WK begint vandaag

Welke wedstrijden kijken jullie

we gaan vanaaf bij vrienden kijken met tevens een bbq erbij

de rest wordt het denk ik alleen Nederland en Engeland

ik denk bijna alles, heb niks anders te doen voorlopig… Of ik moet bevallen :wink: :mrgreen: …

grts patricia

Alleen Nederland.

Alleen NL word hier gekeken door vriendlief.

Ik ben anti voetbal dus liever geen voetbal op mijn buis.

alleen nederland

die spelen pas maandag middag om half 2

Ik kijk helemaal geen voetbal. Hub ook niet (gelukkig!)

Ik denk dat hier soieso wel bijna alle wedstrijden aanstaat.

Kijk/luister dan meestal maar met half oog.

Als ik thuis ben, ik blijf er niet voor thuis ofzo.

Alleen als oranje speelt natuurlijk :wink:

De wedstrijden die s’avonds worden uitgezonden, die worden ook wel echt bekeken door hub.

Zoveel mogelijk :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Voetbal is SUPER!!!

Vanavond nog even de laatste vlaggetjes ophangen met de buurt en dan is onze straat er weer klaar voor :thumbup:

Mijn oudste dochter gaat maandag in het oranje naar school incl. rood-wit-blauw vlaggetjes op haar wangetjes :inlove:

Ook hier zoveel mogelijk wedstrijden!!!

Wij zijn ook heel blij dat het eindelijk zover is, de buitenboel is versierd, de oranjecake staat klaar, wij zijn er helemaal klaar voor :dance: :dance: :dance:

Waarschijnlijk zal de tv hier komende 4 weken vooral een groene gloed afgeven :mrgreen:

@mayo28 wrote:

Waarschijnlijk zal de tv hier komende 4 weken vooral een groene gloed afgeven :mrgreen:

Idem :mrgreen:

Hier worden ook wel veel wedstrijden gekeken denk ik. Voor Nederland blijven we thuis maar voor de andere wedstrijden niet. Ik heb er ook zin in!

@nijntje wrote:

Welke wedstrijden kijken jullie

we gaan vanaaf bij vrienden kijken met tevens een bbq erbij

de rest wordt het denk ik alleen Nederland en Engeland

vandaar al die klote toeters vanmorgen… :roll:

ik denk dat ik ned wel ga kijken, maar ligt aan de tijdstippen. lig er niet wakker van als ik het mis.

Ik kijk waarschijnlijk niet… 8) Vind Voetbal niet zoo… maar misschien overweeg ik NL te kijken 8) :angel:

Ik denk wel dat de tv doorlopend op Voetbal aanstaat. Maar ik blijf er niet voor thuis, R.oy alleen voor Nederlands elftal en voor Uruguay.

ik ben zelf geen voetbalfan… kan het misschien wel kijken (de laatste 10 min… :wink: ) maar vriendlief heeft maandagmiddag al vrij …

mocht nederland in de kwartfinales komen dan ga ik wel kijken, maar tot die tijd zie ik daar het nu niet van in

hetzelfde als songfestival… hebben toch al bewezen dat nederland niet zo goed is… :silenced:

haha was ik helemaal vergeten, vriendlief komt vanaaf…

:oops:

oeps en ik wil om half 9 een film zien :mrgreen:

dat wordt zappen dus :oops:

@babylover wrote:

ik denk bijna alles, heb niks anders te doen voorlopig… Of ik moet bevallen :wink: :mrgreen: …

grts patricia

maandagmiddag rond 2 uur ben je aan de beurt om te bevallen :lol:

6 jaar terug ging ik zo het EK in… nou ik zal wel veel zien, heb toch niks te doen (was ook nog zwanger van de 1e, dus geen rondrennende afleiding die jij dan wel hebt) heb de wedstrijd van NL die na 39 weken lag niet uit kunnen zien :lol:

ik denk dat ik misschien vanmiddag de tv ook wel aan heb staan… maar ik ga er niet voor thuisblijven… ben zelf geen voetbalfan, maar als nederland moet spelen dan denk ik toch dat ik er wel naar zal kijken… ML gaat maandagmiddag op zijn werk voetbal kijken…

GOH wat zal het lekker rustig zijn in de dierentuin vanmiddag als ik daar heen ga :thumbup:

wij zijn dus geen kijkers :mrgreen: … we horen het vanzelf als er gescoord wordt…dat slaan de buurjongens op hol hahahaha

dan hebben we tijd zat voor de herhaling van het doelpunt hahahaha

@colle wrote:

GOH wat zal het lekker rustig zijn in de dierentuin vanmiddag als ik daar heen ga :thumbup: wij zijn dus geen kijkers :mrgreen: … we horen het vanzelf als er gescoord wordt…dat slaan de buurjongens op hol hahahaha

dan hebben we tijd zat voor de herhaling van het doelpunt hahahaha

nederland moet maandag pas en het wk begint vanavond… :mrgreen: