Wist jij het..

Ik heb ook nee gestemd, na een flinke tijd “trainen” en al heel vaak het zeker te weten (en dus vervolgens teleurgesteld worden) deed ik op 29 juni een test om vast te stellen dat ik niet zwanger zou zijn. Was al twee dagen overtijd, maar stond op de wachtlijst voor een laparascopie ivm de afronding van het fertiliteitsonderzoek… Was ik niet zwanger dan kon ik bellen…heb wel gebeld uiteindelijk :wink:



Achteraf wel kwaaltjes gehad: grieperig, hangerig etc. En geen pijnlijke borsten terwijl dat anders altijd zeer aanwezig was. De gevoelige borsten en andere kwaaltjes kwamen bij mij pas vanaf week 6 / 7.



XLuna

ik had wel een vermoedden omdat ik overtijd was, maar verder niet hoor. het was pas mijn 2e cyclus zonder pil dus dat overtijd had ook daarmee te maken kunnen hebben

ik had wel een vermoedden omdat ik overtijd was, maar verder niet hoor. het was pas mijn 2e cyclus zonder pil dus dat overtijd had ook daarmee te maken kunnen hebben

@F’lien wrote:

:inlove: Leuk al die berichtjes lezen, zo verschillend het voor iedereen is.

Toch lees ik regelmatig het (moeder) voorgevoel.

Zoiets moois vind ik dat :inlove:




Leuke BANNER :mrgreen:

En wíst jij het???

8)

Allereerst Gefeliciteerd met je zwangerschap :inlove:



Ik wist t bij allebei al wilde ik t bij Fieke eigenlijk niet geloven.



Bij mn eerste zwangerschap wist ik zeker dat t een jongen zou worden met rood haar en

dat ik sneeuw bij mn bevalling zou hebben. Het is uitgekomen



Toen ik de 2e keer zwanger was was iedereen er van overtuigd dat wij weer een jongen zouden

krijgen, maar ik wist wel beter want ik zag als ik ging winkelen alleen maar meisjeskleding.

Heb mn man dus ook voorzichtig voorbereid dat we een meid zouden krijgen met donker haar

En ja hoor we hebben een meid met donker haar :inlove:

ja al voor de test wist ik dat ik zwanger was.

bij alle 3 had ik zo ontzettende trek in lever, terwijl je dat niet mag in de eerste maanden :roll:

en voelde het aan mijn borsten.

nou f’lien blijkbaar wist je het he :inlove: :-*

ik wist het door:


  • aanhoudende steken rechts onderin
  • pijnlijke tepels
  • en ik wist het gewoon :lol:

Ik had beide keren last van hartkloppingen voordat ik testte…schijnt ook een teken te zijn…



Nog gefeliciteerd!!

ik had hyperstimulatie na de ivf en die bleef lang ‘hangen’… Dan schijn je ook zwanger te zijn :mrgreen: en dat was ik :mrgreen:

@famkegb wrote:

ik had hyperstimulatie na de ivf en die bleef lang ‘hangen’… Dan schijn je ook zwanger te zijn :mrgreen: en dat was ik :mrgreen:


En hoe 8)

@renzosmam wrote:

@famkegb wrote:
ik had hyperstimulatie na de ivf en die bleef lang ‘hangen’… Dan schijn je ook zwanger te zijn :mrgreen: en dat was ik :mrgreen:


En hoe 8)


:lol: :lol: :lol: :lol:



T was bijna leuk :mrgreen: dat zwanger zijn

ik zat op een verjaardag en ineens dacht ik: ik ben zwanger, dus snel naar huis geraced met de auto en test gedaan en jahoor :dance:



geen aanwijzingen maar ik dacht het opeens :slight_smile:

Ik had m’n spiraaltje laten verwijderen en diezelfde avond hadden wij geklust :mrgreen: en ik VOELDE gewoon dat ik zwanger was. Ik ging een paar dagen erna naar Gran Canaria met m’n moeder voor een week en daar was ik half-half ongesteld (achteraf een innestelingsbloeding) maar ik wist daar al zeker weten dat ik zwanger was! En ik maar net doen alsof ik geen trek in een wijntje had!

Ik wist het niet! 8)



Bij onze eerste 2 had ik veel buikpijn, maar dat heb ik ook altijd voordat ik ongesteld moet worden. Ik dacht dus ook gewoon dat dat het was. Ik heb bij de tweede zwangerschap zelfs medicijnen geslikt tegen de buikpijn, die achteraf helemaal niet mogen als je zwanger bent! Na de test dus direct de ha gebeld, vanwege die pillen. Hij was nogal nuchter, en ons meisje heeft er idd niks aan overgehouden!



Maar nee, ik had en voelde dus niets bijzonders!(jammergenoeg)

bij mij merkte mijn vriend het het eerste die wil altijd een lekker koud bed omdat hij niet tegen de warmte kan en allemaal de keren zei die bohhhhhhhh wat voel jij heet aan je bent net een gloeikachel zo warm , en alle keren ben ik me toen gaan temperaturen en ik was 37,3 normaal 36,5 ongeveer :mrgreen: maar dat was alle keren mijn eerste teken , :mrgreen: :mrgreen: een man hebben die een lopende zwangerschapstest is is handig :mrgreen: :mrgreen: