Sowieso elke wedstrijd die Nederland speelt en misschien andere interessante wedstrijden
@Greetje14 wrote:
Zoveel mogelijk :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Voetbal is SUPER!!!
Vanavond nog even de laatste vlaggetjes ophangen met de buurt en dan is onze straat er weer klaar voor :thumbup:
Mijn oudste dochter gaat maandag in het oranje naar school incl. rood-wit-blauw vlaggetjes op haar wangetjes :inlove:
Kijken jullie zondag ook :mrgreen:
Hier ook alle wedstrijden :dance: gezellige tijden :dance:
Nog 10 minuten en dan begint de 2e wedstrijd van het WK :dance:
Nee hoor, hier absoluut geen WK-liefhebber :liar: :oops: :lol:
Ik heb al 60 meter vlaggetjes in mn woonkamer hangen, m’n gevel ziet eruit als het Holland House en de koelserver en dutchdress staan al klaar voor maandag :dance: (nu vriendlief nog zo gek krijgen in een oranje-shirt ) (hij heeft in ieder geval wel heel lief maandag vrij genomen zodat ik niet alleen op de bank thuis zit als zoonlief slaapt )
@victoria wrote:
@Greetje14 wrote:Zoveel mogelijk :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Voetbal is SUPER!!!
Vanavond nog even de laatste vlaggetjes ophangen met de buurt en dan is onze straat er weer klaar voor :thumbup:
Mijn oudste dochter gaat maandag in het oranje naar school incl. rood-wit-blauw vlaggetjes op haar wangetjes :inlove:
Servië en Slovenië spelen zondag :dance:
Hier worden de meeste wedstrijden ook gekeken. Morgen ben ik wel gewoon aan het werk, neem geen vrij. Ik zet wel internetradio aan. Mijn man gaat naar een netwerkbijeenkomst, en ja, ze kijken daar voetbal, goede smoes he? :lol:
Op het werk hebben we ook een poule (via internet) helaas heb ik nog maar 1 punt
Ik wil Nederland volgen, maar dat zal met een half oog worden want ik moet alle drie de dagen werken. Vanaf de kwartfinales ongeveer probeer ik zoveel mogelijk te volgen, dan is er vaak het betere voetbalwerk te zien.
@Greetje14 wrote:
@victoria wrote:@Greetje14 wrote:Zoveel mogelijk :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Voetbal is SUPER!!!
Servië en Slovenië spelen zondag :dance:
wij zitten er klaar voor :dance: :dance: :dance: