weer een golf komt…
@Esther83 wrote:
Ik heb het gebruik bij bijna 42 weken (voor de 40 weken iets willen nemen om op te wekken snap ik sowieso niet) en ik heb dr spijt van…
Bij mij heeft het een kotsende en leeg scheitende bevalling opgewekt met als resultaat Nova. Gelukkig heeft zij er geen last van gehad. Buikpijn bij het leven! Echt niet tof als er bij iedere wee weer een golf komt…
Had je veel gebruikt? Of heeft je lichaam er echt te goed op gereageerd?
Ik heb het nu echt weinig gebruikt, puur om even normaal naar de wc te kunnen (ik wordt morgen ingeleid) en daarvoor heeft het goed gewerkt zonder enige negatieve bijbedoeling (op de misselijkheid van de smaak na).
Ik had 2 x 2 eetlepels genomen… Tweede lading ging pas echt werken…
Mn arme man heeft me tijdens een weeenstorm al kotsende en zwaar aan de race aan moeten kleden en de auto in moeten zien te krijgen (toen nog een bus dus hoge instap. Nu lachen we erom maar toen egnie.
Maar bang voor een inleiding wilde ik toen alles proberen.
Whahahaha dat meen je niet Kiki…Ben je het zo zat? :lol:
Als ik het zo lees, hoef ik al geen wonderolie meer te gaan halen! :lol: Wou het wel maarja… Zelf op gang laten komen en afwachten is veel spannender en had me al bij neergelegd geen moeite meer te doen voor eerdere komst!
Zolang ze er niet uit wilt, heeft ze het enorm naar der zin :lol:
@Esther83 wrote:
Ik had 2 x 2 eetlepels genomen… Tweede lading ging pas echt werken…
Mn arme man heeft me tijdens een weeenstorm al kotsende en zwaar aan de race aan moeten kleden en de auto in moeten zien te krijgen (toen nog een bus dus hoge instap. Nu lachen we erom maar toen egnie.
Maar bang voor een inleiding wilde ik toen alles proberen.
Oh jeetje zeg! Neej dat zou ik ook niet al te leuk vinden.
Overgeven heb ik trouwens bij de eerste ook gedaan, ben benieuwd of dat morgen weer zo zou zijn…,
Kon je 2x2 eetlepels op ja? Ik had nu een halve eetlepel (held he haha) en dat vond ik al goor!
@Mariiyelle wrote:
Whahahaha dat meen je niet Kiki…Ben je het zo zat? :lol:
Als ik het zo lees, hoef ik al geen wonderolie meer te gaan halen! :lol: Wou het wel maarja… Zelf op gang laten komen en afwachten is veel spannender en had me al bij neergelegd geen moeite meer te doen voor eerdere komst!
Nou je leest er zoveel over op internet, dat ik wel benieuwd was of het inderdaad werkte. Maar zelf gebruiken? Daar had ik nog mijn twijfels over. Haha nu begin ik er echt niet aan na al deze verhalen. En denk dat de kleine komt wanneer het wil komen
@kiki1987 wrote:
@Mariiyelle wrote:Whahahaha dat meen je niet Kiki…Ben je het zo zat? :lol:
Nou je leest er zoveel over op internet, dat ik wel benieuwd was of het inderdaad werkte. Maar zelf gebruiken? Daar had ik nog mijn twijfels over. Haha nu begin ik er echt niet aan na al deze verhalen. En denk dat de kleine komt wanneer het wil komen
Ik had het ook eerst gewild maar de meningen zijn aardig over de olie verdeeld dat ik me maar erbij neer heb gelegd…
Ik heb de eerste keer niets gebruikt en max diarree en overgeven - dus dat kan altijd he???
Ik heb het mijn vorige zwangerschap ook gebruikt met 40 + 5 dagen en prompt ben ik die avond bevallen van mijn Milan, zonder nare bijwerkingen e.d.!
Daan, volgens mij ben je dan de enigste die ervan bevallen is :lol:
Maar ik ga de titel aanpassen, dus ook over andere bakerspraatjes die de ronde gaan om het op te wekken.
Ik vond deze wel leuk
Je hebt twee hormonen (minstens) nodig om te bevallen.
Prostaglandine zorgt voor verweking van de baarmoederhals, dat zit in sperma en ook in die tabletjes die je opgestoken krijgt in het ziekenhuis bij een inleiding (daar wellicht een stuk geconcentreerder ).
Oxytocine zorgt voor contracties van de baarmoeder, krijg je als je een orgasme krijgt. Het zit in synthetische vorm in het infuus dat je krijgt in het ziekenhuis als ze de bevalling opwekken of een extra boostje willen geven aan de weeën.
Ook als je na de bevalling teveel bloed verliest helpt oxytocine omdat de baarmoeder fel samentrekt daardoor. Oxytocine wordt ook vrijgemaakt door aan je tepels te zitten… Daarom is de baby aanleggen aan de borst snel na de bevalling zo goed ook voor de mama.
Met oxytocine alleen ben je dus niks, tenzij je baarmoederhals al volledig verweekt is. Daarom beginnen ze in het ziekenhuis ook met die tabletjes (of gel).
haha je moet dus net zo hard oefenen op het eind als voor het begin :lol:
Wuahahahahaha!!
The sacrifices we must make for our kids … horrible
:inlove: :lol: :lol: