Wizzie en Woppy

Wat is er nou zo leuk aan…

Tyg vindt het helemaal geweldig

ik vind het eng, enge ‘beesten’, enge stemmen, krijg er nog net niet de kriebels van

maar hij wil het zien…

Ik vind ze ook verschrikkelijk,en Britt gelukkig ook hahaha

:sick:

vooral die papegaai is eng. Kirsten vind er gelukkig ook niets aan.

:sick:

Vind het ook vreselijk.

Zorg dat het niet aanstaat,

en anders zap ik snel weg :mrgreen:

Alles van studio 100 zapp ik ook weg

(als ze hier tegen gaat protesteren

mag ze heus wel kijken hoor :angel:

maar ik houd het liever zo lang mogelijk buiten de deur :wink: )



Hier zandkasteel favoriet

(en sesamstraat natuurlijk)

en sommige (klei)animatie-series op BBC Prime

Oh ik vind het verschrikkelijk, zodra de tune begint spurt ik naar de tv om het uit te doen. De kids mogen er niet naar kijken van mij zoals ik vroeger niet naar de VPRO mocht kijken :angel:



Ik vind het geen tv voor kleine kinderen eerlijk gezegd. Het ziet er niet bepaald vriendlijk uit. :?

@Karin2 wrote:

De kids mogen er niet naar kijken van mij zoals ik vroeger niet naar de VPRO mocht kijken :angel:



Ik vind het geen tv voor kleine kinderen eerlijk gezegd. Het ziet er niet bepaald vriendlijk uit. :?




HAHA wat grappig om te lezen… ik mocht juist WEL naar de VPRO kijken :mrgreen: en minder naar de rest :mrgreen:

Wat ik alleen niet helemaal begrijp… als sommige moeders het zo’n vreselijk programma vinden… waarom laat je ze er dan naar kijken.

Zonder iemand aan te vallen hoor, is gewoon een vraagje?!



Ik vind bijvoorbeeld sesamstraat niks, dan zet ik het gewoon niet aan…

Wat ze niet kennen, missen ze niet. En als ze het wel kennen komt er vast wel een programma langs dat ze ook leuk vinden.



Ik vind Bumba bijvoorbeeld niets aan, grote “geschrokken” (zoals mijn zoontje dat zegt) ogen en dat die niet te verstane taal?! Dus zet ik het uit, ondanks dat mijn meisje het geweldig vind… die danst al als ze het muziekje hoort.



Je kunt natuurlijk ook gewoon dvd’tjes kopen van hun andere favoriete programma’s :wink:



Ik mis kindernet! :cry: :lol:

ik laat hem kijken omdat hij het wel leuk vindt.

ik zou eerlijk gezegd niet weten waarom hij niet zou mogen kijken omdat mama het niet leuk vind…

en het kwam nu eenmaal vóor bumba daarnet, en hopla

en dat mag ie even kijken voordat ie naar bed gaat.

Ooh ik vind t ook zooo :sick:

Die beestjes praten toch ook een niet te verstane taal?

Ik zap t ook weg als t komt…dat doe ik btw ook met Moffel en Piertje…kan ik ook echt zooo niet naar kijken

wizzy en wie?

Ik heb er nog nooit van gehoord, ga eens googlen :wink:

Wizzy en Woppy zijn echt cool 8) 8) 8) 8) 8)

Maar blijkbaar ben ik de enige :angel:



Vooral gisteren met die biscuitjes…ijzersterk…gewoon onder een koffiekopje verstoppen :mrgreen:

Ik vind het ook erg mooi gemaakt en de intro is lekker vrolijk.

ahhhhh … neeee…nu zit ik met dat stomme deuntje in mijn hoofd …Wizzy, Wizzy, Woppy, Woppy, Dongo, Dongo, Kasha, Kasha … ik snap ook niet waarom mijn knul het zo leuk vindt.

:sick: :sick:

@Ziet wrote:

Wat is er nou zo leuk aan…

Tyg vindt het helemaal geweldig

ik vind het eng, enge ‘beesten’, enge stemmen, krijg er nog net niet de kriebels van

maar hij wil het zien…




als je er achter gekomen bent kan je het mij ook even laten weten want alissa vind ze ook leuk en ik vind ze vreselijk :oops: :mrgreen:

Matthijs vindt ze ook leuk… :wall:





Ik vind ze VRESELIJK…



Idd enge figuren zijn het met akelige stemmetjes…en dan dat Russisch (?) achtige taaltje… :doh:





Het lukt hier 9 avn de 10 keer er voorbij te zappen…maar als meneertje het zelf ontdekt dan wil hij heel graag kijken en dan mag dat ook wel.





(doe mij maar zandkasteel, bumba, hopla en dat soort leuke programma;s)[/u]

Ik vond ze als kind ook geweldig, maar nu hoeft het voor mij ook niet meer zo nodig.

Kimberly kijkt het (nog) niet, ze gaat dan lekker zitten spelen.



Maar tekenfilms van “vroeger” zoals Nils Holgersson en Maja de Bij die heb ik op DVD gekocht, die blijf ik geweldig vinden :inlove: :oops:

Ik vind ze vreselijk!

Hier zet ik het echt niet op :hand: Ik tolereer heel veel, de tubbies, de tweenies enz… maar die enge Wizzy en Woppy zet ik echt af!

Hier begrepen ze het eerst ook niet…en dan gingen ze gewoon lekker spelen…vooral tijdens Ketnet tv. En bleven ze spelen dan gaat de tv uit…maar vaak duurt het maar even wilden ze daarna wel weer kijken.



Andre vind bijvoorbeeld de liedjes van Spring ook geweldig en Samson en Gert…maar het wijzigt ook allemaal snel. Nu zijn het Wonderteam op Nick jr. het helemaal…en dat is best leuk voor de kinderen, want ze leren hoe ze moeten samenwerken om iets gedaan te krijgen…maar het heeft wel zo’n irritant liedje dat dit van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat in m’n hoofd zit. :mrgreen: :mrgreen: