Wizzie en Woppy

Ik vind ze cool 8)

@TaMa wrote:

Ik vind ze vreselijk!

Hier zet ik het echt niet op :hand: Ik tolereer heel veel, de tubbies, de tweenies enz… maar die enge Wizzy en Woppy zet ik echt af!




:lol: mijn gedachten 8)

Ik dacht al dat ik de enige was…



Vreselijk zijn ze. :sick:

En Moffel en Piertje en Das en Vosje, net zo. Bah.



Vind zelf de Tweenies wel leuk.

Zandkasteel gaat… vind die volwassen man in dat plaatje een beetje engig…



En vind Studio 100 ook vaak leuk.

ik vind juist het zandkasteel ook zo erg

precies dezelfde reden: die vreselijke koning koos die maar de hele tijd mee gaat in alle fantasieën en zo pedagiscg verantwoord bezig is.



tweenies vind ik wel leuk, maar daar vindt tyg niks aan.



ik vind het wel grappig dat hij al zo’n voorkeuren heeft bij bepaalde programma’s: huisje boompje beestje? dan loopt ie gewoon weg.



en dan kan ik wel willen dat ie de programma’s kijkt die ik leuk vindt,

maar dat zijn nooit dezelfde als die van Tyg.



en mama wil 's middags ook nog wel eens lekker op de bank hangen en dr phil ofzo kijken,

dat vindt hij dan weer niet leuk, dus dan gaat hij lekker spelen.



nog nooit een conflict gehad over de tv.

we komen er samen wel uit zo :mrgreen:

Ik vind Wizzy & Woppy ook bagger.

Vind het meeste uit de Studio 100 stal wel leuk. Maar dit…



Tycho vind ook Samson & Gert niets. Dat duurt hem dan weer te lang en daar wordt te veel in gekletst, dat houdt zijn aandacht niet.

Huisje, boompje, beestje is ook niet favoriet.



Doe hem maar Bumba, Hopla, Brumm, Piet Piraat, Plop en Sesamstraat.

ik vindt wizzy woppy ook echt verschrikkelijk.

Gelukkig kijkt me jongste er nog niet na.



hier is alles bumba

Ik denk dat ze kiberisch praten - dat is een taal waar je je zelf mee uit zonder concreet bestaande woorden te gebruiken. Maar op een of andere manier kan je uit de intonatie ed wel halen wat er zoal gebeurt. Misschien bedoeld voor de fantasie van kindertjes.

ik hou er ook niet van, vooral omdat ze altijd gemene streken met elkaar uithalen…en Teun ligt dan in een deuk :roll: :eh: :wink:



dus ja, hij vind het wel leuk. En als het erop komt, zap ik niet weg, maar mag hij kijken. Gelukkig komt het niet elke dag, en kijkt Teun ook niet elke dag tv.



laatst zag ik een aflevering met een punaise…die werd door een van die beesten zo neergelegd dat de anderen erin gingen staan. 't ding ging zo door de voet van die papegaai heen :shock: tja, toen heb ik het wel afgezet hoor :evil:

idd zandkasteel is ook zoiets :eh: Die koning en dat jochie vind ik ook zwaar irritant, praat ook zo raar en wil nooit wat ik hoor me wel 1000 neeeej roepen :evil:

Dat studio100 komt me de neus uit…



Iedere keer dezelfde deuntjes, met stemmetjes die niet kunnen zingen… En dan die verschrikkelijke geldschraap Gert…

En al die rotzooi in de speelgoedwinkel… Die enge gele clown…

Ik en mijn kinderen vinden het geweldig