WK begint vandaag

@mamaMarije wrote:

@babylover wrote:
ik denk bijna alles, heb niks anders te doen voorlopig… Of ik moet bevallen :wink: :mrgreen: …

grts patricia

maandagmiddag rond 2 uur ben je aan de beurt om te bevallen :lol:

6 jaar terug ging ik zo het EK in… nou ik zal wel veel zien, heb toch niks te doen (was ook nog zwanger van de 1e, dus geen rondrennende afleiding die jij dan wel hebt) heb de wedstrijd van NL die na 39 weken lag niet uit kunnen zien :lol:

zou het niet erg vinden hoor, ben allang blij als ik mag gaan bevallen :mrgreen:

@mayo28 wrote:

Waarschijnlijk zal de tv hier komende 4 weken vooral een groene gloed afgeven :mrgreen:

Wij hebben diezelfde gloed, maar dan alleen vermengt met een oranje sausje :mrgreen:

@jet wrote:

@mayo28 wrote:
Waarschijnlijk zal de tv hier komende 4 weken vooral een groene gloed afgeven :mrgreen:

Wij hebben diezelfde gloed, maar dan alleen vermengt met een oranje sausje :mrgreen:

:lol: :lol: :lol: klinkt wel leuk…

de wedstrijden van het Nederlands elftal ben ik wel van plan te kijken, de andere wedstrijden als er niets anders leuks op de buis is en ik niets anders te doen heb.

Niet.

Tenminste, ik heb er niet zoveel mee.

Nederland vind ik dan opzich nog wel leuk, maar ik hou dat geen hele wedstrijd vol.

Wellicht als ik eraan denk dat ik eens de tussenstand bekijk (als ik al onthou welke dagen, alleen maandag weet ik namelijk, de rest weet ik niet eens).

Manlief is ook geen voetballiefhebber, dus hier leeft het niet zo.

@babylover wrote:

@colle wrote:
GOH wat zal het lekker rustig zijn in de dierentuin vanmiddag als ik daar heen ga :thumbup: wij zijn dus geen kijkers :mrgreen: … we horen het vanzelf als er gescoord wordt…dat slaan de buurjongens op hol hahahaha

dan hebben we tijd zat voor de herhaling van het doelpunt hahahaha

nederland moet maandag pas en het wk begint vanavond… :mrgreen:

oh nee ik heb geen gelijk, de openingsceremonie begint om 14u las ik net…

Heb er al zin in :dance:

Ik denk dat ik lekker de stad in ga als nederland speelt, :slight_smile:

Hier draait de tv overuren de komende weken.

Ik kijk zoveel mogelijk. Heb zelf ook heel lang gevoetbald en ben blij dat het vandaag weer begint! :dance:

Nog even en we gaan los :dance: :dance:

Hoorde net op 3FM dat Nelson Mandela niet langs komt (hij zou zichzelf heel eventjes laten zien), omdat zijn achterkleindochter gisteravond is overleden.

Zij was naar een openingsconcert geweest betreffende het WK en op de terugweg verongelukt.

De Zuid-Afrikanen hoopten heel erg dat hij kwam omdat ze bang waren dat hij het niet eens zou halen.

Zijn gezondheid schijnt erg achteruit te gaan, maar hij is dan ook al 91 jaar oud.

Wij hebben een net een nieuwe LCD dus dat gaat helemaal goed komen :dance:

Was net even bij de Blokker en heb een “snack-stadion” gehaald!!

Leuk met nootjes, worst en kaas erin :dance: :dance: :dance: :dance:

Bier staat al koud in de koelkast :drool:

Maandag even tompouchen halen :drool:

Bij mijn oudste dochter gaan ze maandag op school voetbal kijken!!

Voor die gene die het niet wil zien organiseren ze spelletjes :dance: :thumbup:

Dat snackstadion heb ik gezien ja, dies leuk :smiley:

@jet wrote:

@mayo28 wrote:

Ik zie ineens een nieuw mona toetje voor me :mrgreen: :lol:

@mamma van sharondenise wrote:

@jet wrote:
@mayo28 wrote:

Ik zie ineens een nieuw mona toetje voor me :mrgreen: :lol:

Ja!!!

Pistache pudding met sinaasappelsaus :thumbup:

Heerlijk!

Ik heb net de openingsceremonie gekeken, en zit nu met Jaden Zuid-Afrika tegen Mexico te kijken. :thumbup: :inlove:

De straat is versierd, en wij hebben op de parkeerplaats een grote oranje tent staan waar we met een beamer en een groot scherm met heel veel buurtjes de wedstrijden gaan bekijken!

Te leuk! :thumbup:

Mijn vriend wil alle wedstrijden kijken als ie thuis is, gelukkig is ie niet altijd thuis :dance: :P… Nee flauw, wil alleen de belangrijke wedstrijden kijken en de wedstrijden met goede ploegen. En natuurlijk Nederland.

Ik moet wel alles kijken…ik organiseer al jaren de (schoon)familie voetbalpoule…dus tja…ontkom er niet aan…

Nee hoor…ik hoef de wedstrijden zelf niet te zien…als ik de uitslagen maar hoor…

Als man kijkt,dan kijk ik met een half ook mee…NL kijk ik zeker. Maar alles volgen…niet te doen.

Vind het wel een leuk evenement weer…aan de ene kant heel cynisch “ach, alsof NL ooit gaat winnen” ,maar aan de andere kant als ze dan goed van start gaan heeeeeeeel erg fanatiek worden…

Hier geen voetbalfan, bied me dan ook vrijwillig aan om maandagmiddag te bevallen :angel: :mrgreen:

Lekker rustig als je dan met weeën over straat moet naar het ZH 8)

Als dat niet zo is kijken we het wel hoor, maar is geen must voor ons.

Kijkt er iemand de wedstrijd?

Ik vond die toeters leuk, maar man de HELE wedstrijd. Ik begin ze nu echt irritant te vinden! 8)

Nou voor vandaag ben ik heel lief, want mijn vriend mocht deze wedstrijd ook kijken.

Die toeters zijn idd heeeel irritant!!! :wall: